I segnalibri sò l'utchjettu principale di Mozilla Firefox chì vi permette di salvà e pagine web importanti per chì pudete avè accessu in ogni momentu. Cumu creà i segnalatori in Firefox, è sarà discusu in l'articolo.
Aggiungere i segnalatori à Firefox
Oghje hà da esaminà a procedura per a creazione di nuovi segnalibri in u navigatore Mozilla Firefox. Se site interessatu à a questione di cumu trasferisce a lista di segnalibri salvata in u schedariu HTML, allora questione vi sarà risposata cù u nostru altru articulu.
Vede ancu: Cumu importà i segnalatori à u navigatore Mozilla Firefox
Cusì, per fà un segnalibru in u navigatore, seguite sti passi:
- Andà à u situ chì sarà marcatu. In a barra di indirizzu, cliccate nantu à l'icona cù un asterisce.
- U segnalibru sarà creatu automaticamente è aghjuntu à a cartella per difettu. "Altri Segui".
- Per u vostru vantaghju, a posizione di u segnalibru pò esse cambiata, per esempiu, ponendu in "Barra di i marcatori".
Se vulete creà una cartella tematica, da a lista di risultati propositi, aduprà l'elemento "Selezziunu".
Cliccate "Crea una Cartella" è rinominateli à u vostru gustu.
Ci vole à cliccà "Fatti" - U segnalibru sarà salvatu in u cartulare creatu.
- Ogni bookmark pò esse assignatu à una etichetta à a data di a so creazione o edizione. Questu pò esse utili per simplificà a ricerca di segnalatori specifici se pensate di salvà un gran numeru di quelli.
Perchè avemu bisognu di tag? Per esempiu, sì un cughu di casa è tene in i vostri segnalatori le ricette più interessanti. Per esempiu, i seguenti tag si ponu esse attribuiti à a ricetta di pilaf: risu, cena, carne, cucina uzbeka, so. parole generalizanti. Avendu assignatu etichette speciali in una linea separata da virgule, sarà più faciule per voi di ricercà u segnalibru desideratu o un gruppu interu di segnalibri.
Incù l'aggiunzione è l'urganizazione di i segnalibri in Mozilla Firefox, u travagliu cù un navigatore web sarà assai più veloce è più confortevule.