Cumu à sceglie cuffie per u vostru computer

Raccunti e cupsie diventanu più difficiule. Se prima ci erau pochi costruttori, è chì era faciule per sceglie un pratettu cunfortevuli per te, adesso cù à ogni mese in a scaffale in u magazinu ci sò varie marche chì rappresentanu i nuovi dirigenti cun innovazioni. Per avè da ùn calculà micca è acquistà un pruduttu di qualità, avete bisognu di scegliete sàvule. Fate attenzione à tutte e cosi piccole, tene in considerazione l'attrezzatura cù cui u dispositivu sarà adupratu.

A scelta di cuffie per u computer

Fate attenzione à parechji parametri in una volta. Hè necessariu tene in considerazione chì hè impurtante per voi durante u travagliu in u computer. Sceglite u tippu di dispositivu, e so caratteristiche tecniche, vi aiuterà à focalizà nantu à certi mudelli è sceglite quello più adatto.

Tipi di cuffie

  1. Foderi - tippu cumunu. Spessu utilizatu da l'utenti mentre travaglia in computer. Ma tali attrezzature anu un numeru di svantaghji significativi: a causa di u fattu chì a forma d'oreghju di ogni persona hè diversa, hè difficiule di sceglie un mudellu per voi. Puderanu micca tene fermamente è ancu cadere. E membrani sò chicche di dimensioni, perchè e frequenze alta e media sovrapponu cumpletamenti quelli più bassi. U profondo basse in tali dispositivi hè solu impossibile. Ma ci hè un plus in u estremamente low cost di tali mudelli.
  2. Vacu o gags. L'aspettu hè quasi identicu à i cammelli, ma strutturalmente differenu. U più chjucu di u diametru di e membrane permette di inserite l'auriculu direttamente in u canali urticu. Se u design di u liner hè chì permette di ùn aduprà micca cuscini di orecchja, allora sò obbligatori in i mudelli di vacuum. Crea i cuscini in silicone. Sò amovibili, lavabili è rimpiazzabili. Ié, in un tale mudellu, si basa a chjappu, ma a qualità sonora soffre, ma l'isolamentu sonò hè à l'altezza. Sicuramente sarete prutetti da u sonu di a TV da a stanza accantu.
  3. Overhead. Differiscono strutturalmente, pressati completamente à l'urini, à causa di i grandi cuscini di orecchie. U tipu di partenza per u più di tutti i precedenti, però, questu ùn impedisce micca di stà chjaru annantu à i so orecchie. A so caratteristica di equipanu cù un clip à l'orecchja particulare. In e modelli in capu, ùn ci hè nisun isolamentu sonu di u rumu esternu, postu chì u design ùn permetta micca ciò. In più, stu mudellu hè in boni soni, esposizione dettagliata di tutte e frequenze.
  4. Monitor. Hè pigliatu u so nome à causa di u fattu chì sò stati creati specificamente per trà i suoni in studii. Ma dopu comincia à esse pruduttu è mudelli chì sò usati à a casa. I cuscini di l'uditori di i dispositivi di monitoru copre completamente l'udite, quessa permette di ùn sentite micca l'ambiente. Stu tippu hè u più populare à mezu à l'amatori di musica, i gamelli è l'utenti cumuni d'ordinatori.

Tipi di cuore di monitor

In mudelli di monitoru, ci sò tipi di cuncepimentu acusticu. Stu parametru aghjuntu a qualità di u sonu è a ripruduzione di un intervallu specificu di frequenza. Totu dispositivi sò divisi in trè tippi:

  1. Chjottatu. In più, una tale decisione in e funzioni di design di tali cuffie. Creanu un isolamentu sonore supplementari, postu chì i fugliali di i mudelli chjusi racchiudenu cumplettamente l'arechju.
  2. Apertu. Sta soluzione ùn hà micca alcun isolamentu sonoro. Ambient puderà sentì u sonu di e cuore, è pudete sentite d'altri. Se avete a cura di ghjucà tutti i livelli di frequenze, allora a maggior parte di i mudelli ùn anu prublemi cun a riproduzione, a trasmissione hè chjaru.
  3. Mettenu chjusu. Questu hè u casu medianu trà i tippi precedenti. L'isolamentu sonu puru sì presente, ma à volte ùn basta micca abbastanza à assorbà completamente u rumu esternu. Cume a qualità sonora ùn ci sò reclami, tuttu hè trasparente, è tutte e frequenze sò qualitativamente equilibrate.

Specifiche tecniche

Unu di i fattori tecnichi più impurtanti quandu sceglie un auricellu hè u connettore. Da u tippu di entrata dipende da ciò chì dispositivi ponu interagisce senza usà adattatori diversi. In tuttu, ci sò parechji tippi di connettori, ma per travaglià ind'un computer hè da merità a cura di 3,5 mm. Un set di dispositivi di monitoru cù una entrata di 3,5 mm soddisfacenu un adattatore di prugna di 6,3 mm.

Se a scelta si sia fatta nantu à e cuffie senza fili, avete bisognu di fà attente à una funzione importante. U Bluetooth hè adupratu in dispositivi per trasmette segnali senza fili. U signale sarà trasmessu à una distanza di 10 metri, quessa vi permette di allontanà da l'ordinatore. Tali dispositivi funzioneranu cun tutti i dispositivi chì anu serviziu da Bluetooth. Questa tecnulugia hà i seguenti vantaggi: u signale ùn sparisce micca, ma u sonu ùn hè micca distorsu, è pudete dimenticà ancu di utrava i fili altrove chì un carregatore.

Ié, i mudelli senza fili devenu esse carichi, è questu hè un minus, ma hè solu unu. Durunu più longu di quelli cunfirati, postu chì ùn manghjanu micca fili chì si pieganu o si lacanu sempre.

Diametro di membrana

Da questu parametru dipende da l'uscimentu sonu. Più grande hè u diaframmatu, megliu i frequenze bassi ghjucanu, vale a dire, ci sarà un basse profondo. Grandi membrane sò installate solu in mudelli di monitoru, postu chì e caratteristiche di cuncepimentu di e fodere è di a cunsumazione ùn permettenu micca. E membrane di varie dimensioni ponu esse incorporate in tali mudelli. A so dimensione varieghja da 9 à 12 mm.

I gag si pò ripruduce chiaramente a basse frequenze, ma a saturazione spesso ùn basta micca, in modo da amanti di i basi sò a scelta migliore per i dimensioni di a membrana full-size che parte da 30 mm à 106 mm.

Selezione cuffie per i gamers

Spessu, a scelta di i gamers cade nantu à i cupsi di u monitor fermu o à mezu apertu. Quì, prima di tuttu, dà una attenzione à a presenza di un microfunu, a so presenza hè assai impurtante per certi ghjochi. I cuscini adatti per l'ugghjuli garantiscenu almenu qualchì isolamentu di rumore, è una bona trasmissione di tutti i livelli di frequenza aiutera à catturà ogni fruscia in u ghjocu.

A sceglie cuore, vi preghja di cunnosce micca solu l'apparenza, ma dinò e caratteristiche tecniche è l'ergonomia. Hè megliu per cumprà stu dispositiu in un magazzinu fisicu, affinchì pudete prova di un mudellu, valutate u so sonu è a qualità di custrugliu. Quandu sceglite un dispositivu in magazzini in linea, leghje attentamente i testi, l'utenti spessu sò paralleli à i prublemi chì si sò stati scuntrati.