U granu o u rumu digitale in una fotografia hè u rumu chì si faci in a fotografia. Fondamentalmente, parenu per a voglia di avè più infurmazioni nantu à l'immagine aumentendu a sensibilità di a matrice. Naturalmente, più a sensibilità, più u rumu truvamu.
In più, interferenze ponu esse fatte durante a fucilazione in u scuru o in una stanza scarsamente illuminata.
Rimozione di grani
U modu più efficace per travaglià cù u granaghju hè di ghjustu à pruvà di prevene l'occasu. Se, cù tutta a diligenza, u rumu hè apparutu, avemu da rimuovere cù a trasformazione in Photoshop.
Ci sò duie tecniche effettive di riduzione di rumu: a muntazione d'immagine in Camera cruda è travaglià cù i canali.
Metudu 1: Camera Raw
Se ùn avete mai adupratu questu modulu in menti, allora aprite a foto JPEG in Camera cruda ùn funzionerà micca.
- Andate à l'impostazioni di Photoshop à "Editing - Settings" è andate à a sezione "Camera Raw".
- In a finestra di configurazione, in u blocu cù u nomu "Elaborazione JPEG è TIFF"nant'à u listinu in goccia, selezziunu "Aprite automaticamente tutti i file JPEG supportati".
Queste impostazioni sò applicate immediatamente, senza rinuminà Photoshop. Ora, u plugin hè pronto per a trasfurmazioni di foto.
Aprite a foto in u editore in un modu opportunu, è si carica automaticamente in Camera cruda.
Lezione: Caricare una foto in Photoshop
- In l'impostazioni di u plugin, andate in tab "Dettagliare".
Tutte e impostazioni sò fatte à una scala di l'imagine di 200%
- Questa tabulazione contiene e preferenze per a riduzione di u rumu è l'adattamentu di a nitidez U primu passu hè di aumentà l'indicazione di luminosità è di colore. Allora sliders "Informazioni nantu à a luminosità", "Dettagli di culore" è "Strumentu di contrastu" regolate u gradu di l'impattu. Quì avete bisognu di dà una attenzione particulare à i minimi detagli di l'immagine - ùn anu da fassi, hè megliu à lascià un rumore in a foto.
- Chì avemu persu dettu è nitidezza dopu à l'azione precedente, corrigeremo questi parametri cù l'aiutu di cursori in u blocu superiore. A schermata mostra i parametri per a forma di a furmazione, u vostru pò esse differente. Pruvate à ùn ponu micca valori troppu grandi, in quantu a missione di stu passu hè di restituire l'aspettu originale a l'imagine quant'è pussibule, ma senza rumore.
- Dopu avà finitu di l'impostazioni, avete bisognu di aprite a nostra immagine direttamente in u editor, cliccendu nantu à u pulsante "Open Image".
- Continuemu processendu. Da, dopu à edità in Camera cruda, ci sò qualchi grani lasciati in a foto, allora ci vole à esse pulitu attentamente. Fate un filtru. "Riduce u rumu".
- Quandu regolate u filtru, bisogna tene à u listessu principiu cum'è in Camera cruda, cioè, evite di perde piccole parti.
- Dopu tutte e nostre manipulazioni, un tippu di nebbia o nebbia apparirà inevitabilmente in a fotografia. Hè sbarazzatu da u filtru. "Contrast di culore".
- Prima, copia u stratu di sottumà CTRL + Jè dopu chjamate u filtru. Selezziunu u radiu per chì i contorni di parti maiò rimanganu visibili. Troppu chjucu u valore darà u rumu, è troppu cagiunale pò fà un aurore indesideratu.
- Dopu avè stabilitu "Contrast di culore" bisognu scolorà a copia cù i tasti caldi CTRL + SHIFT + U.
- Dopu, avete bisognu di cambià u mode di miscelazione per u stratu sgualatu in "Light light".
Hè ora di guardà a differenza trà l'immagine originale è u risultatu di u nostru travagliu.
Come si vede, avemu ruvutu à guadagnà boni risultati: ùn ci hè guasi micca un rumu ch'ella hè, è u dettagliu in a foto hè conservatu.
Metudu 2: Canali
U significatu di stu metudu hè di edità Canale rossuchì, più spessu, cuntene a quantità massima di rumu.
- Aprite a foto in u pannellu strà vai à la tabulazione cu i canali, è cliccate solu per attivà Rossu.
- Crea una copia di stu stratu cù u canale trascrandu à l'icona pulita di ardesia in u fondu di u pannellu.
- Avà avemu bisognu di un filtru Selezione di Edge. Rimanendu sul pannellu di canale, aprite u menu. "Filter - Styling" è in stu blocu circàvuli u plugin necessariu.
U filtru funziona automaticamente senza necessità di regolazione.
- Dopu, un pocu sfocò a copia di u canali rossu secondu Gauss. Andà à u menu "Filtrà"vai à bloccà Sfocate e selezziunu u plugin cù u nome adeguatu.
- U valore di u rossu sfocatu hè piazzatu à circa Da 2 à 3 pixel.
- Crea una zona selezionata, cliccendu nant'à l'icona di u circle in i punti in fondo à a palette di canali.
- Cliccate nantu à u canale Rgb, cum'è a visibilità di tutti i culori, è disattivà una copia.
- Andà à a palette di strati è fà una copia di u sfondo. Per piacè, avete a nota chì avete bisognu di creà una copia trascinendu u stratu nantu à l'icona curretta, nò, cuntrattu cù i tasti CTRL + Jcopiamu solu a selezzione à un novu stratu.
- Esse in una copia, creemu una maschera bianca. Questu hè fattu per un clicu unicu nantu à l'icona in fondo à a palette.
Lezione: Maschere in Photoshop
- Quì avete bisognu di esse attenti: avemu bisognu di andà da a maschera à u stratu principale.
- Aprite u menu cunosciutu "Filtrà" è andate à bloccà Sfocate. Avemu bisognu di un filtru cù u nomu "Sfocate in u superfice".
- E cundizioni sò uguale: quandu configuranu u filtru, pruvemu à tene u massimu di pochi dettagli, ridendu u cantu di rumore. Sensu "Isohelium"Hè una bona idea di 3 volte u valore "Radius".
- Tu, probabilmente, avete digià notatu chì in stu casu avemu una nebbia. Scurdassi di ellu. Crea una copia di tutti i strati cù un mischinu caldu. CTRL + ALT + MAIUSU + EPè applicà u filtru "Contrast di culore" cù e listessa regolazione. Dopu a cambia a superposizione per u stratu superiore à "Light light", truvamu u risultatu:
Durante a rimozione di u rumu, ùn ci sceglite micca di ghjunghje a so assenza, cum'è quellu approcciu pò allentà parechji piccoli frammenti, ciò chì porta inevitabilmente à e immagini innatali.
Decisete per voi chì via da aduprà, sò approssimativamente uguali in l'efficacia di a rimozione di u granu da e foto. In certi casi si pò aiutà Camera cruda, ma in un locu da fà micca senza edità i canali.