Cumu attivà a modalità AHCI in Windows 10

Modu AHCI di i dischi rigidi SATA permette di aduprà a tecnulugia di NCQ (Native Command Queing), a tecnulugia DIPM (Gestione di l'inizializazione di dispositivi) è altre caratteristiche, cume u scambulamentu di unità di SATA. In generale, l'inserzione di a modalità AHCI permette di aumentà a velocità di i dischi rigidi è SSD in u sistema, in gran parte per i vantaggi di NCQ.

Questu manualu descrive cumu abilità a modalità AHCI in Windows 10 dopu a stallazione di u sistema, s'è per una ragione ùn hè pussibule a stallazione cù AHCI in u BIOS o UEFI è chì u sistema sia installatu in modalità IDE.

Feci dinò chì per quasi tutti i computer moderni cun un sistema preinstallatu di u sistema, sta modalità hè già attivata, è a cambiazione stessa hè impurtante soprattuttu per i disci SSD è i portatili, cumu a modalità AHCI permette di aumentà e prestazioni di SSD è, ancu di cumunità (leggermente), riduce u consumu di energia.

È ancu un dettagliu in più: l'azzioni descritte in teoria pò dà à conseguenze indesiderate, cume l'impossibilità di avè u sistema operativo. Cusì, piglieli solu solu chì cunnosci ciò chì fate, sà cum'è di entrà in BIOS o UEFI è sò pronti à correggere cunsegne imprevisti (per esempiu, reinizendu Windows 10 dapoi u principiu in modalità AHCI).

Pudete truvà s'è modalità AHCI hè attualmente attivata, guardendu a regolazione UEFI o BIOS (in l'impostazioni di un dispositivo SATA) o direttamente in l'OS (vedi a screenshot sottu).

Pudete ancu aprà e pruprietà di u discu in u gestore di dispositivi è in a tabulazione di i Dettagli vedi u caminu à l'instanza di l'attrezzatura.

S'ellu principia per SCSI, u discu funziona in modalità AHCI.

Abbiate attivatu AHCI cù l'editoru di u Registro di Windows 10

Per uttene u travagliu di i dischi rigidi o SSD, avemu bisognu di diritti di amministratore di Windows 10 è di un editor di registru. Per lanciare u registro, premete i tasti Win + R di a vostra tastiera è entrate regedit.

  1. Vai à a chjave di registru SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Servizi iStorV, dopu cliccate nantu à u parametru Cumprà è stabilisce u so valore à 0 (zero).
  2. In a prossima sezione di u registro Sistemi HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Servizi iStorAV StartOverride per un parametru chjamatu 0 impostate u valore à zero.
  3. In a sezione SISTEME HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet Services storahci per parametru Cumprà impostate u valore à 0 (zero).
  4. In subsezione SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE CurrentControlSet I Servizi per un parametru chjamatu 0 impostate u valore à zero.
  5. Smetta editor di Registre.

U passu successivu hè di riavvià u computer è di entrà UEFI o BIOS. In listessu tempu, u primu lanciu dopu à Windows 10 hè megliu à fendite in modalità sicura, è cusì vi assicuiu di attivà anticipatamente u mode sicuru cù Win + R - msconfig nant'à a scheda "Download" (Come accede à Windows 10).

Se avete un UEFI, in questu casu vi pruponi per fà ciò da "Parametri" (Win + I) - "Update and Security" - "Restore" - "Restore" - "Special boot options". Allora andate à "Risoluzione di i problemi" - "Opzioni avanzate" - "Impostazioni di software UEFI". Per i sistemi cun BIOS, aduprà a chiave F2 (di solitu in i portatili) o Elimina (in PC) per entrà in a configurazione di u BIOS (cumu accede à u BIOS è l'UEFI in Windows 10).

In UEFI o BIOS, truvate in i parametri SATA a scelta di u modu di operazione di l'unità. Installatu in AHCI, salvà e impostazioni è ripartite u computer.

Subitu dopu à a ripartizione di l'OS, cumincerà à stallà i driver SATA, è à a conclusione vi sarà dumandatu di ruminà u computer. Fate stu: Modu AHCI in Windows 10 hè attivatu. Se per una qualchì ragione u metanu ùn funziunassi, fate attenzione à a prima opzione descritta in l'articolo Cumu abilità AHCI in Windows 8 (8.1) è Windows 7.