Questu breve tutorial mostra cume installà l'App Store di Windows 10 dopu l'eliminazione, se, sperimentendu manuali cum'è Removing Windows 7 applicazioni incrudenti, avete cancellatu l'app store stissa, ma ora si hè scopatu chì avete bisognu di lu per quiddi altri scopi.
Se ti ci hè bisognu di reinstallà u negoziu di applicazioni di Windows 10 per u perchjettu chì si chjude immediatamente quandu si principia - ùn affruntassi micca a reinstallà: questu hè un prublemu separatu chì a soluzione hè ancu spiegata in sta istruzzione è inserita in una sezione separata. Vede ancu: Ciò da fà se e applicazioni di Windows 10 ùn sò micca scaricate o aggiornate.
Un modu faciule per reinstallà u magazinu Windows 10 dopu a disinstallazione
Questu metudu di stallazione di l'archiviazione hè adeguatu s'è vo hè cancellatu prima cù cumanduli PowerShell o prugrammi di terze parti chì adupranu e stessi meccanismi cum'è per l'eliminazione manuale, ma ùn avete micca cambiatu in alcun modu i diritti, u statu o a cartula Windowsapps in u computer.
Pudete installà u magazinu Windows 10 in questo casu cù Windows PowerShell.
Per fà u principiu, cuminciate a digità PowerShell in u campu di ricerca in a barra di applicazioni, è quandu hè trovu, cliccate à dirittu aghjustamentu nantu à elli è selezziunate "Run as Administrator".
In a finestra di cumandamentu chì si aprite, fate u cumandatu chì seguitu (se, per copià un comando, ghjunghera à a sintaxis sbagliata, inserisci l'interviste manualmente, vedi a screenshot):
Get-AppxPackage * windowsstore * -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$ ($ _. InstallLocation) AppxManifest.xml"}
Hè cusì, inserisci stu comando è preme Invescia.
Sì u cumandamentu hè fattu senza errori, pruvate a ricerca Memorizza in a barra di task per trovà u Store - s'ellu si trova u Store di Windows, a stallazione hà avutu successu.
Se per qualchì una ragione u cumandatu specificatu ùn hà fattu, prova a l'opzione successiva, ancu cù PowerShell.
Inserite u cumandamentu Get-AppxPackage -AllUsers | Selezziunu Nome, PackageFullName
In cunnessione cù u cumandamentu, vedite un elencu di appi dispunibili di Windows store, trà i quali vi truverete l'articolo Microsoft.WindowsStore e copia u nome cumpletu da a colonna di diritta (di seguito - full_name)
Per reinizallà u magazinu Windows 10, inserite u comando:
Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "C: Program Files" WindowsAPPS full_name "AppxManifest.xml"
Dopu avè eseghitu stu cumandamentu, u magazinu deve esse reinstallatu (tuttavia, u so bottinu ùn apparirà micca in a barra di applicazioni, aduprate a ricerca per truvà "Store" o "Store").
Tuttavia, se questu fallisce, è vedite un errore cum'è "accesso negatu" o "accesso negatu", pudete dà necessità di piglià a pruprietà è accede à a cartella C: Archivi prugrammi (cartulella nascosta, vede Cumu cartulare nascoste in Windows 10). Un esempiu di quessa (chì hè adatta in questo casu) hè mostra in l'articolo Richiesta permessa da TrustedInstaller.
Installà u magazinu Windows 10 da un altru computer o da una macchina virtuale
Se u primu metudu "in cunsegna" in mancanza di i schedari necessarii, puderete pruvà à piglià da un altru computer cù Windows 10 o installà u sistema operativo in una macchina virtuale è dà cope da quì. Se questu opzione ti sembra difficili, aghju raccomandatu di passà à a prossima.
Allora, prima di tuttu, diventà u pruprietariu è dà a so auturità di diritti di scrittura per a cartella di WindowsApps nant'à u computer chì esiste un problema cù u magazinu Windows.
Da un altru computer o da una macchina virtuale, copia u seguenti serie di cartelle in a cartella di WindowsApps da una cartella simile (forse i nomi saranu leggermente diversi, soprattuttu se una grande novità di Windows 10 esistenu dopu a scrittura di sta istruzzione):
- Microsoft.WindowsStore29.13.0_x64_8wekyb3d8bbwe
- WindowsStore_2016.29.13.0_neutral_8wekyb3d8bbwe
- NET.Native.Runtime.1.1_1.1.23406.0_x64_8wekyb3d8bbwe
- NET.Native.Runtime.1.1_11.23406.0_x86_8wekyb3d8bbwe
- VCLibs.140.00_14.0.23816.0_x64_8wekyb3d8bbwe
- VCLibs.140.00_14.0.23816.0_x86_8wekyb3d8bbwe
L'ultimu passu hè di scappare PowerShell cum'è amministratore è aduprà u comando:
ForEach ($ cartella in get-childitem) {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "C: Archivi di programma. WindowsApps _" folder] AppxManifest.xml "}
Verificate cercendu se u magazinu Windows 10 hè apparutu nant'à u computer. In quant'à, allora dopu à stu comando, pudete ancu pruvà aduprà a seconda opzione da u primu metudu per l'installazione.
Cosa fate se u magazinu Windows 10 si chjae immediatamente à a partenza
Prima di tutti, per i passi chì seguite, devi esse u cartellu di WindowsApps, s'ellu hè u casu, allora ancu, per risolve u lance di l'applicazioni di Windows 10, cum'è u negoziu, fate u seguitu:
- Fate un clic destro in u cartulare di WindowsApps, seleziona le proprietà e la scheda Sicurezza, fate clic sul pulsante Avanzato.
- In a prossima finestra, cliccate nantu à u pulsante "Cambia permessi" (se esiste), è cliccate "Add".
- In cima à a finestra successiva, cliccate "Selezziunu un sughjettu", allora (in a finestra successiva) cliccate Avanzata, e poi cliccate nantu à u pulsante di ricerca.
- In i risultati di a ricerca in u fondu, truvate l'elementu "Tutti i pacchetti di applicazione" (o Tutti i Pacchetti di Applicazione, per e Versioni Inglese) è cliccate OK, poi Ok di nuovo.
- Assicuratevi chì u sughjettu hà permesso di leghjite è esecutive, navigà cuntenutu è permessi di lettura (per cartelle, sottocartelle è file).
- Aplica tutte e impostazioni fatte.
Ora avete a suprana per Windows 10 è altre applicazioni senza a chjave automatica.
Un altru modu per stallà un negoziu di Windows 10 se avete prublemi cù questu.
Ci hè un altru modu simprettu (se ùn parlà micca di una stallazione pulita di u OS) per reinstallà tutte e applicazioni di Windows 10, inclusu u magazinu stessu: basta scaricà l'imagine ISO di Windows 10 in a vostra edizione è a prufessione di bit, montala in u sistema è esegui u file Setup.exe. .
Dopu, dopu, in a finestra d'installazione, selezziunate "Aghjunghje", è in i passi chì seguità, selezziunate "Salvà i prugrammi è i dati". In realtà, sta reinizettendu l'attuale Windows 10 cù salvà i vostri dati, chì ti permette di risolve i prublemi cù i schedari di sistema è l'applicazioni.