Cumu disattivà a visualizzazione di e immagini in u navigatore Mozilla Firefox

A rapida diffusione è a crescente popularità di i telefoni intelligenti di u marchio chinu Meizu sò assuciati micca solu cù un ottimu raprezzu di prezzo / prestazione, ma ancu cù a presenza di sistemi di operazione FlymeOS basati à Android in i dispositivi chì gestenu tutti i dispositivi di u fabbricante. Considerateva cume questo OS hè aggiornatu, reinstallatu è rimpiazzatu da un firmware personalizatu nantu à unu di i mudelli più popolari di Meizu - u smartphone M2 Note.

Prima di passà à a procedura di reinizessione di u lugiziale di sistema, devi rimarcà chì u prucedimentu di l'aggiornamentu è di a stallazione di u firmware nantu à i dispositivi Meizu hè unu di i più sicuri è più simuli paragunà à i dispositivi Android di altre marche.

Un qualchì risicu di danneghju a parte di u software hè prubettu solu quandu l'installazione di soluzioni modificate da sviluppatori terzi. Ùn deve micca esse dimenticatu di u seguitu.

U pruprietariu di u smartphone aghju automaticamente a decisione nantu à a trasfurmazione di questu o à altre procedure cù u dispositiu è hè solu u solu responsabile di i risultati è di e conseguenze! L'amministrazione di lumpics.ru è l'autore di l'artìculu ùn sò responsabile per e pussibule conseguenze negative di e azzioni di l'utente!

Tipi è versioni di FlymeOS

Finchè a procedura di installazione di u software di sistema in Meize M2 Notes hè stata avviata, dovete scopre ciò chì firmware hè installatu in u dispositivo è determinà l'ultimu scopu di manipolazione di dispositivi, cioè, la versione di sistema che sarà installato.

Oghje, ci sò i firmware seguenti per Meizu M2 Note:

  • G (Global) - software installatu da u fabbricante in i telefuni smart destinati à u venditu in u mercatu internaziunale. U lugiziale cù un indice di G hè a megliu soluzione per l'utenti di a regione di lingua russa, postu chì in più di a localizazione adatta, u firmware ùn abunda in applicazioni è servizi chinevuli chì ùn sò micca necessarii in a maggioranza di casi, è ponu esse equipaggiati cù prugrammi Google.
  • I (Internazionale) hè l'antica denominazione globale di u firmware utilizzata per classificà u lugiziale basatu annantu à u so obsessu di u Flyme OS 4.
  • A (Universale) hè un tippu universale di prugramma di sistema chì si pò truvà in i dispositivi M2 Note destinati à i mercati internaziunali è cinesi. Sicondu a versione, ùn pò esse caratterizata da a presenza di localizazione russa, ci sò servizii è applicazioni cinesi.
  • U (Unicom), C (China Mobile) - Tipi di sistema per l'utenti chì campano è aduprendu i telefuni Meizu in a parte insulare di a Cina (U) è in u restu di a Cina (C). A lingua russa hè assente, è Google servizii / applicazioni, u sistema hè pieno di servizii è applicazioni cinesi.

Per determinà u tipu è a versione di u sistema operativu installatu annantu à u dispositivo, seguite sti passi:

  1. Vai à l'impostazioni di FlymeOS.
  2. Scorri trà a lista di opzioni in u fondu, truvà e aprite l'oggetto "Circa u telefunu" ("About phone").
  3. L'indice chì indica u tipu di firmware face parte di u valore. "Custruisce u numeru" ("Custruisce u Numru").
  4. Per a maggior parte di i detentori di Meizu M2 Nota, a megliu soluzione hè a Versione Globale di FlymO, perchè stu tipu di software di sistema hè adupratu in i esempi sottu.
  5. I passaggi richiesti per migre da e versioni di software per a Cina à a globale sò listati in a descrizione di e procedure preparatorie. Queste manipule sò effettuate prima di l'installazione diretta di u lugiziale di sistema in u dispositiu è sò descritte in seguitu in l'articolo.

Unni pudete avà u firmware

Meizu fabbricante fornisce a capacità di scaricà firmware da e soi risorse ufficiali. Per ottene l'ultimi pacchetti di FlymeOS M2 Note, pudete aduprà i seguenti link:

  • Versioni Cinese:
  • Scaricate u Firmware ufficiali di u Cinese per Meizu M2 Note

  • Versioni globali:

Scaricate u Firmware globale per Meizu M2 Note da u situ ufficiale

Tutti i pacchetti è l'utelli utilizati in i esempi sottu sò dispunibuli da scaricà attraverso i ligami chì si trovanu in l'istruzzioni pertinenti di stu materiale.

Preparazione

A pronta preparazione determina u successu di quasi ogni evento, è l'installazione di u software in Meizu M2 Note ùn face micca eccezione. Per ottene i risultati desiderati, esegui u seguitu.

Piloti

In quantu à l'interfaccia di Maize M2 Music cun un computer, u telefuninu generalmente ùn dà micca à i so utilizatori prublemi cù quessa. I driver necessarii per a interazione tra a periferica è u PC sò integrati in u firmware di a fabbrica è u più spessu sò installati automaticamente.

Se l'installazione automatica di i componenti necessarii ùn hè micca effettuata, dovete usà u CD-ROM virtuale chì cuntene u installatore in a memoria di u dispositivo.

  1. Durante l'installazione di i driver in telefonu deve esse attivatu "Debugging on YUSB". Per abilità sta opzione, bisogna seguitu u parcorsu: "Impostazioni" ("Impostazioni") - "Accessibilità" ("Opportunità Speciali") - "Opzioni di sviluppatore" ("Per sviluppatori").
  2. Spostate u switch "Debugging USB" ("Debugging over the UBS") a "Enabled" è risponde affirmativamente à a finestra di consultazione apparitu dicendu nantu à i rischi di aduprà a funzione, cliccendu "OK".
  3. Se aduprate un computer chì esegue Windows 8 o altru per manipularu u dispositiu, dite da disattivà a verifica di a firma digitale di i componenti di u sistema prima di lancià u installatore di u driver.
  4. Leggi più: Disattivà a verifica di a firma digitale di u driver

  5. Cunnessu a M2 Note à u PC cun un cavu, trascinamu l'otturatore di notificazioni è aprite l'elementu chì permette di selezziunate u tippu di cunnessione USB da aduprà. Dopu in a lista aperta di opzioni, ponu a marca vicinu à u puntu "Cumpagnu in CD-ROM" ("CD-ROM incorporatu").
  6. Apertu hè apparutu in a finestra "Questu computer" discu virtuale è truvà u babbu "Driver USB"contenenti componenti per l'installazione manuale.
  7. Installate u driver ADB (file android_winusb.inf)

    è a modalità di Firmware di MTK (cdc-acm.inf).

    Quandu installate i driver in modo, seguite l'instruisce in u materiale à u ligame:

    Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android

In casu chì a Musica M2 ùn sia micca caricata in Android, è l'usu di u SD incorporatu ùn hè pussibile, u cuntenutu di questu dopu pò esse scaricatu da u link:

Scaricate i driver per a cunnessione è u firmware Meizu M2 Note

Account Flyme

Hà cumparatu un dispositiu Meizu chì travaglia sottu a shell shell proprietariu di Flyme, pudete aspettate di vede a possibilità di aduprà tutti i vantaggi di un ecosistema abbastanza sviluppatu di applicazioni è servizi creati da u sviluppatore di u smartphone. Per avè accesso à un numeru di funzioni, inclusi quelli chì servenu firmware, avete bisognu di un account Flaym.

Da rimarcà chì a registrazione di u cuntu è a so entrata in u telefunu simplifica assai a ricezione di diritti di root, oltre à a creazione di una copia di backup di dati di l'utente. Questu sarà discusu in seguitu, ma in generale, si pò dì chì u account Flyme hè necessariu per ogni proprietariu di u dispositivo. Pudete registrà un account direttamente da u vostru smartphone, ma, per esempio, cù e versioni cinesi di FlymeOS, questu pò pò esse difficiule. Allora, u più currettu hè l'implementazione di u prucessu di creazione di un account cù un PC.

  1. Aprite a pagina per registà un novu contu cliccendu nantu à u ligame:
  2. Registra un conto Flyme nantu à u situ ufficiale di Meizu

  3. Inserite u campu di numerazione di telefuninu da selezziunà u còdice di paese in a lista nant'à u menù e inserendu manualmente i cifri di numeru. Poi cliccate "Cliccate per passà" è svolge u compitu semplici "ùn sò micca un robot". Dopu à quessa, u bottinu diventa attivu. "Per staccà ora"spingi.
  4. In attesa di SMS cun codice di verifica,

    chì entremu in u campu pertinente in a pagina di u passu di registrazione accantu, dopu chì avemu pressu "NEXT".

  5. In u prossimu tappa, avete bisognu di inventà è entrà in u campu "Password" password per u cuntu è poi cliccate "TRIMEDE".
  6. A pagina di gestione di u profilu si aprirà, in cui pudete piazzà un soprannuminu significativu è un avatar (1), cambiate a vostra password (2), aghjuntate un indirizzu email (3) è domande di controllo d'accessu (4).
  7. Piazzà u nomu di l'account (Nome di cumplicu), chì hè necessariu per l'input sul smartphone:
    • Cliccate nantu à u ligame "Set Name di Flyme Account".
    • Inserite u nome volutu è cliccate "Salvà".

    Ci vole à avvisà chì, cum'è a manipolazione, avemu un login per accede à u account Flyme di u modulu [email protected]chì hè à tempu un login è un email in l'ecosistema Meizu.

  8. A smartphone, aprite i parametri di a periferica è andate à u puntu "Conto Flyme" ("Account Flyme") "Account" ("Account"). Next, cliccate "Login / Register" ("Login / Registrazione"), allora inserisci u Nò di u Account (campu superiore) è a parola d'accessu (campu di fondu) setate quandu si registra. Spingi "Log in" ("RITROU").
  9. A stu contu si pò considerà creazione cumpleta.

Backup

Quandu si lampeggia un dispositivo, una situazione in cui tutti i dati cuntenuti in a so memoria, cumprende l'infurmazioni di l'utente (contatti, foto è video, applicazioni installate, ecc.) Saranu cancellati hè un casu standard è abbastanza cumuni.

Per impedisce a perdita di informazioni impurtante deve esse salvu. Per ciò chì tocca à Meiz M2 Notes, a creazione di un backup pò esse fatta per vari metodi. Per esempiu, pudete aduprà unu di i modi per salvà l'infurmazioni prima di lampà dispositivi Android da l'articolo:

Per di più: cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà

In più, u fabbricante hà creatu un bon mezu per creà una copia di backup di dati impurtanti per l'utente per i telefoni smart di Meize senza usà strumenti di terze parti. Aduprendu e funzionalità di u Fly-account, pudete salvà parchì o in parte una copia di a quasi tutti i vostri dati, cum'è l'impostazioni di u sistema, le applicazioni installate, i contatti, i messaggi, u cronistori di chiamate, i dati da u calendariu, e e fotografie.

  1. Vai in "Impostazioni" ("Impostazioni") telefonu, selezziunate "Circa u Telefunu" ("About phone"), allora "Conservazione" ("Memoria").
  2. Sceglite una sezione "Backup è Restore" ("Backup"), cliccate "Permette" ("Permette") in a finestra per dumandà permessu di accede à i componenti, è dopu u pulsu "BACKUP NOW" ("MAKE BACKUP").
  3. Facemu stabilisce tracce vicinu à i nomi di i tipi di dati chì vulemu salvà è cumincià a copia di salvezza premendu "ATTENU BACKING UP" ("ATTENU COPIA"). Aspittemu à a fine di u risparmiu di l'infurmazioni è cliccate "DONE" ("Pronta").
  4. A copia di backup hè salvata per difettu in a radice di a memoria di dispositivi in ​​u cartulare "backup".
  5. Hè altamente desiderabile di copià a cartella di backup in un locu sicuru (discu PC, serviziu cloud), perchè per alcune operazioni ci vole a formattazione completa di memoria, chì eliminerà dinò u backup.

Optional. Sincronizazioni cù u nuvellu Meizu.

Oltre à a creazione di una copia di backup locale, Maize permette di sincronizzare i dati di l'utente di base cù u vostru serviziu di nuvola è, se hè u casu, ripristinare l'infurmazioni solu cunnendendu in u vostru contu Flaym. Per l'implementazione di a sincronizazione automatica custante fate u seguitu.

  1. Seguite u caminu: "Impostazioni" ("Impostazioni") - "Conto Flyme" ("Account Flyme") - "Data Sync" ("Sincronizazione di dati").
  2. Perchè i dati da vene copiati in nube in continuu, cambia u switch "Auto Sync" in posizione "Enabled". Dopu avemu marcatu i dati, chì a riservazione di cui hè necessaria, è preme u pulsante "SYNC NOW".
  3. Una volta finita a procedura, pudete avè fiducia in a sicurezza di quasi tutte l'infurmazioni più impurtanti chì ponu esse contenute in u dispositivo.

Ottenerendu i diritti di root

Per fà manipulazioni serii cù u software di sistema Meizu M2 Note, i diritti di superusu dà so necessariu. Per i pruprietarii di u dispositiu in questu chì anu registratu un account Flyme, a prucedura ùn presenta alcuna difficoltà è hè svolta cù u metodo metodicu seguente.

  1. Assicuratevi chì u telefuninu sia signatu in u account Flyme.
  2. Aprite "Impostazioni" ("Impostazioni"), selezziunate l'elemento "Sicurezza" ("Sicurezza") sezione "Sistema" ("Dispositiu"), poi cliccate "Permisione radice" ("Accessu Radice").
  3. Fate andà a casella "Accetta" ("Accetta") sottu à u testu di l'invertimentu nantu à e possibili conseguenze negative di l'usu di i diritti di root è cliccate "OK".
  4. Inserite a password da u account Fly è cliccate "OK". U smartphone riavanu automaticamente è cumincià cù i privilegi di Superuser.

Optional. In casu chì l'usu di un account Flyme è u metodo ufficiale di ottenimentu di diritti di radice ùn hè micca pussibule per un qualchì ragu, pudete aduprà l'applicazione KingRoot. E manipule per mezu di u prugramma, svolti per uttene diritti di Superusu, sò descritti in u materiale:

Lezione: Uttene i diritti di radice cù KingROOT per PC

Sostituzione ID

Quandu cambiate da e versioni di software destinate ad aduprà in Cina à u Firmware globale, dite cambiate l'identificatore hardware. Dopu seguendu e istruzioni di seguito, u "Meizu M2" Cinese mi si trasforma in un dispositivo "Europeu", in cui pudete installà un software chì cuntene a lingua russa, i servizii di Google è altri vantaggi.

  1. Sò cunvintu chì ci sò diritti di superusu nantu à u dispositivo.
  2. Installate l'applicazione "Terminal Emulator per Android" in unu di i modi chì seguite:
    • L'utunu hè dispunibule in Google Play.

      Scaricate u Terminal per cambià l'identificatore Meizu M2 Note in Play Market

    • Se i servizii di Google è, per quessa, u Play Market ùn sò micca dispunibili in u sistema, scaricate u schedariu Terminal_1.0.70.apk da u linku seguitu è ​​copia a unu risultatu in a memoria interna di u dispositiu.

      Scaricate u Terminal per cambià ID Nota Meizu M2

      Installate l'applicazione eseguendu u schedariu apk in u manager di i file.

  3. Scaricate l'archiu chì cuntene un script speciale per cambià l'identificatore Meizu M2 Note.
  4. Scaricate script per cambià l'identificatore Meizu M2 Note

  5. Staccà u pacchettu cù u script è mette u file chid.sh in a radice di a memoria interna di u smartphone.
  6. Run "Emulator terminal". Scrivemu una squadrasuè spingi "Enter" in a tastiera virtuale.

    Fornite l'applicazione di diritti di root - u bottinu "Permette" in a finestra di query è "Still Allow" in a finestra d'emergenza.

  7. U risultatu di u cumandamentu sopra deve esse un cambiu di caratteru.$on#in u terminal di entrata di a linea di cumerciu. Scrivemu una squadrash /sdcard/chid.shè spingi "Enter". Dopu, dopu, u dispositiu sarà riaviatu automaticamente è cumincerà cù un novu identificatore.
  8. Per assicurà chì tuttu hà andatu bè, si duverà di fà i dui passi sopra quì. Se l'identificatore hè adeguatu per stallà a versione di sistema operativo globale, u terminal emette una notificazione corrispondente.

Firmware

Di seguito sò dispunibule dui modi per installà, aggiornà è rimborsà a una versione precedente di FlymeOS ufficiali in u Meizu M2 Note, è ancu fornisce istruzioni per l'installazione di soluzioni modificate (persunalizate). Prima di fà e manipolazioni, pudereste studiare l'istruzzioni di u metudu selettu finu da u principiu à a fine è preparà tuttu u vostru bisognu.

Metudu 1: Recuperu di fabbrica

Questu modu ufficiali di stallazione di u sistema hè u più preferibile da u puntu di vista di a sicurezza d'usu. Questu metudu pò esse adupratu per aduprà FlymeOS, è rimborsà in versioni precedenti. In più, u metudu pò esse una soluzione efficace se u dispositiu ùn scarica micca in Android.

In l'esempiu di seguito, a versione 5.1.6.0G di FlymeOS hè installata nantu à u dispositivo cun FlymeOS 5.1.6.0A è un identificatore cambiatu in precedenza.

  1. Caricate u pacchettu cù u lugiziale di sistema. L'archiviu adupratu in l'esempiu hè dispunibule da scaricà in u link:

    Scaricate u Firmware FlymeOS 5.1.6.0G per Meizu M2 Note

  2. Senza rinnominà, copia u schedariu update.zip In a radice di a memoria interna di u dispositivo.
  3. Inizio in u recuperu. Per fà quessa, cù Meisu M2 Note disattivata, tenemu u pulsu di salita di u volume è, puru premendu, premi a chjama di licenza. Dopu vibrazioni "Abilita" lassà si "Volume +" Fighjite finu chì a schermata si vedi cum'è in a foto sottu.
  4. In u casu chì u pacchetto di l'aggiornamentu ùn sia micca copiatu in a memoria interna di u dispositiu prima di entrà in recuperu, pudete cunnessu u smartphone in mode di riparazione à u PC cun un cavu USB è trasferisce u schedariu cù u sistema à a memoria di a pertenu senza caricare in Android. Cù sta opzione di cunnessione, u smartphone hè determinatu da u computer cum'è un discu amovibile. "Recuperu" 1,5 GB di capacità in cui avete bisognu di copià u pacchettu "Update.zip"
  5. Pone a marcata in un paragrafo "Cancella dati"chì implichi a compensazione di dati.

    In u casu d'aggiornamentu di a versione è di l'usu per installà un pacchettu cun firmware di u tipu chì hè già installatu, a pulizia pò esse omessa, ma in generale, sta operazione hè assai raccomandata.

  6. Pulsante "Start". Questu cumincerà u prucessu di verificà u pacchettu cù u software, è dopu avvia u processo d'installazione.
  7. Attendemu à a fine di l'installazione di a nova versione di Flaym, dopu chì u smartphone riavanu automaticamente in u sistema aggiornatu. Avete ghjustu aspettà a inizializazione di i cumpi installati.
  8. Si rimette à portà a configurazione iniziale di a shell, s'è i dati sò stati eliminati,

    è u firmware pò esse consideratu cumpletu.

Metudu 2: Installer di l'aggiornamentu integratu

Questu metudu di stallazione di u software di sistema in Meizu M2 Note hè u più simplici pussibule. In generale, pò esse raccomandatu à l'aghjurnamentu di a versione di FlymeOS in i telefuni intelligenti completamente funzionanti.

Quandu aduprate u metudu, tutti i dati cuntenuti in u smartphone sò salvati, solu trà l'Uteru specificatu da l'utente prima di avviare l'installazione di l'aggiornu. In l'esempiu sottu, u firmware ufficiali FlymeOS 6.1.0.0G hè installatu sopra a versione 5.1.6.0G installata da u primu metudu.

  1. Scaricate u pacchettu cù a versione cunfurmata di software.

    Scaricare FlymeOS 6.1.0.0G firmware per Meizu M2 Nota

  2. Senza disimballà, metti u schedariu update.zip in a memoria interna di u dispositivo.
  3. Aprite u gestore di file di u smartphone è trova u lìculu precedentemente copiatu update.zip. Затем просто нажимаем на наименование пакета. Система автоматически определит, что ей предлагается обновление, и продемонстрирует подтверждающее возможность установки пакета окно.
  4. Несмотря на необязательность процедуры, установим отметку в чекбоксе "Сделать сброс данных". Это позволит избежать проблем в будущем из-за наличия остаточных сведений и возможной "замусоренности" старой прошивки.
  5. Pulsante "Aghjuntà avà", cù u risultatu chì Meizu M2 Nota riavanu automaticamente, verifica è dopu installà u pacchettu update.zip.
  6. Ancu un riavrugghiu in u sistema aggiornatu dopu a stallazione di u pacchettu hè cumpletata senza interventu di l'utente!
  7. Comu pudete vede, tuttu hè veramente assai simpaticu è in solu 10 minuti di sta manera pudete avè l'ultima versione di u sistema per telefoni Meizu - FlymeOS 6!

Metudu 3: Firmware personalizzato

E specifiche tecniche di u Maize M2 Note permettenu à sviluppatori di terze parti di creà è aduprà versioni molto funziunali di u software di sistema basatu nantu à e versioni moderne di Android, inclusu 7.1 Nougat, per i proprietarii di u dispositivo. L'utilizazione di queste soluzioni permette di ottenete l'ultimu software, senza aspettà chì u sviluppatore rilascia un aggiornamentu di u shell di FlymeOS ufficiale (è prubabile chì questu ùn accadrà micca solu, chì u mudellu in discussione ùn hè micca u più recente).

Per a nota Meizu M2, un serie di sistemi operativi mudificati sò stati publicati, basatu di soluzioni di squadre di sviluppu famosi quali CyanogenMod, Lineage, MIUI Team, è ancu utenti abituati abituati. Tutte e sule soluzioni sò installate à u listessimu modu è necessitanu per a so installazione di fà e azzioni chì seguite. Seguitate attentamente e istruzioni!

Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu

Prima di a possibilità di stallà una ripruduzione modificata è un firmware personalizatu in Meise M2, u carterinu di avvicinamentu di u dispositiu deve esse sbloccatu. Si suppone chì, prima di a procedura, FlymeOS 6 sia installatu nant'à u dispusitu è ​​si ottudenu diritti di root. S'ellu ùn hè micca u casu, seguite i passi di unu di i metodi per installà u sistema descrittu sopra.

Comu un mezu per sbloccà u caricu di avvu di Meizu M2 Note, hè utratu un strumentu di lampu praticu universale di i dispositivi MTK-SP FlashTool, è un set di immagini di file appositamente preparati. Archivà cun tuttu u link per scaricatu necessariu:

Scaricate SP FlashTool è i schedari da sbloccherà u caricu di u boot Meizu M2 Note

S'ellu ùn hè micca sperienza cù SP FlashTool, hè assai raccomandatu di leghje u materiale chì descrive i concetti di basi è l'ughjetti di e procedure pètevule nant'à l'applicazione.

Leggi ancu: Firmware per i dispositivi Android basati in MTK via SP FlashTool

  1. L'archiviu scaricatu da u ligame di sopra hè spacchiatu in un cartulare separatu nantu à u discu.
  2. Avviciamo FlashTool per nome di l'amministratore.
  3. Add to the application "DownloadAgent" premendu u pulsante adeguatu è selezziunu u schedariu MTK_AllInOne_DA.bin in a finestra Explorer
  4. Scaricà Scatter - Button "Scatter-loading" è selezzione di file MT6753_Android_scatter.txt.
  5. Cliccate nantu à u campu "Locu" punto opposto "secro" e selezziunu u schedariu in a finestra Explorer chì si apre secro.imgsituatu longu u parcorsu "SPFlashTool.
  6. Spegni completamente u smartphone, scollegala da u PC s'ellu era connessu è appughjate nantu à u pulsante "Download".
  7. Cunnessu M2 Notes cù a porta USB di u computer. Sottoscrivendu a partizione deve avè parte automaticamente. S'ellu ùn accade micca, installa manualmente u driver chì si trova in u cartulare "MTK Phone Driver" cartelle "SPFLashTool".
  8. Una volta finita a sezione di registrazione "secro"ciò chì dà a finestra "Scaricate OK", scucciunu u smartphone da a porta USB. Ùn INCRUDE APPLICATI!
  9. Chiudite a finestra "Scaricate OK", dopu aghjunghiamu file à i campi, aghendu cum'è descrittu in u passu 5 di stu manuale:
    • "preloader" - file preloader_meizu6753_65c_l1.bin;
    • "lk" - file lk.bin.
  10. Dopu à a fine di l'aggiunta di file, cliccate "Download" e cunnessione di u Meizu M2 Note à a porta USB.
  11. Attentu a fine di una riscrittura di e sezioni di memoria di u dispositiu è disconnemu u smartphone da u PC.

Cusì avemu un bootloader sbloccatu. Pudete lanciare u telefuninu è cuntinuà a uttene, o procedi à u passu chì cioè, chì impone l'installazione di un recuperu mudificatu.

Installazione di TWRP

Probabilmente ùn ci hè nisun altru strumentu semplici per installazione di firmware, patch è varii componenti, cumu una ripruduzione modificata. In Meise M2 Notes, l'installazione di software non ufficiali pò esse effettuata solu cù e funzioni di TeamWin Recovery (TWRP).

L'installazione di un ambiente di riparazione modificatu ponu esse fattu sulu telefunu cù u metudu sbloccatu quì sopra loader!

  1. Per l'installazione, aduprà FlashTool descrittu sopra da l'archiviu per sbloccà u gestore di avvallamentu, è l'immagine TWRP stessa pò esse scaricata da u link:

    Scaricate TeamWin Recovery (TWRP) per Meizu M2 Note

  2. Dopu avè scaricatu l'archiu TWRP_m2note_3.0.2.zip, disimpaite u rigalu, perchè avemu una cartella cù u file necessariu per u trasferimentu à u dispositivo.
  3. Installiamo nantu à u smartphone un gestore di file capace di aduprà l'accessu à a memoria di u dispositiu. Soluzione quasi perfetta - ES File Explorer. Pudete scaricà u prugramma in Google Play Store:

    Scaricate ES File Explorer in Google Play Store

    O in u magazinu di app di Meizu per Android:

  4. Aprite l'Esplora Esploratore ES è dà a applicazione Diritti di Superusu. Per fà quessa, aprite u pannellu di e opzioni di l'applicazione è seted u switch "Root Explorer" in posizione "Enabled"E risponde affirmativamente à a quistione nantu à a prumessione di privilegi in a finestra di richiesta di u Manager di Root-Rights.
  5. Andà à u cartulare "Sistema" è eliminà u schedariu recovery-from-boot.p. Questu elementu hè destinatu à sovrascrivà a partizione cù l'ambiente di recuperu à a soluzione di fabbrica quandu u dispositivo hè attivatu, perciò hè capace di impedisce l'installazione di recuperu modificatu.
  6. Seguitate i punti 2-4 per istruzioni per sbloccà u carregatore di avvicinamentu, cioè. inizià FlashTool, allora aghjuntu "Scatter" è "DownloadAgent".
  7. Solu cliccà sinu nantu à u campu "Locu" articulu "recuperu" aprite a finestra di l'Explorer induve avete bisognu di sceglie una immagine TWRP_m2note_3.0.2.imgottenutu in u primu passu di stu manuale.
  8. Spingi "Download" e cunnessione di u Maize M2 Note in u statu di off à u PC.
  9. Attendu chì a fine di u trasferimentu di l'immagine (l'apparenza di a finestra) "Scaricate OK") è disconnu u cavu USB da u dispositivo.

Per entrà in TeamWinRecovery, una combinazione di chiavi di hardware hè usata. "Volume +" è "Cunsumante", clamped on the machine off finu chè a schermata principale ambiente recuperu.

Installà un firmware modificatu

Dopu à sbloccare u gestore di boot è stallà a ripruduzione modificata, l'usu riceve tutte e funzioni per installà ogni firmware personalizatu. In l'esempiu sottu, un pacchetto di u OS hè adupratu. Resurrection Remix basatu android 7.1. Una soluzione stabile è perfettamente funzionale chì incorpora tutti i migliori prudutti di i squadre LineageOS è AOSP.

  1. Scaricate u zip-package da Resurrection Remix e pongilo in a memoria interna di u dispositivo, o nantu à a carta microSD installata in Meizu M2 Note.

    Scaricate un firmware modificatu basatu annantu à Android 7 per Meizu M2 Note

  2. Installeremu cun TWRP. In mancanza di esperienza in l'ambiente, hè raccomandatu di cunnuscite u materiale à u ligame:

    Per di più: cumu si lampeggia un dispositivo Android cù TWRP

  3. Dopu a copia u schedariu cun l'usu, cuminciamo in l'ambiente di recuperu. Spostate u switch "Swype per permessu modifiche" à a destra.
  4. Assicuratevi di fà una sezione di pulizia "DalvikCache", "Cache", "Sistema", "Dati" cun menù chjamatu da u bottinu "Avanzate Pulisci" da a lista di opzioni "Pulisci" in l'ambiente di a schermata principali.
  5. Dopu a formattazione, torna à a schermata di recuperu principale è installate u pacchetto software copiate anteriormente via u menu "Install".