Pò installà WhatsApp nantu à u mo computer è chjamà?

WhatsApp hè unu di i messaggeri istantanei più popolari per i telefuni mobili, ci hè ancu una versione per telefoni S40 (Nokia, piattaforma Java) è hè sempre pertinente oghje. Nè Viber né Facebook Messenger ponu vantà di sta. Ci hè una applicazione per PC, è possu chjamà WhatsApp da un computer?

U cuntenutu

  • Pò installà WhatsApp in computer
  • Cumu chjamà da un PC in WhatsApp
    • Video: Cumu installà è aduprà l'applicazione WhatsApp nantu à u vostru computer

Pò installà WhatsApp in computer

Per installà l'applicazione nantu à qualunque sistema operativu, devi prima installà un prugramma di emulatore nantu à u vostru PC.

L'applicazione ufficiali di WhatsApp per ordinatori personali esiste. Sistemi operativi seguenti sò supportati:

  • MacOS 10.9 o altu;
  • Windows 8 o altru (Windows 7 ùn hè micca supportatu, l'applicazione dà un errore durante a stallazione).

A versione adatta di l'applicazione pò esse scaricata da u situ ufficiale.

Dopu avè principiatu u prugramma, avete bisognu di sincronizà a chiacchera tra WhatsApp nantu à u vostru telefonu mobile è u PC. Per fà ciò, avete bisognu di gestisce l'applicazione nantu à u smartphone, acceda à u vostru contu, selezziunate WhatsApp Web in l'impostazioni è scansiona u codice QR da l'applicazione nantu à u PC.

À propositu, in più di l'applicazione per i computer privati, pudete aduprà u messaggero in Windows è MacOS in a finestra di navigatore. Per fà quessa, andate in web.whatsapp.com è scansite un codice QR mobile in u vostru schermu di u vostru PC.

U scansione di un codu QR hè necessariu per avviare a sincronizazione tra i dispositivi

Nota importante: l'usu di WhatsApp in un PC sarà pussibule solu sì u messaggero hè installatu ancu nantu à u telefuninu mobile è chì si trova in a rete (chì hè cunnessu à Internet).

Quale hè di e chjamate, in a versione per i computer ùn ci hè micca tale possibilità. Ùn pudete micca fà qualchissie video o chjamate di regula.

Pudete solu:

  • scambiu messaggi di testu;
  • mandà i file testu;
  • mandà messaghji di voz;
  • modifichi a vostra lista di contatti in l'applicazione.

Perchè una tale restrizione hè stata introdutta ùn hè micca scunnisciuta, ma i sviluppatori, apparentemente, ùn anu prughjettanu micca di quellu.

Cumu chjamà da un PC in WhatsApp

Pudete fà chiamate da u messaghju cù u so emulatore nantu à un PC

Ci hè una metica non ufficiale di fà chiamate da un PC. Per fà quessa, avete bisognu di stallà l'applicazione WhatsApp in l'emulatore di Android (aduprà a versione micca per u PC, ma per Android, u schedariu d'installazione deve esse cù l'estensione * .apk). Sicondu i critichi, i seguenti emulatori di Android sò impurtanti per questo:

  • BlueStacks;
  • Nox Player;
  • GenyMotion.

Ma questu metudu hà i so difetti:

  • u telefunu sarà ancu necessariu - un missaghju SMS sarà inviatu per attivà u cuntu (u còdice da u missaghju deve esse inseritu in u prugramma WhatsApp ma versu u primu lanciu);
  • lungi da tutti i computer funzionanu stabilmente cù emulatori di Android (per questo, quelli chì utilizanu i moderni processori Intel chì supportanu a tecnulugia di virtualizazione sò più adatti);
  • ancu s'è l'applicazione cumincia e funziona in modo normale - ùn hè micca sempre pussibule di fà chiamate, postu chì tutti i microfoni è e webcam sò supportati in l'emulatore.

À propiu sì, emulatori di PC di Android sò dispunibili micca solu per Windows è MacOS, ma dinò in Linux. Di conseguenza, sarà pussibule di fà chiamate nantu à ogni computer, ancu da Windows 7.

Video: Cumu installà è aduprà l'applicazione WhatsApp nantu à u vostru computer

Totu, in a WhatsApp ufficiale per l'applicazione di PC per fà chiamate ùn funziona. Ma pudete installà u prugramma per Android cù l'emulatore. In stu casu, a funzionalità di u messaggero sarà esattamente uguale cum'è in u smartphone.