Cume di traduce u testu in Browser Yandex


Un di i prublemi più cumuni di i computer moderni (è micca cusì) hè nantu à surriscaldamentu è à tutti i prublemi assuciati. Tutti i componenti di u PC - processore, RAM, dischi rigidi è altri elementi in a scheda madre - piglianu da temperature elevate. In questu articulu parleremu nantu à cum'è per risolve u prublema cù surkudenza è spegni u laptop.

Scaldamentu di u laptop

I motivi di l'incremento di a temperatura ind'u casu di u laptop sò ridotti principalmente à una diminuzione di l'efficienza di u sistema di raffreddamentu à causa di vari fattori. Questu pò esse un ingruvimentu banale di i fori di ventilazione cù polvere, o una pasta termica siccata o una guarnizione tra i tubi più freschi è i componenti da rinfrescà.

Ci hè un altru motivu - a cessazione temporanea di l'accessu di aria fredda in u corpu. Questu accade spessu cù quelli quiddi chì ammaniscenu portà u so laptop in cuscu. Se sì unu di sti, allora assicuratevi chì e scie di ventilazione ùn sò micca chiusi.

L'informazione presentata sottu hè destinata à l'utenti avanzati. Se ùn site micca sicuru di e vostre azioni è ùn avete micca capacità, vi cunsiderate di cuntattà un centru di servizii per aiutà. È sì, ùn vi scurdate di a garanzia - A sgranazione automatica di u dispositiu priva automaticamente u serviziu di a garanzia.

Smassamentu

Per eliminà u surriscaldamentu, chì a culpa hè a scarsa prestazione di u ciameru, hè necessariu smuntà u laptop. Avete bisognu di rimuovere u discu duru è un'unità (s'ellu ci hè), scunganu a tastiera, svillate u fermu cunnessu cù e duie parti di a cassa, scacciate a scheda madre, è smassate u sistema di raffreddamentu.

Leggi ancu: Cumu smuntà un laptop

Ci vole à avvisu chì, in u vostru casu, ùn avete micca duvutu à smuntà completamente u laptop. U fattu hè chì in certi mudelli, per accede à u sistema di raffreddamentu, hè abbastanza da rimuovere solu u coperu superiore o un piattu di serviziu speciale da u fondu.

Dopu avete bisognu di smuntà u sistema di raffreddamentu, srotandu qualchi viti. S'elli sò numerati, allora deve esse fattu in l'ordine inversu (7-6-5 ... 1), è raccurdatu in direttu (1-2-3 ... 7).

Quandu e viti sò state rializate, pudete rimuovere u tubu più frescu è a turbina da u corpu. Questu deve esse fattu assai attentamente, postu chì a pasta termica pò essiccà è assai ferma a colla u metallu à u cristallu. Una manipolazione negligente pò danneghja u processore, chì lo face inutilizabile.

Purga

Prima ci vole à pulì a polvere di a turbina di u sistema di raffreddamentu, di u radiatore è di tutte l'altre parti di u cassa è a scheda madre. Fate ancu di più cun un pennu, ma pudete aduprà un aspiratore.

Leggi ancu: Cumu pulì un laptop in polvere

Sostitu a pasta termica

Prima di cambià a pasta termica, avete da livà di a vecchia sostanza. Questu hè fattu cù un drappellu o un pennu inzuppatu di alcool. Tene à mente chì u tessutu hè megliu à piglià una pulla senza. Hè più conveniente aduprà u pennu, perchè aiuta a rimuovere a pasta di i posti difficiuli, ma dopu a chjera avete ancora bisognu di asciugà à i cumpunenti cun un pannellu.

Da a pianta di u sistema di raffreddamentu adiacente à l'elementi, a pasta deve esse rimossa.

Dopu à a preparazione, hè necessariu mettere una nova pasta termica nantu à e chips di u processore, chipset è, s'ellu hè, a scheda video. Questu deve esse fattu in un stratu finu.

A scelta di a pasta termica dipende da u vostru bilanciu è da i risultati desiderati. Chì u frigorifero di u notebook aghjusta una furtuna abbastanza grande, è ùn hè micca servutu quessa quant'è noi vulemu, hè megliu di guardà versu i prudutti più costosi è di qualità.

Per di più: cumu si sceglie u grasu termicu

U passu finale hè di stallà u cooler è reassemblare u laptop in l'ordine inversu.

Cuscinaghju di raffredamentu

Se pulisci u laptop in polvere, si rimpiazzià a grassa termica nantu à u sistema di raffreddamentu, ma ancu si superava, ci vole à pensà à u raffreddamentu in più. Per aiutà a far fronte à stu travagliu sò disignati stand specturali, dotati di una più fresca. Hè forzate l'aria fredda da a forza, chì u portanu à e pruie d'aria di u corpu.

Ùn licenziate tali decisioni. Alcuni mudelli puderanu riduce u rendimentu di 5 - 8 gradi, ciò chì hè abbastanza per chì u processore, scheda video è chipset ùn ghjunghje micca a temperatura critica.

Prima di aduprà u stand:

Dopu:

Conclusione

Rimuà u laptop da u surescaldamentu ùn hè micca facili è eccitante. Fighjate chì i componenti ùn anu micca copre di metallo è ponu esse danneggiati, cusì procedenu cun a più cura. Duvete ancu trattà e parti plastiche cù cura, chì ùn pò esse riparate. U prughjettu principale: pruvate à effettuà a manutenzione di u sistema di raffreddamentu più spessu, è u vostru laptop hè durabile per un bellu pezzu.