Hè passatu parechji anni da Scartel offrì un dispositivo per l'accessibilità senza fili à u modem Yota ad una larga gamma di consumatori. Questu dispositariu guadagna prestu popularità trà l'utenti per e so praticità, praticità è affidabilità. A risorsa modem hè disignata per una operazione longa continua. Ma in certi volte u dispositiu da Yota ùn vole micca funzionà normalmente. Cosa si pò fà in stu casu, l'utente usuale?
Rinstituite u modem Yota
Dunque, u modem Yota ùn funziona micca. Ci sò ancu parechje ragioni per un malfunzionamentu, ma prima ci vole à verificà u bilanciamento di u cuntu in u vostru contu persunale nantu à u situ di u fornitore è assicuratevi chì sì in a zona di copertura cunfida di a rete 4G. Pruvate à rializà u computer, u laptop o u router à chì hè u dispositivu cunnessu. Rimuovi è riavvenu u modem in a portu USB cù a mo putenza. Ùn aiutatu? Allora andemu oltre.
Passu 1: Verificate u Cavu USB
Se aduprate un cavu di urigine USB per cunnessu un modem à un PC o un laptop, allora sì avete un cavu simile parechile, pruvate da sostitu à u filu. Puderia ancu esse in panna. Ùn aduprate micca un cavu di più per 1,8 metri. Pudete spostà u "fischinu" in un'altra finestra o in un altru locu di a stanza cercendu un segnale stabile da a stazione di basa di u fornitore.
Passu 2: Modifica u Registru
Se avete già cambiatu in Windows 10, allora in stu sistema operativu abbastanza instabile, u modem Yota pò appesi. A fastidiu simile hè pussibule in versioni precedenti di l'OS da Microsoft. Per risolve u prublema, ci vole à fà picculi cambiamenti à u registro.
- Premete a combinazione di tasti Win + Rin a finestra Run Immettite u cumandatu per chjamà l'editor di registru integeru:
regedit
. Avemu premutu "OK" o in Enter. - Aprite le cartelle di u registru in sequenza, cliccendu nantu à u caminu:
SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Servizi RasMan
. - In a parte diritta di l'editor di registri truvemu u parametru "RequiredPrivileges" è prestu dopu cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
- In a finestra d'edizione di multiline aghjunghjite a voce seguente:
SeLoadDriverPrivilege
. Cliccate nantu à a vernice "OK". - Chiudite l'editor di u registru è ripartite u computer.
Passu 3: Aggiorna i Driver
Parechji modelli di modem sò stati sviluppati è publicati prima di l'invintu di Windows 10, è cusì ci hè una possibilità di incompatibilità di i driver di dispositivi cù i novu OS. In u casu di u dispositiu, fighjate à u marcatu è riscrive u fabbricante è u mudellu. I modemi Yota sò fatti da molte cumpagnie: Huawei, Gemtek, Zyxel, Quanta è altri. Andate à u situ ufficiale di u custru è scaricate i più recenti driver per u vostru dispositivo. Installate li e ripartite u vostru PC o laptop.
Passu 4: Verificate a porta USB
Sì l'indicatore blu nantu à u modem ùn illuminate, allora ghjustu à cambià u connettore di cunnessione USB. Evità i porti nantu à a parte frontale di u computer, cume sò collegati à a scheda madre da un filu, chì porta à una perdita di signale. Pudete aumentà l'alimentu à u modem via USB - forse ùn hè micca abbastanza per chì u dispositivu funziona correttamente. Come un bon esempio, pigliemu un PC cù Windows 8. In l'altre versioni di u sistema operativu, e nostre azzioni saranu simili.
- Fate un clic destro "Start" è selezziunate l'elemento in u menù "Manager di dispositivi".
- Trova e aprite una sezione Controller USB in u Manager di Dispositivi.
- In a lista chì si apre, circate u parametru "Dispositiu di memoria di USB".
- Ora fate un clic nantu à sta linea di RMB è in u menù cliccate "Disable". Potenza à u modem hè stata aumentata cù successu. In certi casi, questu puderà aiutà à fà ritornà u "fischinu" à u funziunamentu normale.
Passu 5: Verificate di virus
A presenza di software maligno in u vostru computer o laptop pò di stà in interferenza cù u funziunamentu stabili è currettu di u modem Yota. Allora, installemu un prugrammu antivirus è esegu una scansione piena di PC. Se i virus ghjuvenganu, li rimuova è pulemu u registro, per esempiu, cù l'aiutu di CCleaner. Allora ripetemu e pruvate à cunnessu di novu.
Vede ancu: Fuggendu virus virus
Nulla hà aiutatu? Poi, prubabile, l'hardware di u modem hè difettu. Pudete riparà u periculu solu sì avete sapè specializatu è cunniscenza. È l'utenti cumuni di a strada diretta à l'attellu di garanzia. Tutta a tecnica, disgrazzata, qualchì volta si rompe. Ma ancu riparatu cù successu.
Vede ancu: Impostau un modem Yota