Nant'à e schermate di i computer chì utilizanu a versione non attivata di Windows 7 o l'attivazione hà scattatu dopu l'aggiornu, a iscrizzione "A vostra copia di Windows ùn hè micca vera." o un missaghju simile. Figuremu cumu per sguassà allarmi fastidiosi da u schermu, chì hè, disattivà l'autentificazione.
Vede ancu: Disattivazione di a verifica di a firma di driver in Windows 7
Cume per disattivà a verifica
Ci hè dui opzioni per disattivà l'autenticazione in Windows 7. Quale à usà dipende da e preferenze personali di l'utente.
Metudu 1: Modifica a Politica di Sicurezza
Una di e soluzioni à a missione hè di edità a politica di sicurezza.
- Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
- Apertu a sezione "Sistema è Sicurezza".
- Cliccate nantu à l'etichetta "Amministrazione".
- A lista di l'uttrenu sarà aperta, in a quale avete da truvà e selezziunà "Politica Locale ...".
- Un editor di pulitiche di sicurezza sarà aperto. Click destro (PKM) per nome di cartulare "Politica per l'usu restrittu ..." è dal menu contuttu selezziunu "Crea una politica ...".
- Dopu à ciò, un nùmeru di nuovi oggetti apparecerà à a parte diritta di a finestra. Cambia directory "Regole Ulteriori".
- Cliccate PKM in u spaziu vacante in u cartulare apertu è selezziunate a scelta da u menù contestuale "Crea una regula di hash ...".
- A finestra di creazione di regula si apre. Cliccate u pulsante "Revisione ...".
- A apertura di una finestra standard di file. Hè necessariu passà à u seguitu indirizzu:
C: Sistemi di Windows 32 Wat
In u directory aperta, selezziunu u schedariu chjamatu "WatAdminSvc.exe" e premete "Apertu".
- Dopu à fà e azzioni specificate, a regula sarà restituita à a finestra di creazione di regula. In u so campu "Informazioni di u file" U nome di l'oggiu seleziatu hè visualizzato. Da avà di listessa "Livellu di sicurezza" selezziunate u valore "Forbidden"è poi premete "Applicà" è "OK".
- L'oggiu create crea in u directory. "Regole Ulteriori" in Editor Politica di Sicurezza. Per creà a regula successiva, cliccate torna. PKM in u locu vacante di a finestra è sceglite "Crea una regula di hash ...".
- Di novu in a nova finestra di creazione di regula chì si apre, cliccate "Revisione ...".
- Andate in a stessa cartella chjamata "Wat" à l'indirenza indetta sopra. Sta volta sceglite u schedariu cù u nome. "WatUX.exe" e premete "Apertu".
- Di novu, quandu si torna à a finestra di creazione di regula, u nomu di u schedariu seleziona si vene in a zona rispettiva. Ancu una volta, da a lista di sferenze selezziunate u livello di sicurezza, selezziunate l'elemento "Forbidden"è poi premete "Applicà" è "OK".
- A seconda regula hè creata, chì significa chì l'autentificazione di l'OS sarà disattivata.
Metudu 2: Cancellà i File
U prublema postu in stu articulu pò esse risoltu ancu eliminendu alcuni file di sistema incaricati di a prucedura di verifica. Ma davanti à ciò, avete bisognu di disattivà temporaneamente l'antivirus regule, "Windows Firewall", supprimite unu di l'aggiornamenti è disattivà un serviziu certa, chì altrimenti causerà prublemi durante a cancellazione di l'oggetti OS spiccati.
Lezione:
Disabilite Antivirus
Disattivà u Firewall di Windows in Windows 7
- Dopu avete disattivatu l'antivirus è "Windows Firewall", andate à a sezione già cunnosciuta cù u metudu precedente "Sistema è Sicurezza" in "Pannello di cuntrollu". Sta volta, aprite a sezione. Update Center.
- A finestra s'hè aperta Update Center. Cliccate nantu à a sinistra di u didicatu "Vede u logu ...".
- In a finestra aperta per andà à l'attellu di rimozione di l'aggiornu, cliccate nantu à a didicazione "Aggiornamenti installati".
- Un elencu di tutte l'aggiornamenti installatu in u computer apre. Hè necessariu truvà u articulu KB971033. Per facilità a ricerca, cliccate nantu à u nome di a colonna. "Nome". Cuntanu tutti l'aggiornamenti in ordine alfabeticu. Ricercà in u gruppu "Microsoft Windows".
- Avendu trovu l'aggiornu desideratu, selezziunu e cliccate nantu à l'iscrizzione "Elimina".
- Una finestra di dialogu hè aperta induve hè necessaria per confermà a rimozione di l'aggiornu cliccendu nantu à u pulsante. "Sì".
- Dopu l'aggiornu hè cumpletatu, u serviziu deve esse disattivatu. "Prutezzione di software". Per fà quessa, andate in a sezione "Amministrazione" in "Pannello di cuntrollu", chì era digià discusso quandu considerà Metudu 1. Articulu apri "Servizi".
- Iniziò Manager di serviziu. Quì, cum'è quandu si elimina l'aggiornamenti, pudete allineare l'elementi di a lista in ordine alfabeticu per fà più faciule per truvà l'oggiu desideratu, cliccendu nantu à u nome di a colonna. "Nome". Truvà u nome "Prutezzione di software", selezziunu e cliccate "Stop" à a parte sinistra di a finestra.
- U serviziu incaricatu di a prutezzione di u lugiziale sarà fermatu.
- Ora pudete andà direttamente à sguassà i file. Aprite "Esploratore" è andate à u seguitu indirizzu:
C: Sistema di Windows 32
Se a visualizzazione di i file cachè è di sistema hè disattivata, allora deve prima esse attivata, altrimenti ùn semu micca truvà l'ogni necessarii.
Lezione: Abilita a mostra di oggetti nascosti nantu à Windows 7
- In u cartulare aperto, truvate dui file cù un nome assai longu. U so nomi cumincia cù "7B296FB0". Più cusì tali oggetti ùn vanu micca, dunque ùn pudete andà male. Cliccate nantu à unu di elli. PKM è selezziunate "Elimina".
- Quandu u schedariu hè cancellatu, fate a stessa procedura cù u secondu oghjettu.
- Poi si torna à Manager di serviziuseleziona l'oggetto "Prutezzione di software" e premete "Run" à a parte sinistra di a finestra.
- U serviziu sarà attivatu.
- Dopu, ùn vi scurdate di attivà l'antivirus anzianu disattivatu è "Windows Firewall".
Lezione: Abilitazione "Windows Firewall" in Windows 7
Comu pudete vede, se avete perdutu l'attivazione di u sistema, allora hè pussibule di disattivà u messaggiu fastidiosu di Windows disattivendu l'autenticazione. Questu pò esse fattu in l'impostazione di e politiche di sicurezza o eliminendu alcuni file di sistema. Se hè necessariu, tutti puderanu sceglie a scelta più pratica per se.