Buona sera
U travagliu cù video hè una di e funzioni più popolari, soprattuttu recentemente (è a potenza di u PC hà cresu per trattà e foto è video, è i camcorders stessi diventanu dispunibuli per una ampia gamma di utenti).
In stu breve articulu vogliu vede cumu pudete facilmente e rapidamente tagliare i frammenti ti piaciunu da u schedariu video. Bè, per esempiu, una tale missione compare spessu quandu fate una presentazione o solu u vostru video da vari tagli.
È cusì, principiatu.
Cumu taglià un fragmentu di un video
Prima vogliu dicere una piccula teoria. In generali, u video hè distribuitu in vari formati, u più popularu: AVI, MPEG, WMV, MKV. Ogni formatu hà e so caratteristiche (ùn consideremu micca questu in u quadru di questu articulu). Quandu si taglia un fragmentu da un video, parechji programmi trasformanu u furmatu originale in un antru è salvanu u schedariu risultatu nantu à u discu.
Conversione da un formatu à un altru hè un prucessu longu (dipende da a potenza di u vostru PC, di a qualità di video originale, di u formatu chì stai convertendu). Ma ci sò e tali utilità per travaglià cù video chì ùn trasformanu micca video, ma salvate solu u fragmentu tagliatu à u vostru discu rigiu. Eccu quì vi spieghju u travagliu in unu di elli un pocu inferiore ...
Un puntu impurtante! Per travaglià cù i file video avete bisognu di codecs. Se ùn ci hè micca un codec pack in u vostru computer (o Windows cumincia a fà errori), vi prupone di installà unu di i seguenti set:
Boilsoft Video Splitter
U situ ufficiale: //www.boilsoft.com/videosplitter/
Fig. 1. Boilsoft Video Splitter - a finestra principale di u prugramma
Utilità assai simpatica è semplici per taglià à qualunque frammento ti piace da u video. L'utile hè pagatu (forse questu hè u so solu inconveniente). À propiu sì, a versione free permette di taglià fragmenti, chì a durata ùn supera micca 2 minuti.
Fighjaccià per uttene a taglià un fragmentu di u video in stu prugramma.
1) A prima cosa chì fà hè di aprite u video desiratu è ponu a etichetta iniziale (veda Fig. 2). A propositu, fighjate chì l'ora di l'iniziu di u fragmentu tagliatu vene in u menu di opzioni.
Fig. 2. Mette a marca di l'iniziu di u fragmentu
2) Dopu, truvate a fine di u fragmentu è marcatela (vedi Fig. 3). Avemu dinò in l'opzioni apparisci l'ultimu tempu di u fragmentu (Iu scuse per a tautologia).
Fig. 3. A fine di u fragmentu
3) Fate un clic nantu à u pulsante "Run".
Fig. 4. Tagliate video
4) A quarta tappa hè un momentu assai impurtante. U prugramma ci dumandarà cumu vulemu lavorà cù u video:
- o lascite a so qualità cum'è (copia diretta senza elaborazione, formati supportati: AVI, MPEG, VOB, MP4, MKV, WMV, etc.);
- O fà una conversione (quessa hè utili se vulete riduce a qualità di u video, riduce a dimensione di u video resultatu, u fragmentu).
Perchè u fragmentu sia scena da u video in fretta - avete bisognu di sceglie a prima opzione (copia diretta).
Fig. 5. Modi di cumparazione di video
5) In realtà, tuttu! Dopu à qualchi secondi, u Video Splitter terminerà u so travagliu è puderete valutà a qualità di u video.
PS
Aghju tuttu. Saria cuntentu per l'aggiunamentu à u sughjettu di l'artìculu. Curiusissime 🙂
Articulu cumplettamente rivisitu 23.08.2015