Quandu cunsiderate per primu una funzione matematica particulare, ùn hè micca sempre chiaru cume deve esse u so grafico. Fortunatamente, ci sò parechji prugrammi specializati per a so custruzzioni. Referisce à tali prugrammi è Falco Graph Builder.
U scopu principale di stu prughjettu hè di creà grafiche di varie funzioni matematiche in u pianu, è di salvarle per un usu futuru in vari documenti.
Funzioni di trama
A creazione di grafichi di funzioni matematiche in Falco Graph Builder avvene direttamente in a finestra principale. Tuttu ciò chì hè necessariu per fà ciò hè di inserisce u valore di a funzione in u campu in u fondu di u schermu è selezziunate e opzioni di visualizzazione: u culore di a linea è a so struttura.
In questo prugramma, ùn ci hè ancu senza diffizia in a trama di e funzioni trigonomettriche. U prucessu di creà elli ùn hè micca diversu da e funzioni algebraiche.
In più, per una maggiore chiarezza, hè pussibule di spartite alcune zone di u grafico cù u culore selezziunatu.
Hè molto cunsideratu a possibilità di applicà parechji grafici nantu à un unu stratu.
Pudete aduprà i parametri di e righe di coordinate è i grafichi stessi in una piccola finestra separata.
Salvà è stampate u documentu
Falco Graph Builder ùn furnisce micca a capacità di salvà i documenti finiti in i schedari cù altri formati chè u standard di u prugramma. .fgrtuttavia, pudete copiare u graficu risultatu è appicicilu immediatamente in ogni documentu necessariu.
U prugramma hà ancu a capacità di stampà u prughjettu finitu.
Virtues
- Modellu di distribuzione gratuita.
Inconvenienti
- Funzionalità assai limitata;
- Mancu di supportu per a lingua russa.
Quandu avete bisognu di tracce prestu una grafica bidimensionale di una funzione matematica, ma ùn sapete micca sicuru chì ne fate u dirittu, Falco Graph Builder vi aiuterà. U fattu chì u prugramma gestisce adeguatamente stu travagliu, è nant'à u tempu hè assolutamente libaru, vi fà cunnosce.
Scaricare Falco Graph Builder gratuitamente
Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale
Share l'articolo in reti sociali: