Cunsiglii per a creazione di un drive flash di più in più

YouTube video hosting ha seriu saldatu in a vita di ogni persona moderna. Ùn micca un sicretu chì, cù u so aiutu è u so talentu, pudete ancu fà soldi. Chì ci hè per dì, guardendu i video di e persone, voi vi portanu micca solu fama, ma dinò u guadagnu. In u nostru tempu, certi canali guadagnanu più di ogni travagliu in a mine. Ma micca quant'è cool ùn pudete diventà ricchi è cumincià à diventà ricchi in YouTube, almenu avete bisognu di creà stu canale.

Crea un novu canale in YouTube

L'istruzione chì sarà attaccata qui inferiore ùn hè micca fattibile s'ellu ùn hè micca registratu nantu à u serviziu di YouTube, dunque se ùn avete micca u vostru contu, allora avete bisognu di creà una.

Lezione: Cumu si registri in Youtube

Per quelli chì sò digià in YouTube è chì sò logati in i so conti, pudete andà duie modi per creà. Prima:

  1. A pagina iniziale di u situ, in u pannellu di manca, cliccate nantu à a sezione. U mo canale.
  2. In a finestra chì si vede, compilate u furmatu, da quellu chì dà u nome. Dopu avè riempitu a stampa Crea canale.

U secondu hè un pocu più cumplicatu, ma ci vole à cunnosce, ancu quandu ci sarà sempre cusì in futuro:

  1. In a pagina primaria di u situ, cliccate nantu à l'icona di u vostru contu, è in a finestra di sbloccu, selezziunu u pulsu chì avete a maghjina di l'engranaghju.
  2. Poi, in a sezione Informazione generalecliccate Crea canale. Per piacè, avà a nota chì questi ligami sò duie, ma nunda dipendente da a scelta, anu quì tutti vi portanu à u listessu risultatu.
  3. Cliccendu nantu à u ligame, una finestra cù un formu à compie apparirà. In essa, devi specificà u nome, allora cliccate Crea canale. In generale, cum'è hè statu dichjaratu sopra.

Questu puderia esse stata a fine di l'artìculu, chì dopu avè finitu tutti i passi sopra ripusuti, creete u vostru novu canale in YouTube, ma avete da dà u cunsigliu nantu à cumu chjame u per quale scopu.

  • Se vulete creà per uttenu persunale, cioè, ùn vulete promuovere u promovite tuttu u cuntenutu per quessa per e masse, pudete lasciate u nome predefinitu - u vostru primu cognome.
  • Se in l'avvene pianifichi à travaglià assai per prumove, per dì una maniera di parlà, allora ghjudicavate à dà u nome di u vostru prugettu
  • Inoltre, artigiani speciali danu u nomu, tenendu in considerazione i query di ricerca popolari. Questu hè fattu per fà più faciule per gli utenti di truvà lu.

Benchì adesso sò state cunsiderate e scelte di nomi, vale sempre a cunniscenza chì u nome pò esse cambiatu in qualunque tempu, cusì se dopu si presentanu qualchì megliu, sentite liberu di entrà in l'impostazioni è cambiate.

Crea un secondu canale in YouTube

In YouTube, pudete avè micca un canale, ma parechji. Questu hè molto praticu, perchè pudete inizià una per usu personale, è u secondu pò esse filatu per tutti i mezi pussibuli, in parallellu ponendu u vostru materiale quì. Inoltre, u secondu hè criatu assolutamente gratuitu è ​​in u quasi modu cum'è u primu.

  1. Avete ancu bisognu di entrà in l'impostazioni di YouTube cù a finestra popup, chì si vede dopu cliccatu nantu à l'icona di u profilo.
  2. In a stessa sezione Informazione generale necessariu cliccà nantu à u ligame Crea canaleSolu sta furtuna u ligame hè unu è hè situatu sottu.
  3. Avà avete bisognu di ottene a cosiddetta + pagina. Questu hè fattu abbastanza semplicemente, avete bisognu di vene cun qualchì nome è inserisci u situ in u campu pertinente è premete u pulsante Create.

Hè tuttu, avete creatu cunnosce u vostru secondu canale. Avarà u nomu cum'è a pagina. Per cambià trà 2 o più (dipende da quantu li crei), avete bisognu di cliccà nantu à l'icona di l'utente cunnosciuta è selezziunu un utente da a lista. Dopu, nantu à u pannellu di manca, entrate in a sezione U mo canale.

Crea un terzu canale in YouTube

Come annunziatu sopra, in YouTube pudete creà dui o più canali. Tuttavia, u metudu di creà i primi tri hè un pocu diversu, perciò sarà ragiunevuli di descriviri u metudu di creà u terzu separatamente, in modo chì nimu ùn abbiate alcuna dumandata da dumandà.

  1. A tappa iniziale ùn hè micca diversa da quelli precedenti, anu ancu cliccà nantu à l'icona di u profilo per entrà in a configurazione di YouTube. À propiu sì, sta voglia pudete dighjà vede u secondu canale di creazione precedente.
  2. Ora, in a stessa sezione Informazione generale, ci vole à seguità u ligame Mostra tutti i canali o crea un novu.. Si trova in u fondu.
  3. Ora vedite tutti i canali creati nanzu, in stu esempiu sò duie, ma, in più di sta, pudete affissà una piastrella cù l'iscrizzione: Crea canale, ci vole à cliccà nant'à.
  4. In stu stadiu, vi sarà dumandatu di avè una pagina, cum'è sì sapete dighjà. Dopu avè inseritu u nome, è premendu u pulsante Create, un canale in più apparecerà nantu à u vostru contu, u terzu in cunta.

Hè tuttu. Da seguità sta istruzioni, vi uttenerete un novu canale - u terzu. Se vulete avè un quattru in futuro, allora basta ripetite l'istruzioni appena dati. Benintesa, tutti i metudi sò assai simuli l'una l'altru, ma sicuru chì ci sò e piccole differenze in i so, era saghjulendu di dimustrà chiaramente e istruzioni passo-passo per chì ogni novu utente puderia capì a questione postu.

Impostazioni di account

Si parla di cume creà nuovi canali in YouTube, hè scascillante mantenere silenzi nantu à e so impostazioni, perchè se si decide di imbricà seriu in attività creative nantu à un hosting video, allora avete bisognu di cuntattarli comunque. Tuttavia, ùn hà sensu di elaborà nantu à tutte e impostazioni adesso; ùn hè più logicu di spiegà brevemente ogni configurazione in modu da voi capite in futuro chì sezione ponu cambià.

Cusì, sapete già cum'è di entrà in l'impostazioni di YouTube: cliccate nantu à l'icona di l'utente è selezziunate l'elementu rispettu in u menù di menu a tendi.

Sù a pagina chì si apre, in u pannellu di manca, pudete vede tutte e categorie di impostazioni. Saranu smuntate adesso.

Informazione generale

Questu rughjone hè adupratu dolorosamente cun ellu, hè in ellu pudete fà un novu canale, ma, in più di ciò, ci sò parechje altre cose utili in esse. Per esempiu, cliccendu nantu à u ligame Optional, pudete piazzà u vostru indirizzu, cancellà u vostru canale, le legà à Google Plus è vede i siti chì anu accede à u account chì avete creatu.

Conteghji relativi

In a sezione Conteghji relativi tuttu hè più faciule. Quì pudete legà u vostru contu Twitter a YouTube. Questu hè necessariu affinchì, mentre publicava novu travagliu, un avvisu sarà postu in Twitter nantu à u publicu di una nova video. Sì ùn avete micca un twitter, o avete abituate à publicà notizie di stu tipu per via di sè, allora sta funzione pò esse spenta.

Confidenzialità

Questa sezione hè sempre più faciule. Verificendu e caselli o, cun altre parti, cacciandulele da l'articuli, pudete impedì a mostra di vari tipi di informazioni. Per esempiu: l'infurmazioni nantu à l'abbonati, i playlists salvati, i video ti piace, e sì. Basta leggere tutti i punti è vi risolvi.

Alertes

Se vulete notifiche à u vostru email chì qualcunu hà sottoscritttu, o hà commentatu u vostru video, allora sì in sta sezione di a configurazione. Quì pudete spiegà sottu quali circustanze ti mandanu un email di notifiche.

Conclusione

In l'impostazioni ci sò ancu dui voci: riproduzione è TV chiare. Ùn hè micca sensu di prene in considerazione, perchè i setarelli in i quali sò piuttostu scarsi è venenu com'è praticà per pochi di persone, ma pudete, certamente, familiarizàte cun elli.

Cusì si hè smantellatu cumu creà canali in YouTube. Cum'è pochi ancu pò esaminà, stu fattu hè tantu sì. Ancu s'è a creazione di i primi trè e alcune differenze da a soia, ma l'istruzzioni sò assai simile, è a semplice interfaccia di u video hosting in se cuntribuisce à u fattu chì ogni utrau, ancu u più "verde", pò capisce tutte e manipolazioni.