Bonu ghjornu!
In questu articulu oghje avemu pripicaremu a creazione di un discu d'arrestazione d'emergenza (o unità di Flash) Live CD. Prima, chì hè? Ciò hè un dischettu da u quale pudete avviare senza installà nunda nantu à u vostru discu duru. Hè in realtà, si ottiene un mini sistema operativo chì pò esse adupratu nantu à guasi ogni computer, laptop, netbook, etc.
Dopu, quandu questo discu pò ghjunghje praticu è perchè hè necessariu? Sì, in parechji casi: quandu si rimuove virusi, quandu riprende Windows, quandu u OS ùn riesce micca avviare, quandu eliminà i file, etc.
È avà, procedemu à a creazione è à a descrizione di i momenti più impurtanti chì causanu difficoltà.
U cuntenutu
- 1. Ciò chì ci hè necessariu per cuminciare à travaglià?
- 2. Creà un discu di boot / flash drive
- 2.1 CD / DVD
- 2.2 Unità flash USB
- 3. Configure Bios (Enable Media Booting)
- 4. Utilizazione: copia, verificà virus, etc.
- 5. Conclusione
1. Ciò chì ci hè necessariu per cuminciare à travaglià?
1) A prima cosa chì hè più necessaria hè un'impresa Live CD di emergenza (di solitu in u formatu ISO). Quì a scelta hè abbastanza larga: ci sò immagini cù Windows XP, Linux, ci sò images da prugrami antivirus famosi: Kaspersky, Nod 32, Doctor Web, etc.
In questu articulu mi vogliu fermà à e immagini di antivirus popolari: prima, pudete micca vede i vostri file nantu à u vostru discu duru è li pudete copià in casu di fallimentu di OS, ma, dopu, verificà u vostru sistema per virus è curà.
Aduprendu a maghjina di Kaspersky da esempiu, guardiamu cumu pudete travaglià cù un Live CD.
2) A seconda cosa ci vole hè un prugramma per registrà e images ISO (Alcohol 120%, UltraISO, CloneCD, Nero), forse ci hè abbastanza software per edità è estrà i file da e immagini (WinRAR, UltraISO).
3) Unità flash USB o CD / DVD vuota. À propositu, a dimensione di u drive flash ùn hè micca tantu impurtante, ancu 512 MB hè abbastanza.
2. Creà un discu di boot / flash drive
In sta sottessione, cunsideremu in dettaglio cumu creà un CD di bootable è una unità flash USB.
2.1 CD / DVD
1) Inserite u discu biancu in u drive è esegui u prugettu UltraISO.
2) In UltraISO, apri a nostra immagine cù un discu di salvamentu (cunnessione diretta per scaricà u discu: //rescuedisk.kaspersky-labs.com/rescuedisk/updatable/kav_rescue_10.iso).
3) Sceglite a funzione di registru a maghjina nantu à u CD (bottinu F7) in u menu "Strumenti".
4) Poi selezziunate l'unità in cui avete inseritu un discu in bianco. Nantu à a maggior parte di i casi, u prugramma determina u drive propiu, ancu sì avete parechji. L'impostazioni restanti ponu esse lasciate per piacè è cliccate nantu à u buttavulu discute in lu fondu di a finestra.
5) Aspittate u missaghju riguardu a registrazione furtiva di u discu di salvamentu. Ùn hè micca superfluale à verificà per avè fiducia in questu in un mumentu difficilu.
2.2 Unità flash USB
1) Scaricate una utility speciale per registrà a nostra immagine di emergenza da Kaspersky à u link: //support.kaspersky.ru/8092 (link direttu: //rescuedisk.kaspersky-labs.com/rescuedisk/updatable/rescue2usb.exe). Rappresenta un piccolo exe-file chì scrive rapidamente è faciule una maghjina à una unità flash USB.
2) Fighjate l'utilità scaricata è cliccate Installazione. Dopu avete da avè una finestra in a quale avete bisognu di specificà, cliccendu nantu à u pulsante di navigazione, a posizione di u file ISO di u discu di salvamentu. Vede u screenshot sottu.
3) Ora selezziunate u supportu USB chì vene di registrà è premete "avvia". In 5 à 10 minuti, a drive flash sarà pronta!
3. Configure Bios (Enable Media Booting)
Per impostazione predefinita, u più spessu, in l'impostazioni Bios, l'HDD hè caricatu direttamente da u vostru discu rigiu. Avemu bisognu di cambià un pocu sta impostazione, in modo da chì u discu è l'unità flash sò prima verificà per a presenza di registri di boot, è dopu u discu dur. Per fà quessa, avemu bisognu di andà à l'impostazioni di Bios di u vostru computer.
Per fà quessa, quandu arristà u PC, hè necessariu pressà u pulsante F2 o DEL (dipende da u mudellu di u vostru PC). Spessu nantu à u schermu di benvenuta hè pussutu avè un bottinu per entrà in l'impostazioni di Bios.
Dopu, dopu, in l'impostazioni di l'avvio di Boot, cambia a priorità di boot. Per esempiu, in u mo laptop, Acer, u menu sembra stu:
Per abilità l'iniziu da una unità flash, ci vole à trasmette a linea USB-HDD cù a chiave F6 da a terza linea à a prima! Hè L'unità flash sarà verificata per i registri di boot da e poi u discu dur.
Next, salvà e configurazione in Bios è uscite.
In generale, l'impostazioni di Bios sò spessu soffuse in vari articuli. Eccu i ligami:
- Quandu si stalla l'installazione di Windows XP, u scaricamentu da u drive di Flash era smassatu in dettu;
- L'inclusione in Bios cù a capacità di boot da un drive flash;
- Stivali da CD / DVD;
4. Utilizazione: copia, verificà virus, etc.
Se avete fattu tuttu in i passaggi precedenti, u download di Live CD da i vostri media deve avè. Di solitu una schermata verde vi face cù un salutu è l'iniziu di u download.
Start Download
Dopu avete da selezziunà una lingua (u russo hè consigliatu).
A selezzione di a lingua
In u menu di selezzione di u modu di avvicinamentu, in a maggior parte di i casi, si consiglia di sceglie u primu articulu: "Modu graficu".
Selezziunu a modalità di scarica
Quandu u drive flash di emergenza (o discu) hè carregatu, vedete un desktop normale, cum'è Windows. Di solitu, una finestra si apre subitu cù un suggerimentu per verificà u computer per virus. Se i virus eranu a causa di l'iniziu da u discu di salvataggio, aghjustate.
À propositu, prima di verificà per i virus, ùn hè micca superfluale aduprà u database di antivirus. Per fà ciò, avete bisognu di cunnesse à Internet. Sò contente chì u discu di salvamentu di Kaspersky offre numerose opzioni per cunnessu à a rete: per esempiu, u mo laptop hè connessu via un router Wi-Fi per Internet. Per cunnesse da u drive flash di emergenza - avete bisognu di selezzià a rete desiderata in u menu di reti senza filu è inserisci a password. Poi ci hè accesso à Internet è pudete aggiornà sicuramente a basa di dati.
À propositu, ci hè ancu un browser in u discu di salvamentu. Pò esse assai utile quandu avete bisognu di leghje / leghje qualchì orientazione nantu à a riparazione di u sistema.
Pudete ancu copiare, eliminà è modificà i file in u vostru discu duru. Per questu ci hè un gestore di file, in cui, per cunnoscia, i file ascutiti sò mostrati. Avendu l'avviatu da un tali discu di salvamentu, pudete cancellà i file chì ùn sò micca cancellati in Windows.
Cù l'aiutu di u gestore di file, pudete copià i schedari necessarii nantu à u discu rigiu in una unità flash USB prima di reinstallà u sistema o formattà u discu dur.
È un'altra funzione utile hè a versione integrata di registru! A volte in WIndows pò esse bloccatu da un virus. L'unità flash USB / discuicchiu aiuta à ripristinà l'accessu à u registru è rimuove e righe "virali" da sti.
5. Conclusione
In st'articulu avemu studiatu i sutilezzi di creà è aduprà un drive flash aviabile è un discu da Kaspersky. U dischi di emergenza da l'altri produttori sò aduprati cun u listessu modu.
Hè cunsigliatu di preparà un discu di emergenza cun anticipatu quandu u vostru computer hà fattu bè di modu currettu. Ci hè stata ripetutamente salvata da un discu chì hè statu ricordatu da parechji anni fà, quandu altri metodi eranu impotenti ...
Avè una ripresa cunvaluazione di u sistema!