Zoom in u navigatore Opera


L'iPhone hè difficiule d'immaginà senza applicazioni chì li dotenu di tutte e funzioni interessanti. Dunque, affacci u compitu di trasferisce applicazioni da un iPhone à un altru. È sutta noi fighjemu cumu ciò si pò fà.

Trasferemu applicazioni da un iPhone à un altru

Purtroppu, i sviluppatori di Apple anu furnitu micca assai modi per trasferisce i prugrammi da un muvimentu à una mela Ma sò sempre.

Metudu 1: Backup

Imagine chì si stanu passendu da un iphone à un antru. In questu casu, hè ottimu per creà una copia di backup in u vechju gadget, chì pò esse installatu nantu à una nova. Pudete compie questu travagliu senza difficiule usendu iTunes.

  1. Prima ci vole à creà a copia più recente di u vostru vecchio smartphone. Di più nantu à questu hè dighjà annunziatu in u nostru situ web.

    Per di più: cumu un backup di un iPhone, iPod o iPad

  2. Avè finitu u travagliu di creà una copia di salvezza, cunnessa un seconda smartphone à u computer. Quandu Aytyuns pò truvà u dispositivo, cliccate nantu à a miniatura in a zona superiore di a finestra.
  3. A sinistra, selezziunu a tab "Revisione", è u puntu ghjustu Restore da Copia.
  4. Aytyuns ùn pò micca installà a copia quandu a funzione sia attiva da u telefuninu. "Trova iPhone". Allora, s'ellu funziona per voi, avete bisognu di disattivarlo. Per fà quessa, aprite le impostazioni di u gadget. In cima, cliccate nantu à u vostru contu è selezziunate una sezione. iCloud.
  5. Articulu apri "Trova iPhone"è dopu muvine u cursore intornu à sta funzione per off. Per accettà i cambiamenti, vi sarà dumandatu di inserì una password per u vostru contu di ID Apple.
  6. Ora pudete tornà à iTunes. Apparirà una finestra in u schermu induve avete da sceglie a copia da utilizà per u novu dispositivo. Selezziunu u desideratu, cliccate nantu à u pulsante "Ripristinare".
  7. Se avete una cifratura di copia abilitata, u passu chì seguitu nantu à u schermu hè una finestra chì vi chiede di entrà una password. Fighjate.
  8. E, infine, u prucessu di stallazione di una nova copia cumincerà; in media, ci durerà 15 minuti (u tempu dipende da a quantità di dati chì dighjà esse trasmessi à u gadget). Dopu à a conclusione, tutti i ghjochi è applicazioni da un iPhone saranu trasferiti cù successu à un altru, è cù a salvaguardia cumpleta di a so posizione nantu à u desktop.

Metudu 2: 3D Touch

Una di e tecnulugia di più utili introdotte in l'iPhone, da a versione 6S, hè 3D Touch. Ora, cù un clic più forte nantu à l'iconi è in i menu, pudete chjamà una finestra speciale cun impostazioni addizionale è un accessu rapidu à e funzioni. Se avete bisognu di spartite rapidamente l'applicazione cù un altru utente di iPhone, pudete abilità quì.

  1. Truvate l'applicazione chì vulete trasferisce nantu à u vostru desktop. Cù qualchì sforzu, tocca nantu à a so icona, dopu allora chì un elencu di goccia nantu à u listinu apparirà nantu à u schermu. Selezzi un item Share.
  2. In a prossima finestra, selezziunate l'applicazione desiderata. Se ùn hè micca elencata, selezziunate "Copia u link".
  3. Fate un messaggiu di situ, per esempio WhatsApp. Aprite un dialogu cù l'utente, selezziunate per a lunghezza a linea di entrata di missaghju, è poi tocca u pulsante Incolla.
  4. Un link per l'applicazione sarà inseritu da i clipboard. À a fine, tocca u pulsante di trasmissione. A so ghjornu, un altru utilizatore di iPhone riceverà un ligame, chì u clicchjettu di u reindirizzerà automaticamente in l'App Store, da chì poghja scaricà l'applicazione.

Metudu 3: App Store

Se u telefuninu ùn hè micca dotatu di 3D Touch, ùn avete micca duchjite: pudete spartà l'applicazione cù l'App Store.

  1. Run Up Store. À u fondu di a finestra vai à la tabulazione "Cerca"è poi inserite u nome di l'applicazione chì state cercendu.
  2. Dopu avè l'apertura di a pagina cù l'applicazione, fate un clic destro nantu à l'icona cù i punti ellissi, è selezziunate l'alimentu Share Software.
  3. Una finestra supplementare apparirà nantu à u schermu in cui pudete selezziunate immediatamente l'applicazione induve l'aghera trasmessa, o copia u ligame versu u clipboard. L'azione ulteriore coincide cù a forma chì hè stata spiegata da u secondu à u quartu quattru paragrafi di u secondu mètudu.

Oghje, questi sò tutti i modi per mandà un'applicazione da un iPhone à un altru. Speremu chì questu articulu sia statu utile à voi.