A rimozione di a rete Wi-Fi in Windows 7


Oghje, i ghjochi sò sempre più liberati micca nantu à CD fisici è DVD, ma nantu à i cosiddetti images dischi. Hè assai più praticu, perchè ùn avete micca bisognu di conservà i dischi in qualchì locu è di sfrutterà l'infurmazioni da loro per evitare danni. Ié, è l'infurmazione di l'infurmazioni in forma di un'imagine hè assai più pratica - pudete semplicemente caricare in ogni serviziu di sparghjina di lìchje è lasciate qualcuno à un link. È per montà una tale immagine di u ghjocu permette à u prugramma Alcohol di 120%.

Per installà una immagine di u ghjocu in Alcohol 120%, avete bisognu di duie cose: a stessa immagine in format MDS o ISO, è dinò a presenza di un drive virtuale in Alcohol 120%. Di solitu questu hè creatu quandu installate u prugramma. Sè avete bisognu di creà una unità virtuale, aduprà sta istruzzione. È dopu avete bisognu di fà tutti i passi di l'istruzione successiva.

Scaricate l'ultima versione di Alcohol 120%

Istruzioni per installà a maghjina di u ghjocu in Alcolu 120%

  1. Contemporaneamente lanciate l'alcolu 120% è aprite u cartulare cun l'imagine di u ghjocu. Dispone di vicinu.
  2. Usendu u cursore di a mouse, sposta l'immagine da u cartulare in u campu image di Alcool 120%.

  3. Quandu l'immagine apparisci nant'à a lista, hè necessariu cliccà nant'à u dirittu selezziunà l'elementu "Mount to device".

Dopu, l'imagine di u discu sarà montata nantu à un drive virtuale. S'ellu hà statu autorunu, l'utente vederà a finestra di inizio di u discu. Sì ùn ci succede nunda, duverete andà à "Computer" ("Questo Computer", "My Computer") è truvà a foto montata quì, poi aprite cun un doppiu cliccatu.

À paragunà: Istruzioni per montà una immagine in DAEMON Tools Lite

Dunque, pudete montà faciule l'immagine in l'alcolu 120%. Comu pudete vede, nunda di cumportamentale nant'à. In questu casu, ùn sò generalmente noti prubbrici spiciali, a menu d'agostrazioni trascinate è di u prugramma Alcolariu installatu in modo sbagliu. A maggior parte di i casi, tuttu hè fattu à u primu tentativu.