Create archivi ZIP

Copiannu oggetti in un archiviu ZIP, pudete micca salvà spaziu nant'à u discu, ma ancu fornisce un trasferimentu più praticu di dati via Internet o archivi archiviati per l'invità per mail. Amparemu cumperà oggetti in u formatu specificatu.

Procedura di l'archiviu

L'archivi ZIP ponu esse creati micca solu da l'applicazioni di archiviu specializate - archivisti, ma pudete ancu cumparà à questu travagliu cù l'utili incorporati di u sistema operativu. Scopri cumu creare cartulari cumpressi di stu tipu in diversi modi.

Metudu 1: WinRAR

Inizià l'analisi di e soluzioni à u travagliu cù u archiviu più popularu - WinRAR, per chì u furmatu principale hè RAR, ma, comunque, capace di creà è ZIP.

  1. Naviga cù "Esploratore" in u cartulare induve ci sò i schedari da mette in u cartulare zip. Sceglite questi elementi. Se sò situate in una matrice solida, allora a selezzione hè fatta semplicemente cù u bottinu sinu di u mousePittura). Se vulete imballà voci separati, allora quandu sò scelti, tenite u pulsante Ctrl. Dopu à quessa, cliccate nantu à u fragmentu seleziunatu cù u bottinu direttu di u mouse (PKM). In u menù contestuale, cliccate nantu à l'elemento cù l'icona WinRAR. "Add to archive".
  2. L'upperu di e scelte di backup WinRAR hè aperto. Prima di tutti, in u blocu "Formatu d'archiu" impostate u pulsante di radio per posiziona "ZIP". Se vulete, in u campu "Nome di l'archivio" l'utente pò inserisce ogni nomu ch'ellu crede chì hè necessariu, ma pò lascià l'applicazione assignata per difettu.

    Duvete ancu attenta à u campu "Metodo di compressione". Quì pudete sceglie u livellu di imballu di dati. Per quessa, cliccate nantu à u nome di stu campu. A lista di i metudi seguenti hè presentata:

    • Normale (default);
    • Velocità;
    • Veloce;
    • Bene;
    • Massima;
    • Senza cumpressione.

    Avete bisognu di sapè chì quandu più rapidu sce u metodo di compressione scelte, meno di l'archiviu sarà, cioè l'oggiu finale impieghja più spaziu di u discu. Metodi "Bene" è "Massimu" pò furnì un livello più altu di archiviazione, ma impiegherà più tempu per finisce a procedura. Quandu sceglite una opzione "Uncompressed" dati sò solu impaccati, ma micca cumpressi. Selezziunate sì l'opzione chì vene giustu. Se vulete aduprà u metudu "Normale", allora ùn pudete micca toccà nant'à quellu campu, in quantu hè piazzatu per difettu.

    Per impostazione predefinita, l'archiu ZIP creatu sarà salvatu in a stessa directory cum'è i dati di sorgente. Se vulete cambià u, allora presse "Revisione ...".

  3. Appare una finestra Cerca di l'archive. Andate à u cartulare induve volete chì l'oggetto da salvà, è cliccate "Salvà".
  4. Dopu à questu, a finestra di creazione torna. Se pensate chì tutti i parametri necessarii sò stati salvati, allora per inizià a procedura d'archivu, preme "OK".
  5. U prucessu di creazione di un archiviu ZIP sarà effettuatu. L'oggettu creu statu cù l'estensione ZIP sarà situatu in u cartulare chì l'utente assignatu, o, s'ellu ùn hè micca statu, allora induve si trovanu e fonti.

Pudete ancu creà una cartella zip direttamente da u gestore di file WinRAR interno.

  1. Run WinRAR. Usendu u gestore di file incorporatu, navigate finu à u cartulare in cui sò stati postu i cullettii archivati. Selezziuneli da a listessa manera "Esploratore". Cliccate nantu à a selezzione. PKM è selezziunate "Add file to archive".

    Sce dopu à a selezzione pudete dumandà Ctrl + A o cliccate nantu à l'icona "Add" in u pannellu.

  2. Dopu à quessa, a finestra di configurazione di copia di paralleli cunnisciuta si apre, induve hè necessaria per svolgere e azzioni ch'elli sò stati descritti in a versione precedente.

Lezione: Archivà i file in VINRAR

Metudu 2: 7-Zip

U prossimu archiviu chì pò creà archivi ZIP hè u prugramma 7-Zip.

  1. Fighjate 7-Zip è andate in u cartulare source per esse archiviatu aduprendu u manager di i lima incorporatu. Selezziuneli e cliccate nantu à l'icona. "Add" in a forma di "plus".
  2. Strumentu apparisce "Add to archive". In u primu campu attivu, pudete cambià u nomu di l'archiu ZIP successu nantu à u listinu di l'utente. In u campu "Formatu d'archiu" selezziunate da a lista di menù "ZIP" invece di "7z"chì hè installatu per difettu. In u campu "Livellu di cumpressione" Pudete sceglie trà i seguenti valori:
    • Normale (default);
    • Massima;
    • Velocità;
    • Ultra;
    • Veloce;
    • Senza cumpressione.

    Altru cume in WinRAR, u principiu si applica quì: più u livello di archiviazione hè più forti, più a procedura è più lente è viceversa.

    Per difettu, u salvamentu hè fattu in a stessa directory cum'è u materiale sorgente. Per cambià stu parametru, cliccate nantu à u bottu di i punti ellissi à a destra di u campu cù u nomu di u cartulare cumpressu.

  3. Appare una finestra Scorri trà. Cù sì, avete bisognu di andà à u cartulare induve volete mandà l'elemento generatu. Dopu a transizione versu u cartulare hè perfetta, cliccate "Apertu".
  4. Dopu à stu passu, a finestra torna. "Add to archive". Chì tutte e impostazioni sò specificate, per attivà a procedura d'archivu, preme "OK".
  5. L'archiviu hè fattu, è l'elemento finitu hè inviatu à u cartulare specificatu da l'utente, o rimane in a cartella induve i materiali di provenienza sò situati.

Com'è u prucedimentu di nanzu, pudete ancu agisce cù u menù contestuale. "Esploratore".

  1. Andate à u cartulare cun a situazione di a sorgente da archiviare, chì deve esse selezionatu è cliccate nantu à a selezzione PKM.
  2. Sceglite a postu "7-zip", è in listinu addizionale, cliccate nantu à l'elemento "Add to" Nome di u cartulare attuale.zip "".
  3. Dopu, senza fà alcuna impostazioni addiziunali, l'archivu CPA sarà creatu in a stessa cartella induve e fonti sò situate, è u nomu di sta cartulella li sarà attribuitu.

Se vulete salvà u cartulare di ZIP finitu in un antru cartulare o specificà certi impostazioni di archiviazione, è ùn usate micca i regolazioni di difettu, allora in questo casu, devi procedere cumpru in seguitu.

  1. Naviga à l'utenti chì volete mette in l'archiu ZIP è selezziunali. Cliccate nantu à a selezzione. PKM. In u menù contestuale, cliccate nantu à "7-zip"è dopu sceglite "Add to archive".
  2. Questu aprirà una finestra "Add to archive" familiari à noi da a descrizione di l'algitimu per a creazione di una cartella ZIP cù u gestore di file 7-Zip. Ulteriori azzioni ripitanu esattamente quelli chì avemu parlatu quandu si considerà sta opzione.

Metru 3: IZArc

U metudu chì seguitu per creà archivi ZIP serà effettuatu cù l'archivatore IZArc, chì, ancu s'ellu ùn hè micca popularu ch'è i precedenti, hè ancu un prugramma di archiviazione fidabile.

Scaricà IZArc

  1. Run IZArc. Cliccate nantu à l'icona etichettata "Novu".

    Pudete ancu applicà Ctrl + N o cliccate nant'à e menu "File" è "Create Archive".

  2. Appare una finestra "Crea un archiu ...". Navigate in essa à u cartulare induve volete mette u cartulare ZIP creatu. In u campu "Filename" inserite u nome chì vulete dighjà. A differenza di i metudi precedenti, questu attributu ùn hè micca attribuitu automaticamente. Quessa, in ogni casu, avemu da entrà manualmente. Appughjà "Apertu".
  3. Allora l'utensu aprirà "Add file to archive" in a tabulazione "Selezzi i File". Per difettu, hè aperta in u listessu cartulare chì avete specificatu cum'è una posizione di conservazione di a cartella cumpressata finita. Avete ancu bisognu di spostà à u cartulare duve i archivi chì voglii pack è memorati. Selezziunate quelle voci, secondu e regule generali di selezzione chì volete archiviare. Dopu, dopu, si vulete specificà impostazioni di archiviazione più precise, allora andate in tab "Impostazioni di cumpressione".
  4. In a tabulazione "Impostazioni di cumpressione" Prima di tutti, assicuratevi chì in u campu "Archiu Tipu" U parametru hè statu piazzatu "ZIP". Ancu s'ellu deve esse installatu per default, ma qualcosa pò succede. Allora, se questu ùn hè micca u casu, allora avete bisognu di cambià u parametru à u specificatu. In u campu "Azzione" U parametru deve esse specificatu "Add".
  5. In u campu "Compressione" Pudete cambià u livellu di archiviazione. A differenza di i prugrammi precedenti, in IZArc stu campu hè stabilitu per difettu micca un indicatore media, ma quellu chì dà u più altu gradu di compressione à i costi più alti di u tempu. Stu indicatore hè chjamatu "U Best". Ma, se avete bisognu di una esecuzione più rapida di l'attività, allora pudete cambià st'indicatore à qualsiasi altru chì furnisca una compressione più veloce, ma menu qualitativa:
    • Hè rapidu;
    • Veloce;
    • U solitu.

    Ma manca a capacità di eseguire archiviazione in u furmatu studiatu senza cumpressione in IZArc.

  6. Sce in u tab "Impostazioni di cumpressione" Pudete cambià un numeru d'altri parametri:
    • Metodo di compressione;
    • Indirizzi di cartelle;
    • Attributi di data;
    • Abilita o ignora sottocartelle, etc.

    Quandu tutti i parametri necessarii sò stati specificati, per inizià a procedura di backup, cliccate "OK".

  7. A procedura di imballu serà fatta. A cartulina archivata sarà creata in u cartulare chì l'utente hà assignatu. A differenza di prugrammi precedenti, u cuntenutu è a situazione di l'archiviu ZIP seranu visualizzati cù l'interfaccia di l'applicazione.

Com'è in altri prugrammi, l'archiviu in u format ZIP cù IZArc pò esse fattu cù u menu di cuntestu "Esploratore".

  1. Per archiviazione istantanea in "Esploratore" selezziunate l'elementi da compressi. Cliccate nantu à elli PKM. In u menù contestuale, andate à "IZArc" è "Add to" Nome di cartella attuale .zip ".
  2. Dopu à quessa, l'archivu CPA sarà creatu in a stessa cartella induve e fonti sò situate, è sottu à u so stessu nome.

In a procedura di archiviazione per mezu di u menu cuntestu, pudete ancu piazzezzi impostazioni cumplette.

  1. Per questi scopi, dopu avè selezionatu è chjamatu u menù contestuale, selezziunate i punti chì seguite in essa. "IZArc" è "Add to archive".
  2. A finestra di a configurazione di l'archiviu si apre. In u campu "Archiu Tipu" setatu u valore "ZIP", s'ellu ci hè un altru set. In u campu "Azzione" deve esse u valore "Add". In u campu "Compressione" Pudete cambià u livellu di archiviu. Opzioni già listate in precedenza. In u campu "Metodo di compressione" Pudete sceglie unu di i trè metodi per effettuà l'operazione:
    • Deflate (default);
    • Store;
    • Bzip2.

    Sò ancu in u campu "Criptografia" pò scegli opzione "Criptografia da a lista".

    Se vulete cambià a situazione di l'oggetto in creazione o u so nome, allora per fà quì, cliccate nantu à l'icona in u furmatu di cartulare à a destra di u campu induve u so indirizzu predefinitu hè statuu.

  3. A finestra s'avvia. "Apertu". Naviga versu in u cartulare induve volete conservà l'elemento formatu in futuro, è in u campu "Filename" inserite u nomu chì li date. Appughjà "Apertu".
  4. Dopu a nova strada hè aghjunta à a scatula "Create Archive", per inizià a procedura di imballu, presse "OK".
  5. L'archiviu sarà fattu, è u risultu di sta procedura hè mandatu à u cartulare chì l'utente hà specificatu.

Metudu 4: Archiver ZIP Hamster

Un altru prugrammu chì pò creà archivi ZIP è Archiver ZIP Hamster, chì, tuttavia, pò esse vedutu ancu da u so nome.

Scaricare Archiver Hamster ZIP

  1. Lanciatu l'Archivista ZIP di Hamster. Move a sezione "Crea".
  2. Cliccate nantu à u centru di a finestra di prugramma, induve a cartella hè mostra.
  3. A finestra accumuda "Apertu". Cù sì, avete bisognu di andà induve l'oggetti di sorgente da archiviu si trovanu è selezziuneli. Poi premete "Apertu".

    Pudete fari diversamente. Aprite u cartulare di situazione di u file in "Esploratore"selezziuneli è trascinaru in a finestra di ZIP. Archivatore in a tabulazione "Crea".

    Quandu l'elementi in tensione cadenu in a zona di a calata di prugramma, a finestra si scontra in dui parti. L'elementi sò vulsuti à metà, chì si chjama "Crea un novu archiu ...".

  4. Indipendentemente se si travaglia per mezu di a finestra di apertura o trascinendu, a lista di file selezionata per l'imballu sarà visualizata in l'archivatore di ZIP. Per difettu, u pacchettu archiviu sarà chjamatu. "U mio nome d'archivio". Per cambià, cliccate nantu à u campu duve u so si vede o in l'icona in forma di matita à destra.
  5. Inserite u nome chì desiderate è cliccate Enter.
  6. Per specificà induve l'oggetto creatu sarà piazzatu, cliccate nantu à a didicazione "Cliccate per sceglie u parcorsu di l'archive". Ma ancu se ùn fate micca cliccate nantu à sta etichetta, l'oggiu ùn sarà micca salvatu in un cartulare specificu per difettu. Quandu si cumanda l'archiviu, una finestra sarà aperta induve avete specificatu a directory.
  7. Dunque, dopu cliccatu nantu à l'inserimentu di l'iscrizzione compare "Sceglite u via per archivà". In essa, andate in u cartulare di a location pianificata di l'oggiu è cliccate nantu à "Select Folder".
  8. L'indirizzu hè visualizatu in a finestra principale di u prugramma. Per impostazioni più precise di archiviazione, cliccate nantu à l'icona. "Opzioni di l'archiviu".
  9. A finestra di parametri hè lanciata. In u campu "Way" se vulete, pudete cambià a situazione di l'oggetto creatu. Ma, ancu quandu l'aghju specificatu prima, ùn tocchemu micca stu parametru. Ma in u blocu "Livellu di cumpressione" Pudete aduprà u livellu di archiviazione è di velocità di l'elaborazione di dati trascinendu u cursore. U livello di cumpressione predefinitu hè piazzatu à a normale. L'estrema destra di u slider hè "Massimu"è u più u sinistru "Uncompressed".

    Assicuratevi di seguità in u campu "Formatu d'archiu" era piazzatu à "ZIP". In u casu contrariu, cambiate lu in u specificatu. Pudete ancu cambià i parametri seguenti:

    • Metodo di compressione;
    • Dimensione di u Word;
    • Dictionary;
    • Block è altri.

    Dopu chì tutti i parametri sò impostati, per tornà à a finestra precedente, cliccate nantu à l'icona in forma di una freccia chì punta à a sinistra.

  10. Ritorna à a finestra principale. Avà avemu da avviare a procedura di attivazione, cliccendu nantu à u pulsante. "Crea".
  11. L'oggiu archivivu sarà creatu è messu à l'indirizzu specificatu da l'utente in l'impostazioni di l'archive.

L'algoritmosimu più faciule per svolgere a missione cù u prugramma specificatu hè di aduprà u menù contestuale "Esploratore".

  1. Run "Esploratore" è naviga à u cartulare induve i situazione da imballà si trovanu. Selezziunati questi oggetti è cliccate nantu à elli. PKM. In u menu chì si vede, selezziunu "Archiver ZIP Hamster". In u listinu supplementare, selezziunate "Create archive" Nome di a cartella attuale .zip ".
  2. U cartulare ZIP hè creatu immediatamente in a stessa cartella cum'è u materiale sorgente, è sottu u nome di a stessa directory.

Ma hè ancu pussibule chì l'utente, agisce da u menù "Esploratore", Quandu si esegue a procedura di imballu cù l'aiutu di Hamster, ZIP Archiver pò ancu stabilisce certi impostazioni di archiviazione.

  1. Selezziunate l'oggetti di sorgente è cliccate nantu à elli. PKM. In u menù, premete successivamente. "Archiver ZIP Hamster" è "Crea un archiu ...".
  2. L'interfaccia di Archiver ZIP Hamster hè lanciata in a sezione "Crea" cun una lista di i file chì l'utente hà attribuitu in precedenza. Tutte l'azione ulteriore sò da farsi esattamente cume era descritta in a prima versione di u travagliu cù u prugrammu ZIP Archiver.

Metudu 5: Cumulatu Totale

Pudete ancu creà cartulari ZIP usando a maggior parte di i managatori di file moderni, u più popularu di elli è Total Commander.

  1. Lanciari u Cummandor Totu. In unu di i so pannelli, naviga à a situazione di e fonti chì necessitanu esse packaged. In u second pannellu, andate induve volete trasmette l'oggetto dopu a procedura d'archivazione.
  2. Allora avete bisognu in u pannellu contenente u codice sorgente, selezziunate i file da compressi. Pudete fà ciò in Total Commander in parechji maneri. S'ellu ci hè solu pochi di oggetti, a selezzione pò esse fatta semplicemente cliccendu nantu à ognuna di elli. PKM. U nome di l'elementi selezziunati devia rossu.

    Ma, sì ci sò parechji oggetti, allora Total Commander hà strumenti per a selezzione di gruppu. Per esempiu, se avete solu bisognu di imballà i file cù una estensione specifica, pudete fà una selezzione per estensione. Per fà quessa, cliccate Pittura per qualchì elementu da archiviare. Next, cliccate "Highlight" e sceglite da a lista "Selezziunate i file / i cartulari per estensione". Inoltre, dopu cliccatu nantu à un oggettu, pudete applicà una cumbinazione Alt + Num +.

    Tutti i file in a cartella attuale cù a stessa estensione di l'oggetto marcatu saranu evidenziate.

  3. Per eseguire l'archiviu integratu, cliccate nantu à l'icona. "Pack file".
  4. L'utunu cumincia. "Packing Files". L'azione principale in sta finestra chì deve esse fatta hè di riorganizà l'interruttore in forma di un pulsante di radio à a posizione "ZIP". Pudete ancu fà impostazioni aghjacente cunverendu i caselli accantu à e voci corrispondenti:
    • Scie di riservazione;
    • Sottirettori contabili;
    • Rimuovere a sorgente dopu l'imballu;
    • Crea una cartulina cumpressa per ogni file individuale, etc.

    Se vulete aduprà u livellu di archiviazione, allora per stu scopu cliccate nantu à u bottu "Personalizza ...".

  5. A finestra di configurazione di Total Commander hè lanciata in a sezione Archiver ZIP. Vai à bloccà "Livellu di compressione di ZIP Packer". Rinundendu u mutore di i pulsanti radio, pudete dà trè livelli di cumpressione:
    • Normale (livellu 6) (default);
    • Massimu (livello 9);
    • Veloce (livello 1).

    Se ponissu u switch à a posizione "Altru"dopu in u campu à u piazzamentu, vi pudete cundisce manualmente in u gradu di l'archivu da 0 finu à 9. Se specifichi in stu campu 0l'archiviu si farà senza cumpressà i dati.

    In a stessa finestra, pudete specificà alcune impostazioni addizionali:

    • Formatu di nome;
    • Data;
    • Aperazione di archivi ZIP incompleti, ecc

    Dopu avè specificatu i parametri, cliccate "Applicà" è "OK".

  6. Di ritornu à a finestra "Packing Files"cliccate "OK".
  7. L'imballu di i file hè finitu è ​​l'oggiu finitu sarà trasmessu à la cartella chì si apre in u second pannellu di u Total Commander. Questu oggettu sarà chjamatu cum'è a cartella chì contene e fonti.

Lezione: Usendu Total Commander

Metru 6: Usu u menù contestuale Explorer

Pudete ancu creà una cartella ZIP usando l'utili di Windows incorporati, aduprendu u menù contestuale per questo scopu. "Esploratore". Considerà cume à fà quellu nantu à l'esempiu di Windows 7.

  1. Naviga cù "Esploratore" in u cartulare chì cuntene a fonte per imballu. Selezziuneli, secondu e regule generali di selezzione. Cliccate nantu à a zona evidenziata. PKM. In u menù contestuale, andate à "Mandà" è "Cartulina cummressata".
  2. Un ZIP verrà generatu in a stessa directory di a fonte. Per difettu, u nome di questu oggettu risponde à u nome di unu di i file sorgenti.
  3. Se vulete cambià u nome, subitu dopu a furmazione di u cartulare ZIP, digiàte u nome chì pensate chì hè necessariu è premete Enter.

    A cuntrastu à l'uppunzioni precedenti, stu metudu hè più simplificatu pussibule è ùn permette micca di indicà a situazione di l'oggetto creatu, u so gradu di imballu è altre impostazioni.

Così, avemu scupiatu chì u cartulare ZIP pò esse creatu micca solu cù l'aiutu di un software specializatu, ma ancu aduprà l'uterni interni di Windows. Tuttavia, in stu casu, ùn pudete micca configurà i parametri di base. Se avete bisognu di creà un oggiu cù i parametri chiaramente definiti, allora un software di terze parti arriverà à u salvamentu. Chì prugramma da sceglie dipende solu da e preferenze di l'utenti stessi, postu chì ùn ci hè nisuna differenza significativa trà i vari archivisti in a creazione di archivi ZIP.