U nube di cloud OneDrive di Microsoft hè statu creatu, cum'è un simu serviziu simile, per furnisce à l'utenti un postu nantu à i servitori per conservà tutti i dati. In listessu tempu, u serviziu differisce da l'altru software simile in quantu sia perfettamente adattatu à travaglià in l'OS di Windows à causa di u listessori sviluppatore.
Integrazione di u sistema
A tocca à stu stoccu di u nuvellu, unu di i fattori più notevoli ùn deve micca mancà: l'ultime è l'ultime Windows 8.1 è 10 sistemi operativi sò dotati di componenti OneDrive per difettu. In listessu tempu, stu prugramma ùn pò esse eliminatu da l'OS senza avè una cunniscenza abbastanza spaziale di a manipolazione di u sistema.
Vede ancu: Uninstall OneDrive in Windows 10
Cunsiderendu ciò chì sopra, guarderemo stu serviziu di nube in l'ambiente di u sistema operativu Windows 8.1. Tuttavia, ancu in questa situazione, u principiu di travaglià cù u software OneDrive ùn cambia micca assai.
Sò quistione immediatu di fà attenti à u fattu chì u serviziu di nube OneDrive avia un ghjornu avia un altru nomu - SkyDrive. Di conseguenza, in alcune circostanze, hè bellu pussibuli di truvà un repository di Microsoft, listatu cum'è SkyDrive è esse una prima versione di u serviziu in questione.
A creazione di documenti in linea
Dopu avà completatu l'autorizzazione in u situ ufficiale di Microsoft è poi andà in a home page di u serviziu OneDrive, a prima cosa chì culla l'ochju di l'utente hè a capacità di creà vari tipi di documenti. A caratteristica principale quì hè chì u serviziu predefinitu sia prufittu gratuitamente cu i redattori di certi tipi di file - quessa ti permette di creà presentazioni o libri senza lasciare u memoria di nube.
In più di a capacità di creà è edite vari file, u serviziu permette di organizà a struttura di file cun poche cartelle.
Addizione di documenti à u servitore
A scunzione primaria di l'archiviu nube da Microsoft hè di scaricà diversi file à u servitore cù un periodu illimitatu di conservazione di dati. Per questi scopi, l'utenti sò dotati di un blocu separatu speciale chì permette di aghjunghje file à u repository direttamente da l'esploratore di u sistema operativu.
Quandu scarichi cartelle singuli, tutti i file è sottuffettamenti cadenu automaticamente in u repository.
Guarda u passu di cambiamentu
A differenza di altri servizii in linea simuli, u nube di cloud OneDrive ti permette di visualizà a storia di i documenti aperti recentemente. Questu pò aiutà significativamente l'utenti chì anu accede à u repository cù più dispositivi diversi.
Sharing di file
Per impostazione predefinita, dopu per carregà un file à u servitore OneDrive, hè in u modu di accessu restrittu, cioè, a visione hè pussibule solu dopu a autorizazione nantu à u situ. Tuttavia, e impostazioni di privacy di ogni documentu pò esse cambiate per mezu di a finestra di ottenimentu di link à u schedariu.
Cume una parte di a spartera di un schedariu, pudete mandà un documentu per mezu di vari reti sociali o per mail.
Lentu di l'Ufficiu
Insemi cù l'altri editori incruditi, OneDrive hè equipagatu cù l'applicazione Office Lens, chì à sua volta pò migliorà significativamente a qualità di visualizzazione di i documenti scaricati. In particulare, questu riguarda l'imagini chì, dopu aghjustate à u repository, perdenu a so qualità originale.
Introduzione di documenti per risorse stronny
Tra l'altro, a funzionalità di l'archiviazione nube considerata ùn deve esse ignorata a possibilità di introdurre documenti da OneDrive à siti di terze parti.
Una caratteristica impurtante da nutà hè quì u serviziu apre aperta automaticamente l'accessu à u schedariu sceltu è costituisce u còdice, chì pò esse successivamente utilizatu nant'à u situ web o in un blog.
Vede l'infurmazione di u file
Chì u repository OneDrive fornisce funzioni chì ti permettenu di travaglià cù i file senza aduprà l'utili di u sistema operativu, ci hè ancu un blocu cù informazioni nantu à un file specificu.
S'ellu hè necessariu, l'usu pò modificà qualchi dati nantu à u documentu, per esempiu, cambià i tag o a descrizione.
Cambia a tariffa attiva
Dopu a registrazione di u novu nube di nube OneDrive, ogni utente riceve 5 GB di spaziu di discu libaru gratuitamente.
Spessu, u libru libaru pò esse ùn basta, perchè hè pussibule di ricorrerà à a cunnessione di tariffi pagati. Hè cusì chì u spaziu di travagliu pò allargà da 50 à 1000 GBP.
Istruzioni per travaglià cù u serviziu
Comu sapete, Microsoft aiuta attivamente l'urbaniscia à imparà à aduprà i prudutti liberi. Hè u listessu si pò dì à u serviziu OneDrive, in cui tuttu u paghju hè dedicatu specificamente à considerà tutte e capacità di u sfruttamentu in nube.
Ogni pruprietariu di u repository pò cuntattà u suppurtimentu tecnicu per aiutu per mezu di feedback.
Salvà i documenti in PC
U lugiziale di OneDrive PC, dopu a stallazione è l'attivazione, permette à l'utente di salvà l'infurmazioni da u stoccaggio in nube direttamente à Windows OS. Questa caratteristica hè opzionale è pò esse disattivata da a sezione di l'impostazioni adatta.
Come parte di i testi di salvataggio, hè impurtante notà chì a versione client OneDrive per PC permette di salvà i file in u servitore. Questu pò esse fattu da u conservazione di u serviziu in questione per mezu di l'oggetto Share in u menu di rmb.
File Sync
Quandu u storage in nube in questione hè statu attivatu, u serviziu esegue automaticamente una sincronizazione cumpleta di a cartella di sistema OneDrive in l'ambiente di u sistema operativu cù i dati sul server.
In u futuru, u prucessu di sincronizazione di dati impone l'azione da l'utente, chì consiste in l'usu di partizioni adatta in u sistema operativo Windows.
Per sincronizà rapidamente u nube è l'archiviazione locale, pudete aduprà u menu cliccateferiu in a sezione dedicata OneDrive.
File Access Settings in PC
Tra l'altro, u software OneDrive per PC fornisce a capacità di personalizà l'accessu di i file da u menu di menu cliccate.
Quest'occasione sarà più pertinente quandu hè necessariu trasferisce tutti i file da un computer o da un storage cloud à un altru sistema operativu à tempu pussibule.
Trasferisce video è foto in memoria
E foto è video per ogni utilizatore sò impurtanti, affinu chì OneDrive ti permetta di spostallu in u salvataggio nube durante u prucessu di creazione.
Trasferisce e impostazioni à un altru computer
L'ultima novità più impurtante di u software OneDrive hè u trasferimentu cumpletu di a configurazione di u sistema operativu. Tuttavia, stu scopu hè solu per e versioni più recenti di e piattaforme chì sò dotate di sta cagione di nube per difettu.
Incù l'aiutu di u serviziu OneDrive, pudete trasferisce perfettamente, per esempiu, i dati nantu à a progettazione di l'OS di Windows.
Log di notifiche di Android
Una funzionalità addizionale di OneDrive per i dispositivi mobili hè u sistema di notifiche su cambiamenti à qualunque file. Questu pò esse utillariu cù un gran numeru di file chì si trovanu in u dominiu publicu.
Operazione in linea
Per quelli casi in cui l'internet possa perse per u telefunu à l'ora sbagliata, u storage di nube in questione dà l'accessu à i schedari offline.
In listessu tempu, per uttene i documenti necessarii senza accede à l'archivu online, primu avete bisognu di marcà i schedari cumu in linea.
Ricercà i file in u repository
Com'è di solitu in qualunque immaginazione in nube, u serviziu OneDrive, indipende u tippu di prugramma utilizzatu, dà a capacità di ricerca rapida di documenti per mezu di u sistema internu.
Virtues
- Sincrofondazione di file stabile;
- Aiutu per tutte e piattaforme più rilevanti;
- Aggiornamenti regolari;
- Alta sicurezza;
- A grande quantità di spaziu libaru.
Inconvenienti
- Caratteristiche pagate;
- Processo di u caricatu lente;
- Aggiorna manualmente di a sincronizazione di l'archiviazione.
U lugiziale OneDrive hè ideali per e persone chì utilizanu attivamente diversi dispositivi da Microsoft. Questu hè dovutu à u fattu chì, cù questu storage cloud, pudete organizzare un spaziu per salvà e dati senza a necessità di scaricamentu è installazione separata.
Scaricate OneDrive gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: