Aumenta prestazione di u processore

A frequenza è e prestazione di u processore pò esse più alti di quellu specificatu in e specifiche standard. Inoltre, cù u tempu, l'usu di e prestazioni di u sistema di tutti i principali componenti di u PC (RAM, CPU, etc.) pò diventà lentamente. Per evitare ciò, avete bisognu di "ottimizà" regolarmente u vostru computer.

Hè necessariu capisce chì tutte e manipolazioni cù u processore centrale (in particulare l'overclocking) devenu esse effettuate solu sì sò cunvintu chì puderà "sopravvivere" à i so. Questu pò richiede testu u sistema.

Cume per ottimizzà è agilità u processore

Tutte e manipule per migliorà a qualità di a CPU ponu esse spartite in dui gruppi:

  • Ottimizazione. L'attenziu principale hè a distribuzione adatta di e risorse già dispunibili di i core è u sistema per uttene u massimu performance. In u corsu di l'ottimizazione, hè difficiule da causà serii danni à a CPU, ma l'incrudu di u rendimentu ùn hè di solitu assai alto.
  • Overclocking Manipulazioni direttamente cù u processore per mezu di un software speciale o di u BIOS per aumentà a so frequenza d'oreghju. U guadagnu di u rendimentu in stu casu hè assai evidenti, ma u risicu di danneghju u processore è altri componenti di u computer in via di overclocking senza successu aumenta dinò.

Scopri se u processore hè adattu per l'overclocking

Prima di l'overclock, assicuratevi di rivedere e caratteristiche di u vostru processore cù un prugramma speziale (per esempio, AIDA64). Quest'ultimu hè shareware, cù a so aiuta pudete truvà infurmazioni dettagliate nantu à tutti i componenti di u computer, è in a versione pagata pudete ancu eseguirà alcune manipolazioni cun elli. Istruzioni per l'usu:

  1. Per scopre a temperatura di i core di processore (questu hè unu di i fattori principali durante l'overclocking), in a parte di sinistra selezziunate "Computer"allora andate à "Sensori" da a finestra principale o d'elementi di menù.
  2. Quì pudete vede a temperatura di ogni nucleo di processore è a temperatura globale. Su un laptop, quandu si lavora senza carichi particulari, ùn deve spessu 60 gradi, sì hè uguale o ancu leggermente supera sta figura, allora hè megliu per sregà l'accelerazione. In i PC fermi, a temperatura ottimale pò fluctu intornu à 65-70 gradi.
  3. Se tuttu hè bè, andate à "Overclocking". In u campu "Frequenza Cpu" u numaru ottimale di MHz sarà indicatu quandu hè accelerata, è a percentuale cù a quale si consiglia di aumentà a putenza (di solitu i cavi intornu à u 15-25%).

Metudu 1: Ottimisce cù u cuntrollu di a CPU

Per ottimizzà in modu sicuru u processore, avete bisognu di scaricà u Control di CPU. Stu prugramma hà una interfaccia semplice per l'utenti di i PC normali, supporta a lingua russa è hè distribuita gratuitamente. L'essenza di stu metò hè di distribuisce uniformemente a carica nantu à i core di processore, da quessa in i moderni processori multi-core, certi core ùn participanu micca à u travagliu, ciò chì implica una perdita di prestazioni.

Scaricate u Cpu di CPU

Istruzioni per aduprà stu prugramma:

  1. Dopo l'installazione, a pagina principale aprirà. Iniziu, tuttu pò esse in inglese. Per risolve ciò, andate in impostazioni (pulsante "Opzioni" in u basu dirittu di a finestra) è quì in a sezione "Lingua" marcate a lingua russa.
  2. A pagina principale di u prugramma, in a parte destra, selezziunate u modalità "Manuale".
  3. In a finestra cù i trasformatori, selezziunu unu o più processi. Per sceglie più prucessi, tenite premutu a chjave. Ctrl è cliccate u mouse nantu à l'elementi desiderati.
  4. Poi cliccate nantu à u cliccu giuvule di u mouse è in u menu di menu a sceglie selezziunu u kernel chì vulete assignà per supportà sta o quandu a missione. I core sò nominati per i seguenti tipi di CPU 1, CPU 2, etc. Dunque, pudete "ghjucà" cun performance, mentre a possibilità di guazzà qualcosa di male in u sistema hè minima.
  5. Se ùn vogliu assignà processi manualmente, pudete andà da a modalità "Auto"chì hè a predefinita.
  6. Dopu à a chiusura, u prugramma salverà automaticamente e impostazioni chì sò applicate ogni volta chì u SO avè principiatu.

Metudu 2: Overclocking with ClockGen

Clockgen - Questu hè un prugramma libaru ideale per agilizà u travagliu di i processori di ogni marca è serie (cun ​​eccezione di certi processori Intel, induve l'overclock hè impossibile solu). Prima di l'overclock, assicuratevi chì tutte e letture di a temperatura di a CPU sò normali. Cumu aduprà ClockGen:

  1. In a finestra principale, andate in tab "Control PLL", chì aduprendu i cursori pò cambià a frequenza di u processore è u funziunamentu di a RAM. Ùn hè micca raccomandatu di spostà i cursori troppu in un momentu, di preferenza in picculi passi, perchè Tropi cambiamenti brusichi ponu interrompere severamente e prestazioni di CPU è RAM.
  2. Quandu avè u risultatu desideratu, cliccate nantu à "Applicà a selezzione".
  3. Perchè quandu ripartisce u sistema, i parametri ùn si perveranu, in a finestra principale di u prugramma, andate à "Opzioni". Ci, in a sezione Gestione di i profilimarcà a scatula "Applica i parametri attuali à l'iniziu".

Metudu 3: l'overclock di CPU in BIOS

Hè un modu difficilu è "periculosu", soprattuttu per l'utenti pratichi senza PC. Prima di l'overclocku di u processore, si consiglia di studà e so caratteristiche, prima di tuttu, a temperatura quandu aghjusta in modu normale (senza carichi serii). Per fà quessa, aduprà utilità o prugrammi spiciali (AIDA64 descrittu sopra hè adupratu per questi scopi).

Se tutti i parametri sò normali, allora pudete cuminciare a overclocking. L'overclocku per ogni processore pò esse differente; cusì, quì sottu, ci hè una insignamentu universale per fà sta operazione da u BIOS:

  1. Immettite u BIOS cù a chiave Del o chiavi da F2 finu à F12 (dipende da a versione BIOS, scheda madre).
  2. In u menu di u BIOS, truvà a sezione cù unu di questi nomi (dipende da a vostra versione BIOS è a mudella madre) - "MB Intelligent Tweaker", "M.I.B, ​​Quantum BIOS", "Ai Tweaker".
  3. Ora pudete vede i dati nantu à u processore è fà qualchi cambiamenti. Pudete navigà in u menu aduprendu i tasti di freccia. Move to point "Cumpagnia di u Cunsulore di Cumpagnia Cpu"cliccate Enter è cambiate u valore cù "Auto" on "Manuale"affinchì puderei cambià e impostazioni di frequenza stissa.
  4. Scendite à u puntu sottu. "Frequenza Cpu". Per fà cambiamenti, cliccate Enter. Next in u campu "Firmate un numero DEC" inserite un valore in u spaziu di ciò chì hè scrittu in u campu "Min" finu à "Max". Ùn hè micca raccomandatu di aduprà immediatamente u valore massimu. Hè megliu à fà cresce l'alimentu in modu graduale, in modo da ùn perturbà micca u funziunamentu di u processore è di u sistema interu. Per applicà e modifiche, cliccate Enter.
  5. Per salvà tutte e modifiche in BIOS è uscite, truvate l'elemento in u menù "Salvà & Esci" o premete parechje volte Esc. In questu ultimu casu, u sistema ghjunghera à dumandà se hè necessariu salvà e cambiamenti.

Metudu 4: Ottimizzate u OS

Questu hè u metodo più sicuru per aumentà a prestazione di u cpu, eliminendu l'autoload da applicazioni inutili è di discerpinge. Autoload hè l'attivazione automatica di un prugramma / prucessu quandu u sistema operativu face. Quandu troppi processi è programmi s'accumulanu in sta sezione, quandu quandu u sistema operativo hè accessu è cuntinuatu a travagliare in questu, troppa carica pò esse piazzatu nantu à u processore centrale, ciò chì interromperà a performance.

Pulizia Startup

Pudete aghjunghje applicazioni per autoladavà indipindente, o applicazioni / processi ponu esse aghjuntu da solu. Per evità u secondu casu, si consiglia di leggere attentamente tutti l'utenti chì sò spuntati durante l'installazione di un particulare software. Cume scebate l'elezioni esistenti da Startup:

  1. Per cuminciare andate "Task Manager". Per andà quì, aduprate a combinazione di tasti Ctrl + SHIFT + ESC o in a ricerca di u sistema in "Task Manager" (questu sicondu hè pertinente per gli utenti in Windows 10).
  2. Vai a finestra "Startup". Indieghjarà tutte le applicazioni / processi chì esibiscenu cù u sistema, u so statu (on / off) è l'impattu generale in u rendimentu (No, low, medium, high). Ciò chì meriteghje dinò hè chì pudete disattivà tutti i prucessi qui, senza disturbà l'OS. Tuttavia, disattivà alcune applicazioni, pudete fà travaglià cù u vostru computer un pocu scunfortu per te.
  3. Prima di tuttu, si consiglia di disattivà tutti l'oggetti in a colonna "U modu di impattu nantu à a performance" per mè sale "Altu". Per scurdà un prucessu, cliccate nantu à ellu è in a parte inferiore destra di a finestra selezziunate "Disable".
  4. Hè cunsigliatu di riavvià u vostru computer per chì e cambiamenti entranu in vigore.

Defragmentazione

A deframmentazione di u discu aumenta micca solu a velocità di i prugrammi nantu à stu discu, ma dinò ottimisce u processore. Questu accade perchè a CPU elabora più dati, perchè durante a deframmentazione, a struttura logica di i volumi hè aggiornata è ottimizata, l'elaborazione di i file hè accelerata. Istruzioni per a deframmentazione:

  1. Fate un clic destro nantu à u discu di sistema (più probabilmente, quessa (C :)) e vai à l'oggetto "Prupietà".
  2. In cima di a finestra, cerca è andate in tab "Serviziu". In a sezione "Ottimizazione è deframmentazione di u discu" cliccate nantu à "Optimize".
  3. In a finestra chì si apre, pudete selezziunate più dischi à tempu. Prima di a deframmentazione, si consiglia di analizzà i dischi cliccendu nantu à u bottinu pertinente. L'analisi pò durà parechje ore, in quellu tempu ùn hè micca raccomandatu di eseguire prugrammi chì ponu fà qualchi cambiamenti in u discu.
  4. Dopu analisi, u sistema scrivevi se a deframmentazione hè necessariu. Sì, selezziunate u discu desideratu è cliccate nantu à u bottinu "Optimize".
  5. Hè ancu consigliatu di assignà a deframmentazione automatica di u discu. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante "Opzioni di cambià", allora ticchite "Run in list calendar" e stabilisci a pianificazione desiderata in u campu "Frequenza".

L'uptimisazione di e prestazioni di CPU ùn hè micca difficiule cume pare cusì à prima vista. Tuttavia, se l'ottimizazione ùn hà micca datu risultati evidenti, allora in questo casu a CPU duverà esse overclockata da solu. In certi casi, ùn hè micca necessariu overclocku via u BIOS. A volte, u custrugu di u prucessore pò fornì un prugramma speziale per aumentà a frequenza di un mudellu particulare.