Flash Player ùn hè micca installatu in u computer: e cause primarie di u prublema

Errore "L'operazione richiesta è necessaria promozione" si faci in varie versioni di u sistema operativu Windows, ancu in i primi dieci. Ùn hè micca rappresentativa di qualchì difficiule è pò esse facilmente riparatu.

Risolvendu u prublema "L'operazione dumandata impone un incremento"

Tipicamente, questu errore hè u codu 740 è apparisce quandu si tenta di installà qualsiasi prugramma o qualsiasi altra necessità chì esiste unu di i directory di sistema di Windows da installà.

Pò dinò cumparisce à pruvà à aprite prima un prugrammu già installatu. Se u cuntu ùn hà micca i diritti per installà / eschjettu u lugiziale da solu, l'usu pò tramandà quessa. In e situazione rara, questu accade ancu in u account Amministratore.

Vede ancu:
Entramu in Windows sottu "Administrator" in Windows 10
Gestione di diritti di cuntu in Windows 10

Metudu 1: Installatore di Run Manuale

Questu metudu riguarda, cum'è voi avete intesu, solu i schedari scaricati. Spessu, dopu u scaricamentu, apri u schedariu direttamente da u navigatore, ma quandu l'errore si vene, ti cunsigliu di andà manualmente in u locu duverete scaricatu è fate un prugrammu di installatore da quì.

U fattu hè chì u lance di l'installatori da u navigatore si faci cù i diritti di un utente regule, ancu se u cuntu hà u status "Amministratore". L'asistenza di una finestra cù u codu 740 hè una situazione abbastanza rara, chì a maiò parte di i prugrammi sò diritti d'utenti abbastanza ordinarii, dunque, avendu capitu l'oggiu di u prublema, pudete continuà a apri stallatori cù un browser.

Metudu 2: Run in amministratore

U più spessu, questu questu hè solu risolvitu emittendu i diritti di amministratore à u installatore o u schedariu EXE già installatu. Per fà quessa, cliccate solu nantu à u file, cliccate nant'à u dirittu di u mouse "Run as administrator".

Questa opzione aiuta à eseguire u schedariu di installazione. Se a stallazione hè già stata fatta, ma u prugramma ùn principia micca, o a finestra cun un errore vene più di una volta, dà una priorità costante à u lancia. Per fà ciò, aprite e pruprietà di u schedariu EXE o a so scorciatura:

Passa à a tab "Compatibilità" induve ponemu un ticchjolu accanto à l'elemento "Eseguete stu prugrammu cum'è amministratore". Salvà nantu à "OK" è prova di aprirle.

Hè pussibule è inversu, quandu ùn avete bisognu di stallà stu tick, ma caccià per chì u prugramma pò aprà.

Altre soluzioni à u prublema

In certi casi, ùn hè micca pussibule di avviare un prugramma chì hà necessità di diritti elevati, se si apre da un altru prugramma chì ùn ne hà. Hà sì, u prugramma finale scorri cù u lanciatore senza diritti di amministratore. Questa situazione hè ancu micca difficiule da risolve, ma pò esse micca l'unica. Allora, in più d'essa, esamineremo altre opzioni possibili:

  • Quandu u prugramma vulemu lanciare l'installazione di altri componenti è per quessa, l'errore in questione ghjunghje, lascia u lanciatore solu, andate in a cartella cù u prugrammu problematicu, truvate u installatore di componenti quì è cumincià a stallà manualmente. Per esempiu, u lanciatore ùn pò principià l'installazione di DirectX - andate in a cartella induve cerca di stallà u in u esecuzione di u file DirectIx EXE manualmente. U listinu puderà esse applicatu à ogni altru componente chì u nomu apparisce in u missaghju d'errore.
  • Quandu provate à avè l'iniziu a stallazione da un BAT-file, hè ancu possibile un errore. In stu casu, pudete modificà senza prublemi. Notepad o cù un editor speciale, cliccendu nant'à u schedariu RMB è seleziunendu per u menù "Aprite cù ...". In u schedariu batch, truvate a linea cù l'indirizzu di u prugramma, è, invece di un chjassu direttu finu, ne usate u comando:

    cmd / c start PATH_D__PROGRAM

  • Se u prublema si presenta cum'è u prugramma, una di e funzioni chì hè di salvà un schedariu di qualsiasi furmatu in a cartulina protetta di Windows, cambia u caminu in a so regolazione. Per esempiu, u prugramma crea un log-report o un editor di foto / video / audio chì prova à salvà u vostru travagliu in a radice o in un altru cartulare discu protettu. . Altre azioni saranu chjaru - aprite cun diritti di amministratore o cambiate u caminu di salva in un altru locu.
  • A volte aiuta a sfruttare UAC. U metudu hè estremamente indesiderabile, ma se avete bisognu di travaglià in un prugramma, pò esse utili.

    Per di più: cumu disattivà UAC in Windows 7 / Windows 10

In conclusione, mi vogliu dicere nantu à a sicurezza di tale pratica. Dà diritti elevati solu à u prugramma, in a purezza di chì sì sicuru. Virusi piace pene in e cartelle di sistema di Windows, è azzioni cutanee pudete personalmente saltarle quì. Prima di l'installazione / apertura, si consiglia di verificà u file à traversu l'antivirus installatu o almenu cuni servizii speciali in Internet, nantu à chì vi pudete leghje di più nantu à u ligame sottu.

Per sapè di più: Scansione in linea di u sistema, i file è i link à i virus