Cume si pone u discu in nome di u gruppu VKontakte

A sicurezza hè un fattore assai impurtante per navigà in Internet. Tuttavia, ci sò situazioni in cui una cunnessione sicura deve esse disattivata. Facemu capisce cume di fà sta procedura in u navigatore Opera.

Disattivà a cunnessione sicura

Purtroppu, non tutti i siti chì operanu cun una cunnessione sicura supportanu travagliu parallele nantu à i protocolli dighjà. In stu casu, l'utente ùn pò micca fà nunda. O si deve accunsentà à aduprà un protocollo sicuro, o rifiutate di visità a risorsa cumunu.

Inoltre, in i nuovi navigatori Opera in u motoru Blink, a disconnessione di una cunnessione sicura hè ancu micca furnita. Tuttavia, sta procedura pò esse eseguita in navigatori più vechji (finu à a versione 12.18 inclusiva) chì esiste in a piattaforma Presto. Cumu un numeru significativu di utilizatori continuanu à aduprà questi navigatori, cunsidereremu cume di disattivà a cunnessione sicura nantu à elli.

Per fà quessa, aprite u menu di u navigatore cliccendu nantu à u so logo in l'angulu in alto à sinu di l'Opera. In a lista chì si apre, andate successivamente in "Impostazioni" - "Impostazioni generali". U semplicemente digià a scelta rapida di tastiera Ctrl + F12.

In a finestra di configurazione chì si apre, andate à la scheda "Avanzata".

A seguitu, vai à a sottusezzione "Sicurezza".

Cliccate nantu à u pulsante "Protocolli di sicurezza".

In a finestra chì si apre, deselezziunate tutte e voci, è cliccate nantu à u bottinu "OK".

Dunque, a cunnessione sicura in u navigatore Opera annantu à u motore Presto.

Comu pudete vede, micca in tutti i casi hè pussibile disattivà a cunnessione sicura. Per esempiu, in i navigatori moderni di l'Opera nantu à a piattaforma Blink, questu hè in u fondu impossibile. In listessu tempu, sta procedura, cù qualchì restrizioni è condizioni (supportu da u situ di i protocolli cumuni), pò esse effettuata in vecchie versioni di l'Opera nantu à u mutore Presto.