Account guest in Windows 10

U contu "Guest" in Windows permette à l'utente di furnisce l'accessu temporaneu à un computer senza a capacità di installà è disinstallà prugrammi, cambià impostazioni, installa hardware, o aprite appule da u Store 10 situatu in cartelle d'utenti (Documents, Pictures, Music, Downloads, Desktop) di altri utenti o sguassà i file da e cartelle di sistema di Windows è cartelle di Program Files.

Questa esercitazione descrive in passi di duie maniere facenu per abilità u account di Cumpagnu in Windows 10, tenendu in considerazione u fattu chì l'usu built-in Guest in Windows 10 hà smintatu di travaglià (di più da u 10159).

Nota: Per limità l'utente à una sola applicazione, aduprà a chjerella di Windows 10.

Abilitata Windows 10 di l'ospite di l'utente usando a linea di cumunicu

Come annunziatu sopra, u account di Cumpagnia inattivu hè presente in Windows 10, ma ùn funziona nè in e versioni precedenti di u sistema.

Pò esse attivatu in parechji maneri, cume gpedit.msc, Utenti Locali è Gruppi, o u cumandatu net user Guest / active: yes - nant'à u tempu, ùn apparterrà micca nantu à a schermata di login, ma sarà presente in cambiamenti d'utenti di u menu di inizio di l'altri utilizatori (senza a possibilità di accede sottu à u Visitatore, se pruvate à fà quellu, tornerà à a schermata di login).

Tuttavia, in Windows 10, u gruppu locale "Ospiti" hè statu conservatu è hè operativu, affinchì pudessi abilitare l'account cu accessu di l'ospite (ancu se ùn dicite micca "Guest", chì u nomu hè adupratu da u cuntu in furmatu) crea un novu utente è aghjunghje à u gruppu Invitati.

U modu più faciule per fà sta è aduprà a linea di cume. I passi per abilità a registrazione invita saranu i seguenti:

  1. Run u prompt di comando cum'è amministratore (vede Cumu esecce u prompt di l'ordine cum'è Amministratore) è usa i comandi chì seguenti in ordine premendu Invesione dopu à ogni.
  2. net user Username / add (di seguito) Username - tutte, tranne per "Guest", chì puderete aduprà per l'accessu à i clienti, in u mo screenshot - "Guest".
  3. Utenti netti di grupalizati (Eliminemu u cuntu appena creatu da u gruppu locale "Utenti". Sì avete un iniziu di una versione in lingua inglese di Windows 10, allora invece di l'utenti scrivemu Utenti).
  4. net localgroup Guest Username / add (Si aghjunghje l'Utilizzatore à u gruppu "Ospiti". Per a versione in lingua inglese scriviamo Ospiti). 

Finitu, crea l'account Invità (o, anzi, u account creatu cù i diritti di l'ospite) è puderete accede à Windows 10 sottu (a prima volta chì accede à u sistema, e l'impostazioni di l'utente saranu rettificate per un certu tempu).

Cume aghjunghje un account di Cumpagnia in "Utenti locali è gruppi"

Un altru modu per creà un utente è abilità l'accessu à i clienti, adatto solu per e versioni Windows 10 Professionali è Corporate, hè di aduprà l'utile Locale di Utenti è Gruppi.

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu lusrmgr.msc per aprite "Utenti è Gruppi Locali".
  2. Selezziunate a cartella "Utenti", fate un clic destro in un locu vacante in a lista di utenti è selezziunate l'elemento menu di u "novu utente" (o utilizate u articulu analogu in u pannellu "Accussioni supplementari" à a destra).
  3. Specifichi un username per l'utente guest (ma micca "Guest"), ùn avete micca bisognu à cumplettà i campi rimanenti, cliccate nantu à u pulsante "Crea" è poi cliccate "Chiudi".
  4. In a lista d'utenti, dopu cliccate nantu à l'usu recentemente creatu è in a finestra chì si apre, selezziunu a scheda "Appartene à u Gruppu".
  5. Selezziunà "Utenti" da a lista di gruppi è cliccate "Elimà".
  6. Fate un clic nantu à u bottu "Add", è dopu in u campu "Selezziunate i nomi di l'oggetto à selezziunà", inserite Guest (o Invitati per versioni inglese di Windows 10). Cliccate OK.

Questu completa i passi necessarii - pudete fermà "Utenti è gruppi locali" è accede in un account Invitat. Quandu accede per prima, ci vollu qualchì tempu per configurà e impostazioni per un novu utente.

Ulteriori informazioni

Dopu avè accede à u vostru contu di Cumpagnatore, pudete annunziare duie sfumature:

  1. Ora è tandu, u missaghju appare chì OneDrive ùn pò esse utilizzatu cù l'account Guest. A soluzione hè di rimuovere OneDrive da a parte automatica di quest'utente: cliccate puru u cliccava nantu à l'icona "nuvola" in a barra di task - opzioni - la scheda "opzioni", selezziunate u lance autumaticu in login di Windows. Utilizabile: Cumu per disattivà o rimuovere OneDrive in Windows 10.
  2. E piastrelle in u menu di avvicinamentu saranu simule "frecce giù", qualchì volta si alteranu cù l'iscrizzione: "Una grande applicazione uscirà prestu." Quessa hè in causa da l'impussibilità di installà applicazioni da u magazinu "sottu à u Visitatore". Soluzione: cliccate à diritta nantu à ciascuna piastrella simile - Staccati da a schermata iniziale. Di conseguenza, u menu di avvicinamentu pò sembà troppu sassu, ma pudete risolve lu cambendu di dimensione (i bordi di u menu di avvicinazione permettenu di cambià a so dimensione).

Tuttu quessa, speru chì l'infurmazione sia basta. S'ellu ci hè qualchì altra domanda - pudete dumandà li in cumenti sottu, pruvaraghju di risponde. Inoltre, in termini di limitazione di diritti d'utenti, l'articolo Windows 10 Parental Control pò esse utile.