Lampi e ripristinà compresse Android basati nantu à Allwinner A13

Per e ufficiali, ci hè un gran nùmeru di stampanti, perchè u volumu di documentazione stampata in un ghjornu hè incredibilmente enorme. Tuttavia, ancu una stampante pò esse cunnessa à parechji computer, ciò chì garantisce una coda di stampa constante. Ma chì fà se sì un listinu hè un bisognu urgente di liberà?

Pulizia di Spooler HP di stampa

A tecnulugia di HP hè abbastanza diffusa da a so affidabilità è da u numeru numeru di funzioni possibili. Hè per chì parechji utilizatori sò interessati à cume pulisce a coda da i file preparati per a stampa in tali dispositivi. In fatti, u mudellu di a stampante ùn hè micca tantu impurtante; cusì tutte e opzioni chì sò state smuntate sò adatte per qualsiasi tecnica.

Metudu 1: Purgate a coda cù u Pannellu di cuntrollu

Un metudu abbastanza simculu di pulizia di una coda di documenti preparati per a stampa. Ùn necessita micca cunniscenza informatica è hè abbastanza veloce da aduprà.

  1. À u principiu avemu interessu à u menù. "Start". Arrivà ind'è, avete bisognu di truvà una sezione chjamata "Dispositivi è Stampanti". Aprite.
  2. Tutti i dispositivi di stampa, chì sò cunnessi à un computer o ghjustu utilizati in precedenza da u so pruprietariu, si trovanu quì. A stampatrice, chì travaglia attualmente, deve esse marcata cù una spunta in l'angulu. Ciò significa chì hè installatu per difettu è tutti i documenti passanu da ella.
  3. Facemu un clicu unicu nantu à u cù un cliccavu destro di u mouse. In u menù contestuale, selezziunu "Vede a coda di stampa".
  4. Dopu sti azzioni, una nova finestra si apre davanti à noi, listendu tutti i documenti attualmente pertinenti preparati per a stampa. Ciò include quellu chì hè dighjà accettatu da a stampatrice. Se avete bisognu di cancellà un schedariu specificu, pudete truvà u nomu. Se vulete fermà completamente l'operazione di u dispositiu, allora l'intera lista hè cancellata cù un clic.
  5. Per a prima opzione, cliccate nantu à u file RMB è selezziunate l'element "Annulla". Questa azione elimina cumplettamente a capacità di stampà u schedariu, se ùn ne aghjura nuvamente. Pudete ancu mettere in pausa stampa cù un cumandatu speciale. Tuttavia, questu hè solu pertinente per un arcu si a stampante, per esempiu, hà sbuccatu u carta.
  6. Hè pussibule di sguassà tutti i file da stampa da un menù speciale chì si aprite quandu cliccate nantu à u bottinu. "Stampante". Dopu à ciò avete bisognu di sceglie "Cancella la coda di stampa".

Questu opzione di pulizia a coda di stampa hè abbastanza semplici, cum'è si hè dettu prima.

Metudu 2: Interazione cù u prucessu sistema

À u primu sguardu, pò sembra chì stu metudu sia differente da u precedente in a cumplicità è impone di cunniscenza di a tecnulugia di l'infurmazione. Tuttavia, questu hè luntanu da u casu. Questu opzione pò esse u più popularu per voi personalmente.

  1. À u principiu, avete bisognu di gestisce una finestra speciale. Run. Se sapete induve hè situata in u menù "Start", pudete principì da quì, ma ci hè una combinazione di chiavi chì ti permette di fà u più veloce: Win + R.
  2. Di fronte à noi si vede una piccola finestra chì cuntene solu una linea da riempire. Entramu in lu cummandu destinatu à a mostra di tutti i servizii operativi:services.msc. Next, cliccate nantu à "OK" o chiave Enter.
  3. A finestra chì si apre ci da un listinu abbastanza grande di servizii pertinenti induve avete bisognu di truvà Manager di stampa. Dopu nantu à elli pressemu RMB è seleziona "Ripartisce".

Da vede à immediatu chì a fermata cumpleta di u prucessu, chì hè dispunibule per l'utente dopu cliccatu nantu à u bottinu accantu, pò dà u fattu chì in u futuru a prucedura di stampa ùn sia micca disponibile.

A descrizzione di stu metudu hè finita. Possu dì solu chì questu hè un metudu abbastanza impurtante è rapidu, chì hè particolarmente utile si a versione standard ùn hè micca dispunibile per qualchì motivu.

Metudu 3: Sceglite a cartella temporanea

Ùn hè micca raro per sti mumenti quandu i metudii più semplici ùn funzionanu micca è bisognu aduprà una cancellazione manuale di cartelle temporanee responsabile di stampa. Più spessu, questu hè dovutu à u fattu chì i documenti sò bloccati da u driver di dispositivo o di u sistema operativu. Hè per chì a coda ùn hè micca scurdata.

  1. Per cumincià hè di ripartite u computer è ancu a stampatrice. Se a coda hè sempre piena di documenti, duverete procedere.
  2. Per eliminà direttamente tutti i dati registrati in a memoria di a stampante, avete bisognu di andà à un annu specialeC: Sistemi di Windows 32.
  3. Hà un cartulare chjamatu "Stampanti". Ci truvate tutte e informazioni nantu à a coda. Avete bisognu di pulìtu cù qualchì metudu dispunibule, ma ùn sceglite micca. À u mumentu vene vale a dì ancu chì tutti i dati chì seranu permanentemente cancellati. L'unicu modu per aghjunghje e ritornu hè di mandà u schedariu da stampà.

Nantu à sta considerazione di stu metudu hè finitu. Ùn hè micca bè pratticu di aduprà, perchè ùn hè micca faciule da ricordà a strada luntana, è in i ufficiali hè spessu avè accesso à tali cartulari, chì esclude immediatamente a maggior parte di l'adesori potenziali di stu metudu.

Metudu 4: Linea di Commandu

U modu più luntanu è piuttostu complicatu chì pò aiutà a cancellà a coda di stampa. Tuttavia, ci sò situazioni in cui ghjustu ùn pudete micca fà senza.

  1. Per cumincià, escia u cmd. Avete bisognu di fà ciò cù i diritti di l'amministratore, allora andemu da u seguitu via: "Start" - "Tutti i prugrammi" - "Standard" - "Linea di cumandamentu".
  2. Fate un clic destro è selezziunate "Run as administrator".
  3. Subitu dopu à ciò, una schermata nera appare davanti à noi. Ùn avete paura, perchè pari à a linea di cumannu. À a tastiera, inserite u comando chì seguite:net stop spooler. Hà fermu u serviziu, chì hè responsabile per a coda di stampa.
  4. Subitu dopu, entremu duie cumandate, in cui u più impurtante hè di ùn esse sbagliu in un caratteru:
  5. del% systemroot% system32 spool stampers *. shd / F / S / Q
    del% systemroot% system32 spool stampers *. spl / F / S / Q

  6. Una volta tutti i cumandamenti sò stati executati, a coda di stampa deve esse vuota. Forse ciò hè dovutu à u fattu chì tutti i file cun l'estensu SHD è SPL sò eliminati, ma solu da u cartulare chì avemu specificatu in a linea di cumunicazione.
  7. Dopu una tale procedura, hè impurtante à esecutà u comando.net start spooler. Si ripresenta u serviziu di stampa. Sì vi scurdate, l'azione successiva associata à a stampante pò esse difficiule.

Dunque, si puderà notà chì stu metudu hè pussibule solu sì i lìarini temporanei chì crei una coda di documenti si trovanu esattamente in a cartella cù a quale travaglia. Hè specificatu in a forma in cui esiste per difettu, se ùn ci si scuppa micca azzioni in a riga di cume, allora u caminu à a cartella hè differente da quello standard.

Questa opzione hè pussibule solu in certe condizioni. Ùn hè micca u più faciule. Tuttavia, pò esse utile.

Metudu 5: file BAT

Infatti, questu metudu ùn hè micca assai differente da quello precedente, chì hè associatu cù l'esecuzione di i stessi cumandamenti è impone u rispettu di a situazione sopra riportata. Ma se quessa ùn spaventa micca e tutte e cartelle siano situate in i cartulari predefiniti, allora puderete procedere à l'azione.

  1. Aprite un editor di testu. Tipicamente, in tali casi, hè usatu un notebook, chì hà un set minimu di funzioni è hè ideali per a creazione di file BAT.
  2. Salvate subitu u documentu in u formatu BAT. Ùn bisognu micca di scrive qualcosa davanti à stu.
  3. U prugramma stessu ùn hè chjusa. Dopu avè salvatu, scrive i seguenti cumandi:
  4. del% systemroot% system32 spool stampers *. shd / F / S / Q
    del% systemroot% system32 spool stampers *. spl / F / S / Q

  5. Salvà dighjà u schedariu, ma ùn cambiate micca l'estensione. Un attrezzu cumpletu per rimuovere immediatamente e code di stampa in e vostre mani.
  6. Per aduprà tuttu, cliccate nantu à u file. Questa azione rimpiazzerà a necessità di toccà sempri un set di carattere in a riga di cume.

Nota chì se u percorso di a cartella hè sempre diversu, allora u file BAT deve esse editatu. Pudete fà ciò in quantu tempu cù u stissu editor di testu.

Così, avemu cunsideratu 5 metudi effettivi per scurdà e code di stampa in una stampante HP. Duvà solu chì chì, se u sistema ùn hè micca "ghjustu" è tuttu u travagliu hè normalmente, allora a pratica di rimozione deve esse principiata da u primu metudiu, chì hè u più sicuru.