Adobe Lightroom hà ripetutu ripetutamente in e pagine di u nostru situ. È quasi ogni volta a frase di a funzionalità putente, spaziosa sonau. Tuttavia, a trasformazione di e fotografie in Lightroom ùn pò esse chjamata autosufficiente. Ié, ci sò solu attrezzi eccellenti per u travagliu cù luce è culore, ma, per esempiu, ùn puderete più dipinge sopra ombre cù un pennu, per non parlà di attività più complessi.
Tuttavia, stu prugramma resta sempre assai, assai impurtante per i fotografi, chì questu hè, in realtà, u primu passu per a trasfurmazioni à l'adulte. Lightroom pone i basi, cunverti è, di regula, esporta in Photoshop per u travagliu più cumpletu. Ma in st'articulu tocca à a prima fase - a trasfurmazioni in Lightroom. Allora andate!
Attentu! In alcun casu, a seguitu sequenza d'azzioni deve esse tolta da istruzzioni. Tutte e azzioni sò per esempiu scopi.
Sì vo seriu seriu à a fotografia, vi cunnosci forse cunisciutu cù e regule di a cumpusizione. Donanu qualchi cunsiglii, rispettendu chì e vostre foto vedanu più vantaghji. Ma s'è dimenticatu di u quadru giustu quandu si spara - ùn importa, perchè pudete aduprà un strumentu speciale per ritagliu è girà l'image.
Per cumincià, selezziunate e proporzioni chì avete bisognu, allora selezziunate a zona desiderata trascinendu. Se per qualchì ragu avete bisognu di fà girà a maghjina, pudete fà quì cù u cursore di Raddrizzatura. Sì chì sì soddisfatti di u risultatu, cliccate duie volte "Invescia" per appiccà i cambiamenti.
Spessu a fotografia anu una varietà di "spazzatura" chì meritassi da rimuovere. Benintesa, hè più pratice per fà questu in a stessa Photoshop cù un stampu, ma Lightroom hè micca via dinò. Usendu l'utile "Rimuovi macchie" selezziunate i particolari in più (in u mo casu hè invisibile in i capelli). Nota chì l'oggettu deve esse sceltu cum'è precisamente per evità catturà e zone normali. Ùn micca micca scurdate di u gradu di ombre è di opacità - sti dui parametri permettenu di evità una transizione affilata. À propositu, u patch per a zona selezionata hè selezionatu automaticamente, ma pudete dopu muvà, se hè necessariu.
L'elaborazione di u ritrattu in Lightroom richiede spessu ch'ellu sia rimossi l'effettu di l'occhi rossi. Sò facili: sceglite l 'attrezzu adatta, selezziunu l' ochju, e poi regolate a dimensione di i pupi è scuridendula cù i cursori.
Hè ora di passà à a correzione di i culori. È quì ci vole à dà un pezzu di u cunsigliu: prima, scrupci i preregrafii avè, di colpu, qualcosa ti piacerebbe tantu chì pudete finì u trattamentu cù sta. Pudete truvallu in a barra laterale di sinistra. Ùn avete piacutu nunda? Poi leghje.
Sì avete bisognu di una correzione di u puntu di luce è di culore, sceglite unu di i trè strumenti: un filtru di gradiente, un filtru radiale o un pennu di correzione. Cù a so aiuta, pudete selezzià a zona desiderata, chì sarà poi applicata a maschera. Dopu avè selezionatu, pudete regà a temperatura, esposizione, ombre è luci, nitidezza è qualchi altri parametri. Informà qualcosa di specificu quì hè impossibile - ghjustu sperimentu è imagina.
Tutti l'altri parametri sò applicati immediatamente à tutta l'immagine. Questu hè di più luminosità, u cuntrastu, etc. Dopu ghjunghjenu e curve, cun chì pudete rinfurzà o indebulisci certi toni. Di fatti, Lightroom limita u gradu di cambiamentu in a curva per fà più faciule per voi di travaglià.
Usendu tonificanti separati hè assai bè dà à una foto un umore particulare, per enfatizà l'illuminazione, l'ora di u ghjornu. Prima, selezziunate una ombra, allora stabilisci a so saturazione. Questa operazione hè fatta separatamente per luce è ombra. Pudete ancu adeguà l'equilibrio trà elli.
A sezione "Detingu" include axezezzià è impostazioni di rumore. Per praticità, ci hè una piccula anteprima, chì mostra un pezzu di a foto à un ingrandu di 100%. Quandu rectificà, fighjate sguardo quì per evità u rumu inutile o micca troppu friscuvà a foto. In principiu, tutti i nomi di parametri parlanu per se soi. Per esempiu, "Valore" in a sezione "Nitturità" mostra u gradu di l'effettu.
Conclusione
Dunque, l'elaborazione in Lightroom, ancu elementare, paragunatu cù a listessa Photoshop, ma à ammaestine ùn hè ancu micca tantu sèmplice. Ié, naturalmente, capite u scopu di a stragranti maggioranza di i parametri in letteralmente 10 minuti, ma questu ùn hè micca abbastanza per avè un risultatu qualitativu - un'esperienza hè necessaria. Purtroppu (o per fortuna), quì ùn si pò micca aiutà nunda - tuttu dipende da voi. Dare!