Installazione è cunnessione di u router D-link DIR 300 (320, 330, 450)

Buona sera

Malgradu u fattu chì oghje u mudellu di u router D-link DIR 300 ùn pò micca esse chjamatu novu (hè un pocu fora di data) - hè largamente usatu. È a propositu, deve esse annunziatu, in a maiò parte di i casi, face fronte à a so missione perfettamente: fornisce Internet cù tutti i dispositivi in ​​u vostru appartamento, urganizendu simultaneamente una rete locale fra i dui.

In questu articulu hà pruvatu à configurà stu router cù u wizard di a configurazione rapida. Tuttu in ordine.

U cuntenutu

  • 1. Connettu u D-link DIR 300 router à un computer
  • 2. L'installazione di l'adattatore di rete in Windows
  • 3. Configurate u router
    • 3.1. PPPoE Connection Setup
    • 3.2. Configurazione di Wi-Fi

1. Connettu u D-link DIR 300 router à un computer

Cunnessione, in generale, solitu, per stu tipu di router. À propositu, i mudelli di i router 320, 330, 450 sò simili in cunfigurazione cù u D-link DIR 300 è ùn sò micca diversamenti.

A prima cosa chì fate - cuntatta u router à u computer. U filu da l'entrata, chì avete cunnessu in precedenza à a scheda di rete di u computer - plug in u connettore "internet". Aduprendu u cavu chì vene cù u router, cunnessu l'usciu di a scheda di rete di u computer in uno di i porti lucali (LAN1-LAN4) di a D-link DIR 300.

A foto mostra u cavu (sinistra) per cunnessu un computer è un router.

Ci hè tuttu per questu. Iè, à l'incuntrà, fighjate sferenza se i LED da u corpu di u router sferiscenu (s'ellu hè tuttu bè, avianu da lampà).

2. L'installazione di l'adattatore di rete in Windows

Mostreremu a configurazione cù Windows 8 per esempiu (Byte, tuttu sarà uguale in Windows 7). Di fatti, è bè pè eseguire a prima configurazione di u router da un computer stazionario, cusì configureremu l'adattatore Ethernet * (significa a scheda di rete cunnessa à a rete locale è Internet via wire *)).
1) Andate prima à u pannellu di cuntrollu di l'OS in: "Pannello di cuntrollu" Rete è Centro di Rete è Spartizione di Internet ". Quì a parte di cambià i parametri di l'adattatore hè di interessu. Vede u screenshot sottu.

2) Poi selezziunu l'icona cù u nomu Ethernet è andate in e so proprietà. Se avete disattivatu (l'icona hè grigia è micca colorata), ùn vi scurdate di accende, cum'è in a seconda schermata appena sottu.

3) Nelle proprietà di Ethernet, avemu bisognu di truvà a linea "Protocollo Internet Versione 4 ..." è andate in e so proprietà. Dopu, ponu u recuperu automatica di indirizzi IP è DNS.

Dopu à quellu, salvà e impostazioni.

4) Avemu bisognu di truvà l'indirizzu MAC di u nostru adattatore Ethernet (scheda di rete) à chì era anu cunnessu in precedenza u cavallu di u fornitore di Internet.

U fattu hè chì certi fornitori registranu un indirizzu MAC specificu cun voi per scopu di prutezzione addizionale. Sì cambiate, l'accessu à a rete hè persa per voi ...

Prima ci vole à andà à a linea di cumannu. In Windows 8, per fà quessa, cliccate nantu à u bottu "Win + R", allora scrivi "CMD" e preme Invescia.

Ora in a linea di cumandata digià "ipconfig / all" è preme Invescia.

Puderete vede e pruprietà di tutti i vostri adattatori cunnessi à u computer. Ci sò interessati in Ethernet, o piuttostu l'indirizzu MAC. In u screenshot sottu, avemu bisognu di scrive (o di ricordà) a stringa "indirizzu fisicu", hè quellu chì cercamu.

Ora pudete andà à l'impostazioni di u router ...

3. Configurate u router

Prima ci vole à andà à l'impostazioni di u router.

Indirizzu: //192.168.0.1 (scrivite a barra di indirizzu di u navigatore)

Login: admin (in piccole lettere latinu senza spazi)

Password: u colpu hè prubabile. Se l'errore si spiccava chì a password ùn hè micca curretta, pruvate à cagione di admin in e colonne, login è password.

3.1. PPPoE Connection Setup

PPPoE hè un tipu di cunnessione chì hè adupratu da parechji fornitori in Russia. Forse avete un tippu distintu di cunnessione, avete bisognu dì specificà in u cuntrattu o u supportu tecnicu di u fornitore ...

Per cumincià, andate in a sezione "SETUP" (vedi sopra, drittu sottu à l'iniziale D-Link).

À propositu, forse a vostra versione di firmware sarà russa, allora sarà più faciule per navigà. Quì consideramu l'inglese.

In sta sezione, sò interessati à la scheda "Internet" (colonna di sinistra).

Dopu cliccate nantu à l'assistente di configurazione (Configure manual). Vede l'immagine sottu.

TYPE DI CONNESSIONE INTERNET - in questa colonna, selezziunate u tipu di a cunnessione. In questo esempiu, selezionaremu PPPoE (Username / Password).

PPPoE - quì sceglite IP dinamicu è inserisci u vostru username è password per accede à Internet ghjustu sottu (queste informazioni sò specificate da u vostru fornitore)

Hè ancu impurtante notà duie colonne.

Indirizzu MAC - Ricordatevamu avemu annotatu l'indirizzu MAC di l'adattatore à chì l'internet era cunnessu in precedenza? Avà bisognu dà segna questu indirizzu MAC in l'impostazioni di u router per chì pudete clonarli.

A selezzione di a manera di cunnessione selezziunate - vi aduiu selezzione di a modalità Sempre-in. Ciò significa chì sarete sempre connessi à Internet, appena a cunnessione hè rotata, u router pruvarà à ripristinaru immediatamente. Per esempiu, se sceglite Manual, si connette à Internet unicamente nantu à e vostre istruzioni ...

3.2. Configurazione di Wi-Fi

In a sezione "internet" (sopra), in a colonna di sinistra, seleziona la scheda "Impostazioni senza filu".

Poi fate una procedura guidata di configurazione rapida: "Impostazione di a cunnessione senza filu manuale".

Dopu, eramu primariu interessatu à u titulu "Cunfigurazione protetta da Wi-Fi".

Quì spicca a casella accantu à Enable (i.e. abilità). Ora abbassà a pagina appena sottu à l'iniziale "Rete di a Rete Wireless".

Eccu u puntu principale à avà 2 punti:

Abilita Wireless - selezziunate a casella (significa chì accende u rete wireless Wi-Fi);

Nome di Rete Wireless - inserite u nome di a vostra rete. Pò esse arbitrariu cum'è ti piace. Per esempiu, "dlink".

Abilita cunnessione automatica di Chanel - selezziunate a casella.

À u fondu di a pagina, avete bisognu di mettere una password per a vostra rete Wi-Fi in modo chì tutti i vicini ùn ponu micca accedere à a so.

Per fà quessa, sottu à l'intestazione "WIRELES SECURITY MODE", abilite u mode "Abilita WPA / WPA2 ..." cum'è in figura in basso.

Dopu in a colonna "Chiave di Rete", specificate a password chì sarà utilizzata per cunnessu à a vostra rete wireless.

Hè tuttu. Salvà e impostazioni è riavvià u router. Dopu, avete da avè un Internet, rete di zona locale nantu à u vostru computer desktop.

Sì accumate i dispositivi mobili (laptop, telefunu, ecc. Cun supportu Wi-Fi), devi vede una rete Wi-Fi cù u vostru nome (chì ponu un pocu più in più in i parametri di u router). Aghjunghje è, specificendu a password set prima. U dispositiu deve ancu accede à Internet è a LAN.

Buona fortuna!