Lim LockFolder 1.4.6

Se l'usu di u dispositiu Android hà pigliatu di cummerciu cun seriamentu di manipolazioni di software cù u so dispositiu o hà avutu u desideriu di avvantaggiuà di a personalizazione, molto probabilmente hà bisognu di diritti di Superusu. U modu più faciule per ottene diritti di root hè di aduprà applicazioni specializate di Android. Per molti dispositivi, Baidu Root sarà una bona scelta per risolve u prublema.

Baidu Root hè una di l'applicazioni chì ti permettenu di uttene root su Android in appena qualchi taps. Supporta un gran numeru di dispositivi Android chì scartanu versioni di OS diversi. À sente à u sviluppatore, u prugramma deve travaglià nantu à 90% di l'apparatu mudernu è micca assai.

Otteneru Radice

A funzione primaria di Baidu Ruth è di furnisce u pruprietariu di u dispositiu a possibilità di ottene diritti di Superusu. Per fà sta, aduprà solu dui elementi di interfaccia: una scheda à a parte inferiore di a schermata principale di l'applicazione è un pulsante - "Get Root".

Root Rights Management

In u prucessu di travagliu, Baidu Ruth installa una applicazione speciale chì vi permette di gestisce in più i diritti di root root. SuperUser ùn hè micca a soluzione più diffusa per l'usu di u Cinese in l'interfaccia, ma ùn pudite micca pensà à a ricerca di e applicazioni supplementari necessarie.

Funzioni supplementari

E possibilità di l'applicazione, aghjunta à l'upperibilità di i diritti di root, includenu a possibilità di stallà vari componenti è applicazioni. Tuttavia, un utilizatore per chì i Cinesi ùn sò nativi ùn hè micca interessatu à sta funzionalità.

Hè u listessu per i parametri di l'applicazione. Tutti in Cinese.

Virtues

  • Supporta una larga gamma di dispositivi Android;
  • Supportu di l'applicazione per e varie versioni di Android, tra i quali "freschi";
  • Ottenerendu i diritti di root è purtatu in un touch.

Inconvenienti

  • A mancanza di una traduzzione cumpleta di l'interfaccia di l'applicazione in russo è inglese;
  • Quandu u prugramma hà fattu a so funzione primaria, appiicazioni "spazzatura" appiinu in a pera di l'utente.

Per risolve u prublema di uttene diritti di radice, Baidu Root hè generalmente un bonu strumentu. L'applicazione ùn necessita di un PC per manipolazione è funziona assai veloce.

Scaricate Baidu Root gratis

Scaricate l'ultima versione di l'applicazione

Ottenerendu i diritti di root per Baidu Root Rinu geniu Ottenerendu i diritti di Radice per Android Radice di Kingo

Share l'articolo in reti sociali:
Baidu Root hè un ottimu modu per ottene diritti di root per un dispositiu Android da una larga gamma di applicazioni supportate. U travagliu in u prugramma ùn causa micca difficoltà ancu per i principianti, è a funzionalità hè basta per accustà u scopu.
Sistema: Android 4.1 -5.1
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Baidu Inc
Costu: Free
Dimensioni: 11 MB
Lingua: russo
Versione: 2.8.3