Mentre travagliavanu in Microsoft Excel, spessu hè necessariu riassumirle a summa in colonne è righe di tabelle, è dinò semplicemente determinà a summa di una gamma di cellule. U prugramma furnisce parechji strumenti per risolve u prublema. Facemu capisce cume sumperà e cellule in Excel.
A summa automatica
U strumento più cunnisciutu è facili da usà per determinà a quantità di dati in cella in Microsoft Excel hè l'autosum.
Per calculà a quantità in stu modu, cliccate nantu à a cella almenu vuota di una colonna o di una riga, è, essendu in u tab A Casa, cliccate nantu à u bottu AutoSum.
U prugramma mostra a formula in a cella.
Per vede u risultatu, avete bisognu di preme u pulsante Enter nantu à a tastiera.
Pudete fà un pocu diversamente. Se vulemu pieghje e cellule micca di l'intera fila o colonna, ma solu di un certu intervallu, allora selezionemu stu intervallo. Dopu cliccate nantu à u bottinu "AutoSum", chì ci hè dì cunnisciutu.
U risultatu hè immediatamente visualizzato nantu à u schermu.
U svantaggiu principale di cuntà usando autosum hè chì permette di calcà una serie di dati situati in una riga o in una colonna. Ma a matrice di dati situata in parechje colonne è righe, stu metudu ùn pò esse calculatu. Inoltre, ùn pò micca esse adupratu per calculà a summa di parechje cellule distanti da ogni l'altru.
Per esempiu, selezziunu una gamma di cellule, è cliccate nantu à u bottinu "AutoSum".
Ma a schermata ùn mostra micca a summa di tutte queste cellule, ma i quantità per ogni colonna o riga separata.
Funzione SUM
Per vede a sumatoria di un array cumpleta, o parechje serie di dati in Microsoft Excel, ci hè una funzione "SUMM".
Selezzi a cellula in cui vulemu chì a quantità da esse visualizzata. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione" situatu à a sinistra di a barra di formula.
A finestra Funzione guidata si apre. In a lista di funzioni cercemu a funzione "SUMM". Selezziunu, è cliccate nantu à u pulsante "OK".
In a finestra di l'argomenti di funzioni chì si apre, inserite e coordinate di e cellule, è a summa di a quale calcemu. Benintesa, ùn hè micca praticatu di entrà manualmente e coordinate, cliccate nantu à u bottinu chì si trova à a destra di u campu di entrata di dati.
Dopu, a finestra d'argomentu di funzioni hè minimizata, è pudemu selezzià quelle celle, o righe di cellule, a summa di i valori chì si volenu contà. Dopu chì a matrice hè selezionata, è a so indirizzu compare in un campu particulare, cliccate nantu à u bottinu à diritta di stu campu.
Nuàutri ritornu à a finestra d'argumentazione di funzioni. Sì avete bisognu di aghjunghje una maturità di dati in più per u numaru totalu, ripetite i stessi passaggi sopra menzionati, ma solu in u campu cù u parametru "Numru 2". Se hè necessariu, in questu modu si pò entrà l'indirizzu di un numaru virtualmente illimitatu di matrici. Dopu chì tutti l'argumentazione di a funzione sia entrata, cliccate nantu à u bottinu "OK".
Dopu à quì, in a cella in cui noi ponemu a uscita di i risultati, u dati cumunali di tutte e cule specificate saranu visualizati.
Utilizà a formula
A summa di i dati in e cellule in Microsoft Excel pò esse calcolatu ancu cù una semplice formula di aggiunta. Per fà quessa, selezziunate a cella induve a quantità deve esse, è metti in essa u segnu "=". Dopu à quellu, cliccate alternativamente nantu à ogni cella, di quelli chì a so summa di valori avete bisognu di contà. Dopu aghjunghje l'indirizzu di a cella à a barra di formula, inserisci u segnu "+" da a tastiera, e cusì dopu avè inseritu e coordinate di ogni cella.
Quandu i indirizzi di tutte e celle sò inseriti, premete u pulsante Enter nant'à a tastiera. Dopu à quessa, a quantità totale di dati inseriti hè affissata in a cella indicata.
U svantaggiu principale di sta metà hè chì l'indirizzu di ogni cella anu da inserisce separatamente, è ùn pudete micca sceglie tutta una gamma di cellule in alice.
Vede u quantità in Microsoft Excel
Inoltre, in Microsoft Excel hè pussibule di vede a quantità di cellule scelte senza rimuovere quessa quantità in una cella separata. L'unica circustanza hè chì tutte e celle, chì a summa di cui esse esse contate, deve esse vicina, in un unice array.
Selezziunate solu u numaru di cellule, a quantità di dati chì avete bisognu sapè, è guardate u risultu in a barra di stato di Microsoft Excel.
Comu pudete vede, ci sò parechje maniere di riassunti i dati in Microsoft Excel. Ognunu di questi metodi hà u so nivellu di complessità è di flessibilità. Ùn ne hè regula ch'è u più sceveru hè l'opzione, u menu u flexibile hè. Per esempiu, à determinà a quantità usando u autosum, pudete operà solu cù dati allineati. Dunque, in ogni situazione specifica, l'utente quessa deve decisa quale metodo hè più adattu.