Firmware di Android, cioè Scrivendu i file di l'immagine specifica in e sezioni adatte di a memoria di a periferica quandu utilizanu un software di Windows speciale, chì automatizza guasi cumpletamente u prucessu, ùn hè solu a pratica più complicata da u puntu di vista di l'utente. Se l'usu di tali strumenti hè impossibile o ùn dà micca u risultatu desideratu, Fastboot salva u ghjornu.
Per fà lampà u dispositiu Android cù Fastboot, sarà necessariu sapè i cumanduli di a console di u listessimu nomu di u dispositiu, è dinò una certa preparazione di un smartphone o tablet è usata per operazioni di PC.
A causa di u fattu chì in u fast-boot mode, manipolazioni cù e sezioni di memoria dispositivo sò realmente eseguite direttamente, cù u metodo di u firmware seguente richiede una certa cautela è attenzione. Inoltre, l'implementazione di i passi chì seguite deve esse probabilmente raccomandata solu sì ùn hè micca pussibule di fà u firmware da altri modi.
Ogni azzione cù i so propri dispositivi Android, l'utente esegue à u vostru risicu per. Per e possibili conseguenze negative di l'usu di i metudi descritti in sta risorsa, l'amministrazione di u situ ùn hè micca responsabile!
Preparazione
L'implementazione accurata di e procedure preparatorie determina u successu di tuttu u prucedimentu di u firmware di l'apparecchiatura, dunque l'implementazione di e tappe descritte sottu pò esse considerata un prerequisitu prima di l'operazioni.
Installazione di u driver
Per sapè cumu installà un driver speciale per u modu di fastboot, pudete amparà da l'articolo:
Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android
Sistema di backup
S'ellu ci hè a minima possibilità, davanti à u firmware hè necessariu creà un backup completo di e rùbbriche esistenti di a memoria di u dispositivo. L'azione necessaria à a creazione di un backup hè descritta in l'articolo:
Lezione: Cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà
Scaricate è preparate i schedari necessarii
Fastboot è ADB sò strumenti complementari da u SDK di Android. Scaricate u Toolkit cumpletamente o scaricate un pacchettu separatu chì cuntene solu ADB è Fastboot. Poi scebbenu l'archiu in una cartulina separata nantu à l'unità C.
Tramite Fastboot, hè pussibule di registrà sia le sezioni individuale di a memoria di un dispositiu Android, sia l'aggiornamenti di u firmware in tuttu un pacchetto. In u primu casu, avete bisognu di schedari immagine in u furmatu * .imgin u secondu - u pacchettu * .zip. Tutti i file chì sò previsti per l'uspicatu saranu copiati in a cartella in aia contenuta Fastboot è ADB.
Pacchetti * .zip ùn scimiglite micca, hè basta à rinominà i file scaricati. In principiu, u nomu pò esse qualsiasi, ma ùn devi micca contenere spazi è lettere russhe. Per praticità, avete da usà nomi corti, per esempiu update.zip. Tra l'altro, hè necessariu tene in considerazione u fattore chì Fastboot hè case case in i cumandri è nomi di file inviati. Hè "Update.zip" è "update.zip" per fastboot - diversi file.
Run Fastboot
Cum'è Fastboot hè una applicazione di console, u travagliu cù l'utile hè effettuatu introducendu cumanduli di una certa sintassi nant'à a linea di comando di Windows (cmd). U modu più faciunu per esce Fastboot è aduprà u metodo chì seguitu.
- Aprite u cartulare cun Fastboot, premete a tonalità di a tastiera "Shift" e, tenendulu, cliccate à dirittu destro in a zona libera. In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Apertu a finestra di comando".
- Optional. Per facilità u travagliu cù Fastboot, pudete aduprà u prugramma Adb Run.
Stu add-on permette di fà tutte e operazioni da l'esempii descritti sottu in un modu semi-automatuu è ùn ricurghje micca l'entrata manuale di cumandamenti à a console.
Rinvià u dispositivo à u modu di u caricatore di avvicinamentu
- Pè per chì u dispositiu accettassi cumuniculi mandati da l'utente per mezu di Fastboot, deve esse ripresentatu in u modi adatti. Nantu à a maggior parte di i casi, hè basta à mandà un comando speciale via adb à u dispositiu cun debugging USB attivatu:
- U dispositiu ripetirà in a modalità desiderata per u firmware. Puderemu dunque verificà a cunnessione cù u cumandatu:
- Pudete ancu riavvià in u modu di fastboot cù a voce corrispondente in TWRP Recovery (articulu "Fastboot" u menù Reboot ("Rinvià").
- Se i metudi sopra descritti di trasferimentu l'apparecchimentu à u mode fastboot ùn funzionanu micca o ùn sò micca applicabili (u dispositiu ùn scarica micca in Android è ùn hè micca inclusu in a riparazione), devi uttene a combinazione di chiavi di hardware in u dispositivo. Per ogni gamma di modelli, queste cumbinazioni è l'ordine di pressione di i pulsanti sò differenti; puru, ùn ci hè nè una manera universale di entrà.
Per esempiu solu, pudemu considerà i prudutti di Xiaomi. In questi dispositivi, carregà in u modu di fastboot hè fattu premendu u bottinu nantu à u dispositiu appiccicatu "Volume-" è tenendu e so chjavi "Cunsumante".
Ancu una volta, per l'altri pruduttori, a metodulugia per entrà in u modu fastboot cù i tasti hardware è e so combinazioni pò differisce.
adb rebootloadloader
dispositivi fastboot
Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu
I pruduttori di un certu numeru di dispositivi Android bloccanu a capacità di gestisce sezioni di memoria di u dispositivo in a serratura di u scaricatore. Se u dispositiu hà un bootloader chjappatu, in a maggior parte di i so firmware via fastboot ùn hè fattibile.
Per verificà u statu di u caricatore di avvicinamentu, pudete mandà un cumandamentu à u dispositivo in u mode fastboot è cunnessu à u PC:
fastboot oem device-info
Ma torna dinò, avemu bisognu chì questu metudu di accertà u statutu di u serratura ùn sia micca universale è hè diversu per i dispositivi da diversi produttori. Questa dichjarazione hè ancu applicata per sbloccà u gestore di avvicinamentu - a metodulugia di a prucedura hè differente per i vari dispositivi è ancu per i mudelli diversi di u listinu marce.
Scrivere i file à e sezioni di memoria di dispositivi
Dopu avà completatu i procedimenti di preparazione, pudete andà à a procedura per scrittura di dati à e sezioni di memoria di dispositivi. Ancu una volta, verificamu a giustizia di scaricà i file image è / o pacchetti zip è a so correspondenza cù u dispositivo chì hè lampatu.
Attentu! L'esempio di file immagine sbagliati è danneggiati, cume e immagini da un altru dispositivo in u dispositivo in la maggior parte dei casi porta all'incapacità di scaricare Android e / o altre conseguenze negative per il dispositivo!
Installazione di pacchetti zip
Per scrive in u dispositiu, per esempiu, l'aghjurnamentu OTA, o un set completo di componenti di software distribuiti in u furmatu * .zipcù cumunamentu fastbootaggiornamentu
.
- Ci assicuremu chì u dispositiu hè in u modu di fastboot è hè bè rilevatu da u sistema, è dopu fate u compensazione di u "cache" è "data" sezioni. Questu elimerà tutti i dati di l'utente da u dispositivo, ma in a maggior parte di i casi hè un passu necessariu, postu chì ti permette di evità assai errori durante u firmware è l'operazione di u prugramma. Eseguite u comando:
- Scrivite u pacchetto zip cù u firmware. S'ellu ci hè un aghjunghje ufficiali da u fabbricante, aduprà u comando:
fastboot update update.zip
In altri casi, usa u comando
fastboot flash update.zip
- Dopu à l'apparenza di l'iscrizzione "finitu. tempu tuttu ...." u firmware hè cumplitu.
fastboot -w
Scrivite img-images in sezioni di memoria
In molti casi, cerca un firmware in u furmatu * .zip Pò download, pò esse difficiule. I produttori di dispositivi sò disposti à inviatu i so soluzioni in Rete. Inoltre, i schedari zip ponu esse cuciti da a ripresa, dunque a pratenza d'usu u metudu di scrive zip-files via fastboot hè discutibile.
Ma a possibilità di lampà e singole immagini in e sezioni adatte, in particulare "Boot", "Sistema", "Userdata", "Recuperu" etc. via Fastboot, quandu u dispositivo hè riparatu dopu à gravi problemi di software, pò salvà a situazione in molti casi.
Per lampà una immagine img separata, aduprà u comando:
fastboot flash section_name filename.img
- Ad esempio, scrivemu a sezione di recuperu via fastboot. Per lampà a ripresa image.img in a sezione pertinente, manda u comando à a console:
fastboot flash recovery recovery.img
Dopu, avete bisognu di aspittà in a console per una risposta. "finitu. tempu tuttu ...". Dopu à questu, l'entrata di partizioni pò esse considerata cumpleta.
- Altre sezioni sò cucite cume. Scrivendu un file di immagine à a sezione "Boot":
fastboot flash boot boot.img
"Sistema":
sistema di flash fastboot system.img
È in u listessu modu tutte e altre sezzioni.
- Per u firmware lotto di trè sezioni principali in una volta - "Boot", "Recuperu" è "Sistema" pudete aduprà u comando:
- Dopu à a fine di tutte e procedure, u dispositivo pò esse riaviatu in Android direttamente da a console, mandendu u cumandamentu:
fastboot flashall
fastboot reboot
Dunque, u firmware hè fattu cù cumandamenti mandati via a console. Comu pudete vede, più tempu è sforzamentu tene prugramme preparatorie, ma s'ellu hè fattu correttamente, a scrittura di e sezioni di a memoria di u dispositivo hè assai veloce è guasi sempre praticu senza prublemi.