Come truvà i vostri commenti nantu à Instagram

Alcuni utilizanu prugrammi di terze parti per vari manipuli cun dischi connessi à u computer. Sfortunatamente, ùn sempre funzionanu correttamente, chì ponu esse in periculu seria, in particulare se l'operazione hè fatta nantu à u HDD di u sistema. Tuttavia, in Windows 7 hà a so propria utilità integrata per svolgere queste attività. In termini di e so funzionalità, hè pocu in ciò chì si perde di u software avanzatu di terze parti, ma nant'à u tempu, u so usu hè assai più sicuru. Fighjate e funzioni principali di questu arnesi.

Vede dinò: Gestisce l'unità di discu in Windows 8

Funzionalità di l'utilità Gestione discu

Utilità "Gestione di dischi" permette di fà una manipolazione diversa su dischi fisici è logici, funziona cun media rigida, unità flash, CD / DVD-drive, oltre à unità di dischi virtuali. Cun duie, pudete effettuà e seguenti operazioni:

  • Sferghje oggetti di discu in partizioni;
  • Rinfinisce e partizioni;
  • Cambia lettera;
  • Crea i drive virtuali;
  • Rimuova i dischi;
  • Produce u formattazione.

Ulteriormente vederemu tutte queste e qualchì altre possibilità in più dettu.

Run utilità

Prima di passà direttamente à a descrizione di u funziunale, vedemu cume si mette in opera l'utilità di sistema in studi.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Aprite "Sistema è Sicurezza".
  3. Andà à "Amministrazione".
  4. In a lista di utilità chì si apre, selezziunate a scelta "Gestione Computer".

    Pudete ancu scorrà l'utili desideratu cliccendu nantu à l'elemento. "Start"è poi cliccate à diretta (PKM) in elementu "Computer" in u menu chì si vede. Dopu, selezziunà a posizione in a lista di cuntestu "Gestione".

  5. Un strumentu chjamatu "Gestione Computer". In a zona di manca di a so shell, cliccate nantu à u nome "Gestione di dischi"situatu in a lista verticale.
  6. A finestra di utilità à chì questu articulu hè dedicatu aprirà.

Utilità "Gestione di dischi" pò esse gestitu in un modu assai più veloce, ma menu intuitivu. Duvete intrà u cumandamentu in a finestra Run.

  1. Quadrante Win + R - a cummagna cumincerà Run, in cui hè necessariu inserisce u seguitu:

    diskmgmt.msc

    Dopu avè inseritu l'espressione specificata, premete "OK".

  2. Finestra "Gestione di dischi" serà lanciatu. Comu pudete vede, à cuntrariu à l'opzione di attivazione precedente, hè aperta in un shell di forte, è micca in l'interfaccia. "Gestione Computer".

Vede l'infurmazione nantu à e unità di discu

Prima di tutto, bisognu à dì chì, cù l'aiutu di l'utensu chì studiate, pudemu vede diverse informazioni nantu à tutti i supporti dischi connessi à u PC. Nutt'à quellu di i dati:

  • U nomi di u volume;
  • Tipu;
  • Sistema di file;
  • Ubicazione;
  • Condition;
  • Capacità;
  • Spazio libero in termini assoluti è cum'è una percentuale di a capacità totale;
  • Spese generali;
  • Toleranza di difetti.

In particulare, in a colonna "Condition" Pudete truvà nfurmazioni nantu à a salute di u dispositiu di discu. Mostra dinò l'infurmazioni nantu à a quale partizione si trova in u sistema operativo, upercu di emergenza di memoria, file di pagina, etc.

Cambia a sezione di e lettere

Traspurtendu direttamente à e funzioni di u strumentu studiatu, prima tuttu, vedemu cume si pò aduprà per cambià a lettera di unità di un lettore di discu.

  1. Cliccate PKM da u nomu di a sezione chì deve esse rinominata. In u menu chì si apre, selezziunu "Cambia a lettura di l'unità ...".
  2. A finestra di cambiamentu di lettera si apre. Illuminazione u nomu di a sezione è premete "Cambia ...".
  3. In a prossima finestra, cliccate torna nantu à l'elemento cù a lettera attuale di a sezione selezionata.
  4. A lista drop-down si apre, in un listinu di tutte e lettere libere chì ùn sò micca presenti in i nomi di altre partizioni o dischi.
  5. Una volta sceltu l'opzione desiderata, cliccate "OK".
  6. Poi, una finestra di dialogo apparisce cun avvertenza chì certi prugrammi chì sò attaccati à a lettera variabile di a sezione ponu smette di funziunà. Ma se sò determinati à cambià u nomu, allora in stu casu, premete "Sì".
  7. Poi riavvi a computer. Dopu ch'ella hè riattivata, u nomu di a sezione si cambia in a lettera selezionata.

Lezione: Modificà a lettera di una partizione in Windows 7

Crea un discu virtuale

A volte, un discu virtuale (VHD) hè necessariu per esse creatu in un discu fisicu specificu o a so partizione. L'utunu di sistema chì studiate ci permette di fà quellu senza prublemi.

  1. In a finestra di cuntrollu, fate un clic nantu à l'elemento di menu "Azzione". In a lista chì compare, selezziunate una posizione. "Crea un discu virtuale ...".
  2. A finestra di creazione di l'unità virtuale si apre. Prima di tuttu, quì ci vole à specificà nantu à chì discu logicu o fisicu truverà, è in quale directory. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Revisione ...".
  3. Un visualizzatore di file standard apre. Naviga versu u cartulare di ogni unità cumpressa induve vulete creà un VHD. Prerequisitu: u volume chì hà da fà u prughjettu ùn deve esse compressu o criptografatu. Next in u campu "Filename" Assicuratevi di assignà un nome à l'oggetto chì hè creatu. Dopu cliccate nantu à l'elemento "Salvà".
  4. Ci hè un ritornu à a finestra di creazione di l'unità virtuale principale. U caminu à u file VHD hè dighjà registratu in u campu currispondente. Ora vi vole à specificà a so dimensione. Ci hè dui opzioni per specificà u volume: "Espansione dinamica" è "Fixed Size". Quandu sceglite u primu articulu, u discu virtuale si allargarà automaticamente cumu si chjamate i dati finu à u volumu di u limitu specificatu. Quandu eliminà i dati, sarà cumpressu per u quantità adatta. Per sceglie sta opzione, setate u switch à "Espansione dinamica"in u campu "Dimensione di u discu virtuale" indicate a so capacità in i valori corrispondenti (megabyte, gigabyte o terabytes) è cliccate "OK".

    In u secondu casu, pudete piazzà una dimensione ben precisa. In stu casu, spaziu assignatu sarà riservatu nantu à l'HDD, sì ch'ellu sia riempitu di dati o micca. Avete bisognu di mette u pulsante di radio in posizioni "Fixed Size" è indichi a capacità. Dopu chì tutti i parametri sopra cullati sò stati fatti, cliccate "OK".

  5. Allora a procedura per a creazione di un VHD comincerà, chì a dinamica di pudete esse osservata cù l'indicatore in u fondu di a finestra "Gestione di dischi".
  6. Dopu à a fine di sta procedura, un novu discu apparirà in l'interfaccia di a finestra cù u status "Non inizializzato".

Lezione: Creà un discu virtuale in Windows 7

Inizializzazione di u discu

Dopu, vedemu a prucedura di inizializazione, aduprendu l'esempiu di un VHD precedentemente creatu, ma chì utilizanu u listinu algoritmu si pò fà per ogni altra unità.

  1. Cliccate nantu à u nome di i media PKM e sceglite da a lista "Initialize Disk".
  2. In a prossima finestra, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. Dopu à ciò, u status di l'oggetto in traccia serà cambiatu "In linea". Cusì, sarà inizializzato.

Lezione: Inizializà u discu dur

Creazione di u volume

Ora turnemu à a procedura per a creazione di un volumu pè e esempi di stessi supporti virtuali.

  1. Cliccate nantu à u blocu cù a scrizzione "Ùn hè micca distribuitu" à a destra di u nome di a unità. In u listinu chì si apre, selezziunu "Crea un volume serenu".
  2. Iniziò Statu di creazione di u volumu. In a so finestra di partenza, cliccate "Prossimu".
  3. In a prossima finestra avete bisognu di specificà a so dimensione. Se ùn planificate micca spartiri u discu in parechji volumi, allora lasciate u valore predefinitu. Se avete ancora pianu una ripartizione, fate chjappu u numaru richiestu di megabyte, allora cliccate "Prossimu".
  4. In a finestra chì si presenta, ci vole à assignà una lettera à sta sezione. Questu hè fattu in u più modu listessu cum'è avemu cunsideratu prima quandu si cambiava u nome. Selezziunate ogni simbulu dispunibile in a lista da pernugali è preme "Prossimu".
  5. Dopu a finestra di formatazione di u volumu si aprirà. Avemu raccomandazione di formattatu u menu se ùn avete micca ragione per ùn fà per questo. Piazzà u switch à "Format Volume". In u campu "Tag di u volume" Pudete specificà u nome di a sezione, cume apparirà in a finestra di u computer. Dopu fà a manipolazione necessaria cliccate "Prossimu".
  6. In l'ultima finestra di u "Mago" per cunsiderà a creazione di u cliccapu di u volumu "Fatti".
  7. Un volume simile serà creatu.

Sconnessione di VHD

In alcune situazioni, hè necessariu scullà l'unità di discu virtuale.

  1. In fondo à a finestra, cliccate PKM da u nomu di a traccia è sceglite "Smuntà u discu rigidu virtuale".
  2. In a finestra di dialogu chì si apre, cunfirma i vostri azzioni cliccendu "OK ".
  3. L'oggiu selettutu sarà discunettu.

Connessione VHD

Se avete disconnessu u VHD, puderete dà bisognu di attaccà dinò. Inoltre, una tale esigenza si pò ghjunghje dopu à u reiniziu di un computer o subitu dopu à a creazione di una unità virtuale, quandu ùn hè micca attaccata.

  1. Fate un clic nantu à l'elemento in u menu di l'utilità di gestione di l'unità. "Azzione". Sceglite una opzione "Attaccà un discu duru virtuale".
  2. A finestra di attaccu si apre. Cliccate nantu à ellu per articulu "Revisione ...".
  3. Dopu, u visualizzatore di file comincia. Naviga versu u cartulare induve si trova u drive virtuale cù l'estensione .vhd chì volete attaccà. Selezziunu e cliccate "Apertu".
  4. Dopu, l'indirizzu à l'oggiu sarà visualizatu in a finestra di attaccu. Eccu da cliccate "OK".
  5. L'unità virtuale sarà attaccata à u computer.

Rimuovi media virtuali

A volte hè necessariu rimuovere completamente i media virtuali per liberà spaziu nantu à u HDD fisicu per altre attività.

  1. Iniziate a prucedura virtuale di discernimentu cum'è descrittu sopra. Quandu si apre a finestra di disconnessione, selezziunate a casella accanto à "Elimà u Dischettu Virtuale" è cliccate "OK".
  2. L'unità di discu virtuale sarà eliminatu. Ma Dà u sensu chì, à differenza di a prucedura di disconnessione, tutte e informazioni conservate in ellu saranu perspette per via.

Formattà i supporti dischi

A volte hè necessariu effettuà una procedura per formattà una partizione (cancellà completamente l'infurmazioni situate nantu à ellu) o cambiate u sistema di file. Questu travagliu hè ancu effettuatu da l'utillità ch'è noi studiate.

  1. Cliccate PKM da u nomu di a sezione chì vulete formattà. In a lista chì si apre, sceglite "Formatu ...".
  2. A finestra di formattazione si aprirà. Se vulete cambià u tippu di sistema, cliccate nant'à u listessu rispettu.
  3. Un menu in goccia di menu vene, perchè pudete sceglie una di e trè opzioni di sistema di file à sceglie:
    • FAT32;
    • FAT;
    • NTFS.
  4. In a lista di sferenze sottu, pudete selezzià a dimensione di u cluster, se necessariu, ma in a maggior parte di i casi hè abbastanza à lasciare u valore "Default".
  5. Di seguito, ponu a casella, pudete disattivà o abilite a formattazione rapida (attivata per difettu). Quandu hè attivatu, a formattazione hè più veloce, ma micca più profonda. Sperà dinò a casella, pudete aduprà cumpressione di lima è di cartula. Dopu chì tutte le impostazioni di furmazione sò specificate, cliccate "OK".
  6. Una finestra di dialogu si apre cun avvertenza chì a procedura di formatazione distruglerà tutti i dati contenuti in a sezione selezionata. Per aghjunta e seguitu cun l'operazione, cliccate "OK".
  7. Dopu à quessa, a procedura di formattazione di a partizione selezionata sarà eseguita.

Lezione: Formattazione di HDD

Spartimentu un discu

Spessu esiste una necessità di spartizione u HDD fisicu in rùbbriche. Hè particolarmente adatta per fà per sparghje i directory di l'installazione di l'OS è di l'archiviazione di dati in diversi volumi. Cusì, ancu cù un crash di u sistema, i dati di l'utente saranu salvati. Pudete fà una partizione cù l'utilità di sistema.

  1. Cliccate PKM per nome di sezione. In u menù contestuale, selezziunu "Pruvi tom ...".
  2. A finestra di compressione di u volumu si apre. Da quì sopra, u volumu attuale hè indicatu, sottu - u volumu massimu disponibile per a compressione. In u prossimu campu pudete specificà a dimensione di u spaziu cumpressibile, ma ùn deve supere a quantità dispunibile per a compressione. Sicondu i dati entrati, questu campu mostrerà a nova dimensione di partizione dopu à a compressione. Dopu avè specificatu a quantità di spazi cumpressibili, cliccate "OK".
  3. A procedura di compressione sarà fatta. A taglia di a sezione iniziale sarà cumpressu cù u valore chì hè statu indicatu à a tappa precedente. In listessu tempu, un altru fragmentu nè attribuitu si forma nantu à u discu, chì occuperà u spaziu vacante.
  4. Cliccate nantu à stu fragmentu nè assignatu. PKM è selezziunate una opzione "Crea un volume simile ...". Si duverà Statu di creazione di u volumu. E tutte e altre azzioni, ancu l'assignazione di una lettera à a lettera, avemu descrittu sopra in una sezione separata.
  5. Dopu à a fine di u travagliu in "Statu di creazione di u volumu" una sezione sarà creata chì hà attribuitu una lettera separata di l'alfabetu latinu.

Unisci Partizioni

Ci hè ancu una situazione inversa quandu avete bisognu di combinà dui o più parti di media in un unicu volumu. Vedemu chì cum'è questu hè fattu per mezu di u strumentu di sistema per gestisce l'unità.

Prima di principià a procedura, per piacè avà notatu chì tutti i dati nantu à a sezione accurdata saranu cancellati.

  1. Cliccate PKM da u nomu di u volume chì volete attaccà à un'altra sezione. Da u menù contestuale, selezziunu "Cancella u Volum ...".
  2. A finestra aprà l'avvertenza circa a cancellazione di dati. Cliccate "Sì".
  3. Dopu à quessa, a partizione sarà cancellata.
  4. Vai à u fondu di a finestra. Fate un clic nantu à a sezione rimanente. PKM. In u menù contestuale, selezziunu "Expand tom ...".
  5. A schermata iniziale apre. Assistenti di Espansione di u Volumein chì avete bisognu di cliccà "Prossimu".
  6. In a finestra aperta in u campu "Sceglite una dimensione ..." specificate u listinu numaru ch'è esce in altrò di u parametru "Spaziu massimu disponibile"è poi premete "Prossimu".
  7. In a finestra finale "Maestri" basta à pressà "Fatti".
  8. Dopu, a partizione sarà allargata cù u volumu precedentemente eliminatu.

Conversione in HDD dinamicu

Per difettu, i dischi rigidi di PC sò stati statici, chì i dimensioni di e so partizioni sò strettamente limitate da fotogrammi. Ma pudete fà a procedura di cunvertenza media in una versione dinamica. In stu casu, e dimensioni di partizione cambieranu automaticamente cum'è necessariu.

  1. Cliccate PKM da u nome di u drive. Da a lista, selezziunu "Convertite in discu dinamicu ...".
  2. In a finestra chì si apre, cliccate "OK".
  3. In u prossimu shell, cliccate nantu à u bottinu "Conversu".
  4. A cunversione di supporti statichi à dinamichi serà realizata.

Comu pudete vede, l'utilità di u sistema "Gestione di dischi" Hè un attrezziu assai putente è multifunzionale per fà una manipolazione variata cun dispositivi di archiviazione di dati attaccati à un computer. Hà capatu di fà quasi tutte e cose chì eseguenu prughjetti di terza parte simili, ma à tempu guarantisce un più elevatu livello di sicurezza. Cume, prima di installà un software di terze parti per e operazioni nantu à i dischi, verificate se u strumentu integratu di Windows 7 pò affrontà l'attività.