Cunnessu u gamepad da Xbox One à u computer


Parechji proprietarii di l'ultima generazione di Console Xbox passanu spessu à un computer cum'è una piattaforma di ghjocu, è vogliono aduprà un controller familiare per u ghjocu. Oghje ci spieghjaremu cume cunnessu un gamepad da sta console à un PC o un laptop.

Connessioni Controller-PC

Gamepad da Xbox One esiste in duie versioni - cablata è wireless. Pudete distinguerli pè a so apparizione - a parte superiore di u frontali di a versione cablata hè nera, mentri in u controllore Wireless sta zona hè bianca. U dispositiu senza filu, à l'urganu, pò esse cunnessu sia cù metudu cablatu è via Bluetooth.

Metudu 1: Cunnessione cablata

A cunnessione cablata di u gamepad per tutte e versioni supportate di Windows hè fatta elementare.

  1. Inserite u cavu in una porta USB libera di u vostru computer.
  2. Inserite l'altra estremità di u cavu in u connettore microUSB di u corpu di u controller.
  3. Aspetta un mumentu per chì u sistema scopra u dispositiu. Di solitu, micca azzione in più sò necessarie per tutte e versioni di u sistema operativu. In precedenza, per cunnessu u gamepad à Windows 7 è 8, era necessariu caricare i driver in parte, ma ora sò scaricati automaticamente da "Update Center".
  4. Run u ghjocu chì supporta questu dispositivu di input, è verificate e prestazioni - u dispositivu puderà funziunà senza prublemi.

Metudu 2: Cunnessione senza filu

Questu opzione hè cusì più cumplicata, per via di e peculiarità di u controller. U fattu hè chì a cunnessione di u gamepad via Bluetooth implica l'usu di un accessori separatu chjamatu Adapter Wireless Xbox, chì simu questu:

Benintesa, pudete cunnesse un joystick è cusì, attraverso u ricevitore integratu di un laptop o di un gadget di terze parti per u PC di desktop, ma in questo casu a funzione di cunnessione di a cuffia à u dispositivo ùn funziona. Tuttavia, ùn pudete micca fà senza un adattatore prufessiunale se volete aduprà e capacità wireless in Windows 7 è 8.

  1. Prima di tuttu, assicuratevi chì Bluetooth sia attivatu nantu à u computer. In un computer di desktop, innanziu innesti l'adattatore in un connettore USB.

    Per di più: cumu abilite Bluetooth in Windows 7, Windows 8, Windows 10

  2. Dopu, andate in u gamepad. Verificate se ci sò batterie in essa è sì sò impurtati, allora cliccate u bottone grande Xbox in cima di u cuntrollu.

    Poi truvà a parte anteriore di u pulsante di accumpagnamentu - si trova in u pannellu trà i scatta i dispositivi - appughjela e tene u per qualchì secondu finu chè u bottinu Xbox lampa rapidamente.
  3. In u "top ten" in u pannellu di u dispositiu, selezziunu "Add Bluetooth Device"

    In Windows 7, aduprate u ligame "Add device".
  4. In Windows 10, selezziunate a scelta "Bluetooth"sì cunnesse a gamepad direttamente, o "Altru"s'ellu ci hè un adattatore hè implicatu.

    Nantu à u "sette", u dispositiu deve apparse in a finestra di i dispositivi cunnessi.
  5. Quandu u indicatore nantu à u bottu Xbox si illumina uniformemente, significa chì u dispositiu hè accoppiatu cù successu, è pudete usarli per ghjucà.

Risolvendu alcuni prublemi

U computer ùn ricunnosce micca u "gamepad"
U prublemu più cumunu. Cum'è una pratica mostra, ci sò una varietà di motivi, chì vanu da prublemi cù a cunnessione è finisce per un malfunzionamentu di l'hardware. Pruvate dinò:

  1. Cù una cunnessione cablata, pruvate à stallà u cavu in un altru connettore, evidentemente u travagliu. Hà ancu sensu verificare u cavu.
  2. Cù una cunnessione senza filu, devi rimuovere u dispositivo è fà una procedura di accumpagnamentu di novu. Se un adattatore hè adupratu, ripone u liggiu. Assicuratevi dinò chì Bluetooth hè attivatu è attivu.
  3. Rinvalla u controller: tene premutu u bottinu Xbox per 6-7 secondi è rilassa, allora accende u dispositiu di ripetizione cù un solu pressione di stu pulsu.

Sì queste azzioni ùn aiutanu micca, u prublema hè prubabile avè una natura hardware.

Gamepad cunnessu cù successu, ma ùn funziona
Stu tippu di fallimentu si verifica relativamente raramente, è pudete trattà cun l'installazione di una nova connessione. In u casu di una cunnessione senza filu, interferenze (per esempiu, da Wi-Fi o un altru dispositivo Bluetooth) hè una causa possibile, allora assicuratevi di aduprà u regolatore luntanu da sorgenti simili. Hè ancu pussibule chì u ghjocu o l'applicazione induve volete aduprà u gamepad ùn hè micca puramente supportata da questu.

Conclusione

A procedura per a cunnessione di u gamepad da Xbox One hè semplice, ma e so capacità sò dipende sia da a versione di u sistema operativu è da u tippu di cunnessione.