Cumu sapere a taglia di a memoria in u iPhone

Nant'à e schermate di i computer chì utilizanu a versione non attivata di Windows 7 o l'attivazione hà scattatu dopu l'aggiornu, a iscrizzione "A vostra copia di Windows ùn hè micca vera." o un missaghju simile. Figuremu cumu per sguassà allarmi fastidiosi da u schermu, chì hè, disattivà l'autentificazione.

Vede ancu: Disattivazione di a verifica di a firma di driver in Windows 7

Cume per disattivà a verifica

Ci hè dui opzioni per disattivà l'autenticazione in Windows 7. Quale à usà dipende da e preferenze personali di l'utente.

Metudu 1: Modifica a Politica di Sicurezza

Una di e soluzioni à a missione hè di edità a politica di sicurezza.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Apertu a sezione "Sistema è Sicurezza".
  3. Cliccate nantu à l'etichetta "Amministrazione".
  4. A lista di l'uttrenu sarà aperta, in a quale avete da truvà e selezziunà "Politica Locale ...".
  5. Un editor di pulitiche di sicurezza sarà aperto. Click destro (PKM) per nome di cartulare "Politica per l'usu restrittu ..." è dal menu contuttu selezziunu "Crea una politica ...".
  6. Dopu à ciò, un nùmeru di nuovi oggetti apparecerà à a parte diritta di a finestra. Cambia directory "Regole Ulteriori".
  7. Cliccate PKM in u spaziu vacante in u cartulare apertu è selezziunate a scelta da u menù contestuale "Crea una regula di hash ...".
  8. A finestra di creazione di regula si apre. Cliccate u pulsante "Revisione ...".
  9. A apertura di una finestra standard di file. Hè necessariu passà à u seguitu indirizzu:

    C: Sistemi di Windows 32 Wat

    In u directory aperta, selezziunu u schedariu chjamatu "WatAdminSvc.exe" e premete "Apertu".

  10. Dopu à fà e azzioni specificate, a regula sarà restituita à a finestra di creazione di regula. In u so campu "Informazioni di u file" U nome di l'oggiu seleziatu hè visualizzato. Da avà di listessa "Livellu di sicurezza" selezziunate u valore "Forbidden"è poi premete "Applicà" è "OK".
  11. L'oggiu create crea in u directory. "Regole Ulteriori" in Editor Politica di Sicurezza. Per creà a regula successiva, cliccate torna. PKM in u locu vacante di a finestra è sceglite "Crea una regula di hash ...".
  12. Di novu in a nova finestra di creazione di regula chì si apre, cliccate "Revisione ...".
  13. Andate in a stessa cartella chjamata "Wat" à l'indirenza indetta sopra. Sta volta sceglite u schedariu cù u nome. "WatUX.exe" e premete "Apertu".
  14. Di novu, quandu si torna à a finestra di creazione di regula, u nomu di u schedariu seleziona si vene in a zona rispettiva. Ancu una volta, da a lista di sferenze selezziunate u livello di sicurezza, selezziunate l'elemento "Forbidden"è poi premete "Applicà" è "OK".
  15. A seconda regula hè creata, chì significa chì l'autentificazione di l'OS sarà disattivata.

Metudu 2: Cancellà i File

U prublema postu in stu articulu pò esse risoltu ancu eliminendu alcuni file di sistema incaricati di a prucedura di verifica. Ma davanti à ciò, avete bisognu di disattivà temporaneamente l'antivirus regule, "Windows Firewall", supprimite unu di l'aggiornamenti è disattivà un serviziu certa, chì altrimenti causerà prublemi durante a cancellazione di l'oggetti OS spiccati.

Lezione:
Disabilite Antivirus
Disattivà u Firewall di Windows in Windows 7

  1. Dopu avete disattivatu l'antivirus è "Windows Firewall", andate à a sezione già cunnosciuta cù u metudu precedente "Sistema è Sicurezza" in "Pannello di cuntrollu". Sta volta, aprite a sezione. Update Center.
  2. A finestra s'hè aperta Update Center. Cliccate nantu à a sinistra di u didicatu "Vede u logu ...".
  3. In a finestra aperta per andà à l'attellu di rimozione di l'aggiornu, cliccate nantu à a didicazione "Aggiornamenti installati".
  4. Un elencu di tutte l'aggiornamenti installatu in u computer apre. Hè necessariu truvà u articulu KB971033. Per facilità a ricerca, cliccate nantu à u nome di a colonna. "Nome". Cuntanu tutti l'aggiornamenti in ordine alfabeticu. Ricercà in u gruppu "Microsoft Windows".
  5. Avendu trovu l'aggiornu desideratu, selezziunu e cliccate nantu à l'iscrizzione "Elimina".
  6. Una finestra di dialogu hè aperta induve hè necessaria per confermà a rimozione di l'aggiornu cliccendu nantu à u pulsante. "Sì".
  7. Dopu l'aggiornu hè cumpletatu, u serviziu deve esse disattivatu. "Prutezzione di software". Per fà quessa, andate in a sezione "Amministrazione" in "Pannello di cuntrollu", chì era digià discusso quandu considerà Metudu 1. Articulu apri "Servizi".
  8. Iniziò Manager di serviziu. Quì, cum'è quandu si elimina l'aggiornamenti, pudete allineare l'elementi di a lista in ordine alfabeticu per fà più faciule per truvà l'oggiu desideratu, cliccendu nantu à u nome di a colonna. "Nome". Truvà u nome "Prutezzione di software", selezziunu e cliccate "Stop" à a parte sinistra di a finestra.
  9. U serviziu incaricatu di a prutezzione di u lugiziale sarà fermatu.
  10. Ora pudete andà direttamente à sguassà i file. Aprite "Esploratore" è andate à u seguitu indirizzu:

    C: Sistema di Windows 32

    Se a visualizzazione di i file cachè è di sistema hè disattivata, allora deve prima esse attivata, altrimenti ùn semu micca truvà l'ogni necessarii.

    Lezione: Abilita a mostra di oggetti nascosti nantu à Windows 7

  11. In u cartulare aperto, truvate dui file cù un nome assai longu. U so nomi cumincia cù "7B296FB0". Più cusì tali oggetti ùn vanu micca, dunque ùn pudete andà male. Cliccate nantu à unu di elli. PKM è selezziunate "Elimina".
  12. Quandu u schedariu hè cancellatu, fate a stessa procedura cù u secondu oghjettu.
  13. Poi si torna à Manager di serviziuseleziona l'oggetto "Prutezzione di software" e premete "Run" à a parte sinistra di a finestra.
  14. U serviziu sarà attivatu.
  15. Dopu, ùn vi scurdate di attivà l'antivirus anzianu disattivatu è "Windows Firewall".

    Lezione: Abilitazione "Windows Firewall" in Windows 7

Comu pudete vede, se avete perdutu l'attivazione di u sistema, allora hè pussibule di disattivà u messaggiu fastidiosu di Windows disattivendu l'autenticazione. Questu pò esse fattu in l'impostazione di e politiche di sicurezza o eliminendu alcuni file di sistema. Se hè necessariu, tutti puderanu sceglie a scelta più pratica per se.