Xbox 360 console di smassamentu

A televisione hè sempre pertinente. Ancu cù u rapidu sviluppu di l'Internet, ùn hà micca persu di a so popolarità. Quandu apparve a televisione digitale, chì hà cambiatu u cavu in u tempu, a ghjente hà principiatu à circà i so canali preferiti in a rete. È a dumanda, cum'è d'upustu, hè stata una prumuzione.

Modi di guardà a televisione nantu à Internet

L'uppurtunità di guardà i canali TV in ligna hè stata circa u tempu, ma allora questu questu ùn hè micca risposatu attivamente. Ora ci sò assai risorse chì furnite tali servizii. È ùn hè micca necessariu per quessa di visità a pagina web pertinente. È basta à furnisce u computer cun accessu à Internet è installà un prugramma spiciali. Ghjè nantu à stu prugramma è sarà discusu in l'articolo.

Metudu 1: Crystal TV

Crystal TV hè un strumentu relativamente novu è faciule per guardà a televisione. Averisce automaticamente a qualità di l'immagine dipende da a velocità di l'internet, supporta a modalità "Picture in Picture" è hè capace di travaglià diversi sistemi operativi chì sò pratici per i pruprietarii di SmartTV è di i dispositivi mobili.

A maiò parte di i canali russi sò messi à l'usu di rigalu, u restu sarà dispunibule per abbonamentu. Per valutà u travagliu di u lettore, avete bisognu di fà qualchi passi simuli:

  1. Fighjate l'applicazione.
  2. Sù a barra laterale, selezziunu unu di i canali è cliccate nantu à a finestra di anteprima.
  3. Cliccate nantu à u schermu per andà à e impostazioni di u lettore.

Metudu 2: Eye TV

Sè avete cridutu a descrizione nantu à u situ, u fundatore di Eyes TV ùn pò micca truvà una risorsa di qualità per guardà i vostri spettaculi preferiti. Ognunu eranu o incomodi, o avianu troppu publicità, o ùn anu micca scappatu. Questo ci hà permatu di principià u so propiu prughjettu chì in sta tappa hè cunsideratu unu di i più famosi.

L'applicazione Eye TV hè più di 40 canali chì sò trasmessi gratuitamente. Un elencu più largu, oltre à l'accessu à a radio in linea è e fotocamere WEB, aspetta l'utente nantu à u situ ufficiale. I sviluppatori anu provatu à aduprà u prugramma cum'è pussibule. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Lanciatu Eye TV è selezziunu un canale.
  2. Cliccate nantu à u pulsante "Maximize" per passà à a modalità full screen.

Metru 3: VLC media player

Preferite VLC MP per vari motivi. Esce i file da discu duru è supporti ammenate. Supporta un assai numeru di formati, funziona nantu à virtualmente ogni piattaforma è resta sempre cumpletamente libare (ùn ci hè publicità in esse). Mentre accetta bramatu donazioni modesti.

U lettore hè ideale per a trasmissione di a televisione digitale (IPTV). Ma per ciò avete da scaricà un pacchetto di canali in u formatu M3U, chì si pò truvà in gran numeri in Internet. Dopu à quessa, hè necessariu fà e seguenti azzioni:

  1. Lanciatu VLC media player.
  2. Vai à tab "Media" e sceglite un articulu "Open File".
  3. Scaricate la lista di brani scaricata.
  4. Usate u pannellu inferiore per controllà u lettore.

Se u pacchettu di canale ùn hè micca scaricatu cum'è un file, ma inserisci a so indirizzu di rete selezendu in a tab "Media" punto "Open URL", hè independentmente aghjuntu.

Metudu 4: ProgDVB

ProgDVB hè una applicazione putente, ricca di funzioni chì raprisenta qualcosa di più d'un mezu per guardà a televisione è ascultà a radio. Tra i so principali caratteristiche: a funzione di a vista differita, i sottotituli, u teletext, l'equalizzatore integratu, l'abilità di aprire i file da u discu duru è supportu per l'HDTV.

L'applicazione hè installata cun l'ultima interfaccia di ProgTV, chì hè pratticu quandu usando u telecomandu. È per una carica modesta, l'utente riceve una versione spiciali chì hè configurata per e richieste specifichi. Per andà à guardà i canali di TV, devi:

Scaricate ComboPlayer

  1. Run u prugramma.
  2. Cliccate nantu à a zona sottu u listinu di canali è selezziunate "Internet TV".
  3. In a finestra à a destra, selezziunu u canale.
  4. Usate u pannellu sottu u schermu per cuntrullà u prugramma.

Come in a versione precedente, pudete aghjunghje una playlist di terze parti inserendu l'indirizzu in a zona sopra a finestra cù a lista di canali.

Metru 5: ComboPlayer

Forse ProgDVB offre molte funzioni, ma ComboPlayer hè sicuramente più faciule da aduprà. Prima di tutto, questu hè manifestatu da l'interfaccia più simplici, è à a mancanza di funzioni chì ùn pudemu micca esse popolari. In u liberu di l'accessu à più di un centu di stazioni radio è 20 canali federali. Pudete aumentà a lista per abbonamentu mensile. Per aduprà l'applicazione chì avete bisognu:

  1. Lanciari ComboPlayer.
  2. In a finestra di manca, selezziunu u canale desideratu.

Metru 6: SopCast

Sopkast hè un altru traduttore di cuntenutu video è audio in u mode online. Supporta a lingua russa è permette di registrà e vostre proprie trasmissioni. Ma hè impussibile à chjamà sta opzione unu di i migliori, ci sò troppu pochi canali quì, è basicamente tutti sò d'origine straniera.

SopCast hè più adatta per l'amatori di sport, cum'è e ghjochi di calciu spessu sò trasmissi quì. Ma ùn sò micca sempre dispunibili. Ampliate a lista di elenchi di play in formatu M3U ùn funziona micca, avete da ricercà in Internet per un software speciale. Tuttavia, questu hè un prugramma di travagliu è hè facile da aduprà:

  1. Installate è in esecuzione u lettore, selezziunate l'elemento "Login anonimu" è spingi "Login" (Pudete creà un prughjettu, se vulete).
  2. Sceglie e tab "Tutti i canali" è ghjunghje una di e trasmissioni dispunibule.

Ulteriori dettagli:
Cumu vedi calciu in Sopcast
Cumu uttene Sopcast

Metudu 7: Lettore IP-TV

Lettore IP-TV - hè cunsideratu unu di i strumenti più popolari per guardà a televisione digitale. È di solitu l'accessu à i canali furnisce u fornitore. Ma se un tale serviziu ùn hè micca furnitu, allora pudete aduprà servizii di terze parti chì sò pronti à furnisce per una tariffa puramente simbolica.

È l'usu, in più di un imponente pacchettu di canali, ottiene parechje funzioni interessanti, cum'è registra un flussu in un file, supportu di i programmi TV è un pianificatore per visione è registrazione.

Per di più: cumu si guarda a TV nantu à Internet in Lettore IP-TV

È questu hè certamente micca tutti. Ùn ci hè nunda di più di diete applicazioni simili chì si trovanu nantu à a rete senza impurtanti sforzi. Ma ciò chì hè u prublema, perchè parlemu solu di guardà canali TV. Ùn pò offra qualcosa di novu, è alcuni prugrammi ùn sò micca stati lanciati. Un'altra cosa, i metudi descritti sopra. Ognunu di elli hè diversu da l'altru, partendu da e interfacce è finisce per e possibili. Ma una cosa li mette sicuramente - hè software impiegatu.