Alcuni ghjorni ago aghju scrittu una piccula rassegna di Windows 10 Technical Preview, in a quale aghju annunziatu ciò chì era novu quì (à propositu, aghju dimenticatu di dì chì u sistema stà in furia ancu più veloce di l'uttori) è, se sì u interessu di cume u novu OS hè in difetta, screenshot Pudete vede l'articolo supra.
Sta volta sarà nantu à ciò chì possibilità per cambià u design hè in Windows 10 è cume pudete personalizà a so apparenza à u vostru gustu.
Include u design di u menu Start in Windows 10
Cominciamo cù u menu di avvicinanza di ritornu in Windows 10 è scopre cumu si pò cambià a so apparenza.
Prima di tutti, cum'è già scrivevi, pudete rimuovere tutte e tessere di l'applicazione da u latu dirittu di u menù, diventendu quasi identicu à u lance in Windows 7. Per fà quì, cliccate puru destro nantu à u locu e cliccate "Unpin da u Start" (unpin da u menu Start), è ripetite questu azzione per ognunu di elli.
A pruposta successiva hè di cambià l'altezza di u menu Start: basta muvà u puntatore di a mouse à u bordu superiore di u menu è trascinarlo in su o in su. S'ellu ci hè piastrelle in u menù, saranu ridistribuite, cioè, se fassi u calatu, u menu sarà diventatu più largu.
Pudete aghjunghjine quasi qualchì elementu in u menù: scorciati, cartetti, prugrammi - cliccate nantu à l'oggetto (in u scopu, nant'à u desktop, ecc.) Cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunu "Pin per inizià" (Attach to u menu di inizio). Per difettu, l'elemento hè riparatu in a parte diritta di u menu, ma pudete trascinarlo à a lista di a sinistra.
Pudete ancu cambià a dimensione di e tessere di l'applicazione cù u menu "Ridimensiona", cume era in a schermata iniziale in Windows 8, chì, se vulete, pò esse restituuta cun l'impostazioni di u menu di Start, cliccate puru nant'à a barra di task - "Proprietà". Pudete ancu configurà l'elementi chì saranu visualizati è cum esattamente esse verranno visualizzati (sì aprite o no).
È infine, pudete cambià u culore di u menu di Start (u culore di a barra di task è di e bordi di e finestra cambierà ancu), per fà quissa, cliccate à dirizzione cù u cliccava in un locu nettu in u menu è selezziunate u vociu di "Personale".
Rimuete l'ombre da u OS Windows
Una di e prime cose chì aghju avutu in Windows 10 hè l'ombre ghjustu da a finestra. Per quessa, ùn aghju micca piaciutu, ma pò essè rilimati.
Per fà quessa, andate in "Sistema" (Sistema) di u pannellu di cuntrollu, selezziunate "Impostazioni avanzate di sistema" a destra, cliccate "Impostazioni" in la scheda "Rendimentu" è disabilite l'opzione "Mostra l'ombra" sottu à a finestra "(Mostra ombre sott'à finestre).
Cumu ritornà u mo computer in u desktop
Inoltre, cum'è a versione precedente di l'OS, in Windows 10 ci hè solu una icona in u desktop - u cartulare. Se sì adupratu à avè "u Meu Computer" là, allora per rende questu, cliccate u cliccate cù un cliccucciu in una area vuota di u desktop è selezziunate "Personalize", poi a sinistra - "Change Desktop Icons" (Cambia Desktop Icons). tavula) è specificà chì icone devenu esse spiegate, ci hè ancu una nova icona "U me computer".
Temi per Windows 10
I temi standard in Windows 10 ùn sò micca diversi da quelli in a versione 8. Tuttavia, quasi immediatamente dopu u uscitu di l'Aspettariu Tecnicu, ci era ancu novu temi, apposta "aghjustatu" per a nova versione (l'aghju vista primu in Deviantart.com).
Per installà li, prima usate u patch UxStyle, chì vi permette d'attivare temi di terze parti. Pudete scaricà da uxstyle.com (versione per Limite di Windows).
Più probabilmente, nuove funzionalità per persunalizà l'apparenza di u sistema, u desktop è altri elementi grafici appariranu à u liberazione di l'OS (in base à i miei sentimenti, Microsoft hè prestu attenzione à sti punti). Intantu, aghju descrittu ciò chì hè in quel mumentu.