Nascundente elementi ascutiti in u sistema di file in Windows 7

U sistema di file in u computer hè prus dìu nè di u modu chì l'usu media vede. Tutti l'elementi di sistema impurtanti sò marcati cù un attributu speciale. "Nascitu" - Questo significa chì quandu un determinatu parametru hè attivatu, sti schedari è cartulari saranu visualmente nascosti da l'Esploratore. Quandu attivatu "Mostra i cartelli è i cartelli nascosti" sti elementi sò visibili cume icone pocu svenu.

Cù a praticità per utilizatori sperti chì accede spessu à i cartelli è cartulari nascosti, u parametru attivu di a visualizzazione minaccia l'esistenza di stessi dati, perchè ùn sò micca protetti da una cancellazione accidentale da un utente inaccidentu (esclusi elementi cù "Sistema"). Per aumentà a sicurità di l'archivu di dati impurtanti, si consiglia di cuiscelu.

Rimuete visivamente i file è cartulari nascosti.

In sti lochi sò di solitu i archivi archiviati chì sò necessarii di sistema di travagliu, i so prugrammi è i so cumpunenti. Quelli ponu esse impostazioni, cache, o schedari di licenza chì sò di valore particulare. Se l'usu ùn accede spessu à u cuntenutu di queste cartelle, allora li liberà spaziu spazio in le finestre "Esploratore" è per assicurà a sicurezza di conservà questi dati, hè necessariu disattivà un parametru speciale.

Questu pò esse fattu in duie manere, chì sò discuprate in dettu in stu articulu.

Metodo 1: "Esploratore"

  1. Nantu à u desktop, fate dopu cliccate nantu à a scelta. "U me computer". A nova finestra si aprirà. "Esploratore".
  2. In lu angulu in alto à sinistra selezziunu u pulsu "Sort"dopu in u menu di cuntestu aperto cliccate nantu à l'elemento "Opzioni di carta è di ricerca".
  3. In una scatena chì si apre, selezziunate a seconda scheda chjamata "Vede" è sceglite u fondu di a lista di opzioni. Saremo interessati à dui elementi chì anu i so propri regolazioni. U primu è u più impurtante per noi hè "File è cartelle nascosti". Subitu sottu ci sò duie regolazioni. Quandu l'opzione di visualizazione hè attivata, l'utente avrà a seconda vocazione attivata - "Mostra i cartelli, i cartelli è le unità nascoste". Duvete abilità u parametru chì si trova sopra - "Ùn mostri micca i cunfusioni, i cartelli è le unità".

    Dopu à ciò, verificate una marcata in u parametru appena sopra - "Nascite i file di sistema protetti". Hè necessariu bisognu à assicurà a massima sicurezza di l'oggetti critichi. Questu completa a configurazione, in u fondu di a finestra, cliccate nantu à i pulsanti "Applicà" è "OK". Verificate a mostra di i cartelli è cartulari nascosti - avà ùn ci vole micca esse in a finestra di l'Explorer.

Metudu 2: Menu Start

L'impostazione in u secondu metudu avverrà in a stessa finestra, ma u metudu di accede à questi parametri serà un pocu diversu.

  1. A u fondu à sinistra di u schermu, appughjate una volta una volta. "Start". In a finestra chì si apre, in u fondu hè a stringa di ricerca, in cui hè necessariu inserisce a frase "Mostra i cartelli è i cartelli nascosti". A ricerca mostrerà un elementu chì avete bisognu di clicà una volta.
  2. Menu "Start" si chiude, è l'utente vede immediatamente a finestra di parametri da u metudu sopra. Avete unicamente per scorrere giù è adattà i parametri di sopra.

A cumminazione, una schermata sarà presentata qui sotto, induve a differenza di cumparisce sarà mostrata per i vari parametri in a radice di a partizione di sistema di un computer cunduttu.

  1. Abiliu visualizà file è cartelle nascoste inclusu a cumparizione di elementi di sistema protettatu.
  2. Abiliu a visualizzazione di i file è i cartulari di sistema disattivatu a visualizzazione di i file di sistema protetti.
  3. Disabled mostra tutti l'oggetti nascosti in "Esploratore".
  4. Vede ancu:
    Cume mostre i cartelli nascosti è cartulari in Windows 7
    Nascundente i cartelli è cartulari nascosti in Windows 10
    Dove truvà a cartella Temp in Windows 7

    Cusì, assolutamente qualsiasi utilizatore cù pochi clic si pò edità e opzioni di visualizzazione di elementi piatti in "Esploratore". L'unicu requisitu per fà questu operazione sarà i diritti amministrativi di l'utente o tali permessi chì li permettenu di fà cambiamentu in i parametri di u sistema operativu Windows.