Cumu fà una rete Wi-Fi invisibile

Se un "hacber homebrew" abita in u vostru quartiere o amanti utilizanu Internet da qualchì altru a spese di qualcunu - vi racògu in sicuru di a vostra configurazione di rete Wi-Fi è ch'ella sia nascosta. Hè pò esse pussibule di cunnessu, ma solu per questo avete bisognu di cunnoscere micca solu a password, ma dinò u nome di a rete (SSID, una specie di login).

Questa impostazione sarà presentata in l'esempiu di trè router famosi: D-Link, TP-Link, ASUS.

1) Immettete prima e l'impostazioni di u router. Per ùn ripetite micca ogni volta, eccu un articulu nantu à cumu fate:

2) Per rendere una rete Wi-Fi invisibile - bisogna deselezionare a casella "Abilita SSID Broadcast" (se usate l'inglese in a cuesce di u router, allora sicuramente sente così, in u casu di a versione russa - avete bisognu di cercà qualcosa di simu " SSID ").

Per esempiu, in router TP-Link, per aghjuntu una rete Wi-Fi, avete bisognu di andà à a sezione di l'impostazioni Wireless, poi aprite a scheda Impostazioni senza filu è deselezziunate a casella Enable SSID Broadcast in u fondu di a finestra.

Dopu à quellu, salvà e impostazioni di u router è ricaricarlo.

A stessa ambientazione in un altru router D-link. Quì, per abilà a stessa caratteristica - bisognu andà à a sezione SETUP, allora andate in Impostazioni senza filu. Quì, in u fondu di a finestra, ci hè una marcata chì avete bisognu à abilà - "Abilita Hidden Wireless" (vale à dì, abilite una rete wireless nascosta).

Ebbè, in a versione russa, per esempiu, in u router ASUS, avete bisognu di mette u slider à "YES", à l'oppostu di l'elemento per purtà a nascita di u SSID (sta impostazione hè in a sezione di rete senza fili, a tabulazione "generale".

À propositu, qualunque cosa sia u vostru router, ricordate u vostru SSID (vale à dì u vostru nomu di rete senza filu).

3) Ben, l'ultima cosa da fà hè di cunnesse in Windows à una rete wireless invisibile. À propositu, parechje persone anu questu puntu di e dumande, in particulare in Windows 8.

Più probabilmente avete questu icona: "ùn sò micca cunnessi: ci sò e connessioni dispunibuli".

Facemu clicchì nantu à u cù u cliccate dirittu di u mouse è andemu in a sezione "Rete è Scambio di Centri".

Dopu, selezziunate l'elementu "Crea e configurazione di una nova connessione o rete". Vede u screenshot sottu.

Poi una finestra deve vene cù parechje opzioni di cunnessione: sceglite una rete senza fili cun impostazioni manuali.

Infatti inserite u nome di a rete (SSID), u tippu di sicurezza (chì hè statu piazzatu in l'impostazioni di u router), u tippu di crittografia è a password.

L'epilogue di queste impostazioni deve esse una icona di rete luminosa in a cassetta di sistema, annuncendu chì a rete hè cunnessa à Internet.

Hè tuttu, avete sapete cum'è di rende u vostru rete Wi-Fi invisibile.

Buona fortuna!