A biblioteca di u link dinamicu xrCore.dll hè unu di i componenti principali chì hè necessariu per esegui STALKER. È ciò vale per tutte e so parti è ancu e modifiche. Se, quandu pruvate à l'iniziu un ghjocu, un messagiu di u sistema apparisce da "XRCORE.DLL not found"significa à esse danneggiata o semplicemente mancante. L'articulu presenterà modi per eliminà quellu errore.
Cume per risolve u prublema
A biblioteca xrCore.dll hè un componente di u ghjocu stessu è hè piazzatu in u lanciatore. Dunque, quandu installà STALKER, deve esse automaticamente in u sistema. Basava annantu à questu, sarà logica reinstallà u ghjocu per risolve u prublema, ma questu ùn hè micca l'unica manera di risolve u prublema.
Metudu 1: Rinstalla u ghjocu
Più probabilmente, reinstallà u ghjocu STALKER aiutera à sbarazzà di u prublema, ma ùn garantisce micca u 100% di u risultatu. Per aumentà e possibili, si consiglia di disattivà l'antivirus, postu chì in certi casi si puderà capì i file DLL cum'è male è si ponenu in quarantena.
Nantu à u nostru situ, pudete leggere u manuale di u disfunzioni di l'antivirus. Ma si propone di fà solu quissa solu quandu l'installazione di u ghjocu hè finita, dopu chì a prutezzione antivirus deve esse rialzata.
Per di più: cumu disattivà l'antivirus
Nota: se dopu avè cambiatu u prugramma anti-virus piglia ancu una quarantena in u xrCore.dll, allora dà una attenzione à a fonte di download di u ghjocu. Hè impurtante scaricà / cumprà ghjochi da i distributori licenziati - questu ùn proteghera micca solu u vostru sistema à i virus, ma dinù garantisce chì tutti i componenti di u ghjocu funziunanu bè.
Metudu 2: Scaricate xrCore.dll
Fissà un bug "XCORE.DLL not found" Pudete scaricà a biblioteca adatta. Cusì, duverà esse piazzatu in un cartulare. "bin"situatu in u cartulare di ghjocu.
Se ùn sapete micca esattamente induve avete installatu STALKER, avete bisognu di fà u seguitu:
- Cliccate nantu à a scorciaghjina di u ghjocu cù u bottinu direttu di u mouse è selezziunate l'elemento menu "Pruprietà".
- In a finestra chì si vede, copiate tuttu u testu chì si trova in a zona Cartella di travagliu.
- Aprite "Esploratore" è appiccà u testu copiatu in a barra di indirizzu.
- Cliccate Enter.
Nota: u testu deve esse copiatu senza virguli.
Dopu à quellu, vi sarete portatu à u cartulare di ghjocu. Da quì, andate in a cartella "bin" è copia u xrCore.dll file in essa.
Se, dopu a manipolazioni, u ghjocu dà ancu un errore, allora, molto probabilmente, avete bisognu di registrà a biblioteca appena appiunta in u sistema. Cumu fà sta, pudete amparà da questu articulu.