PCMark 1.1.1739


Mozilla Firefox hè cunsideratu cum'è u navigatore più funzionale, perchè hà un gran nùmeru di strumenti integrati per a messa nant'à. Oghje hà da guardà cumu si pudete aduprà Firefox per l'usu cunfortevule di u navigatore.

Tweaking Mozilla Firefox hè fattu in u menu di configurazione di navigatore nascosto. Per piacè fate cunvenzione chì ùn sò micca cambiate tutte e impostazioni in stu menu, chì U navigatore elementare pò esse disattivatu.

Tweaking Mozilla Firefox

Prima ci vole à entrà in u menù di l'impostazioni nascoste per Firefox. Per fà quessa, in a barra di indirizzu di u vostru navigatore, cliccate nantu à u ligame chì seguita:

about: config

Un avvertimentu apparirà nant'à u schermu, ch'ellu vole accettà cliccendu nantu à u pulsante. "I prumettu vi faghju attentu".

Un elencu di parametri ordinati in ordine alfabeticu sarà visualizatu nantu à u schermu. Per fà più faciule per truvà unu o un altru parametru, chjamà a barra di ricerca cù una cumminazione di tasti caldi Ctrl + F è già per questu cerca per unu o un altru parametru.

Passu 1: diminuzione in u consumu di memoria di accesso casuale

1. Sè, a vostra opinione, u navigatore cunsuma troppu RAM, sta cifra pò esse ridotta di circa u 20%.

Per questo ci vole à creà un novu parametru. Fate un clic destro nantu à a zona senza parametri, e poi andate in "Crea" - "Logica".

Una finestra apparirà nant'à u schermu induve avete bisognu di inserisci u nomu chì seguita:

config.trim_on_minimize

Specifichi cum'è valore "Veru"è dopu salvà e cambiamenti.

2. Usendu a stringa di ricerca, trova u parametru chì seguita:

browser.sessionstore.interval

Questu parametru hè piazzatu à 15000 - cusì hè u numaru di millisecondi da i quali u browser si mette automaticamente in a salvazione di a sessione attuale in discu ogni volta in modo chì se u navigatore si blocchi, pudete risturme.

In stu casu, u valore pò esse allargatu finu à 50.000 o ancu finu à 100.000 - quessa hà da influenzà positivamente a quantità di RAM consumata da u navigatore.

Per cambià u valore di stu parametru, dopu cliccate nantu à ellu, e inserisci un novu valore.

3. Usendu a stringa di ricerca, trova u parametru chì seguita:

browser.sessionhistory.max_entries

Stu parametru hà un valore di 50. Cosa significa u numaru di passi chì avanti (in ritornu) chì pudete fà in u navigatore.

Se riduce stu numeru, per esempio, à 20, ùn influenzerà micca l'usabilità di u navigatore, ma riduce u consumu di RAM.

4. Avete notatu chì quandu cliccate u bottinu Indietro in Firefox, u navigatore aprirà quasi immediatamente l'ultima pagina. Ciò hè da u fattu chì u navigatore "riserva" una certa quantità di RAM per queste azzioni di l'utente.

Aduprendu a ricerca, truvà u parametru chì seguita:

browser.sessionhistory.max_total_viewers

Cambia u so valore da -1 à 2, è allora u navigatore cunsumarà menu RAM.

5. Nanzu avemu avutu l'occasione di parlà nantu à cumu restaurà una scheda chiusa in Mozilla Firefox.

Vede ancu: 3 modi per ripristinà una scheda chiusa in Mozilla Firefox

Per difettu, u navigatore pò conservà finu à 10 tab à u fermu, ciò chì influenza significativamente a quantità di RAM consumata.

Truvate a opzione seguente:

browser.sessionstore.max_tabs_undo

Cambia u so valore da 10, dicendu, à 5 - stu permetterà ancu di ripristinà e tab à chiusu, ma nant'à u tempu a RAM hà da cunsumà significativamente menu.

Passu 2: Aumenta Performance Mozilla Firefox

1. Fate un clic destro nantu à a zona priva di parametri è andate à l'elemento "Crea" - "Logicu". Imposta u parametru à u nomu chì seguita:

browser.download.manager.scanWhenDone

Se ponete u parametru in "False", allora disattivate a scansione di i file scaricati in u navigatore per antivirus. Questu passu aumenterà a velocità di u navigatore, ma, cumu sapete, riduce u livellu di sicurezza.

2. Per difettu, u navigatore utilizza una geolocalizazione chì permette di determinà a vostra posizione. Questa caratteristica pò esse spenta per chì u navigatore cunsulta menu risorse di sistema, chì significa chì si vedenu un impulsu di performance.

Per fà quessa, truvate u parametru chì seguita:

geo.enabled

Cambia u valore di stu parametru da "Veru" on "False". Per fà quessa, dopu cliccate nantu à u parametru.

3. Induve l'indirizzu (o a query di ricerca) in a barra di indirizzu, mentre scrive, Mozilla Firefox mostra i risultati di a ricerca. Truvate a opzione seguente:

accessibility.typeaheadfind

Modificà u valore di stu parametru cù "Veru" on "False", u navigatore ùn passerà micca e so risorse nantu à, forse, ùn hè micca a funzione più necessaria.

4. U navigatore scarica automaticamente una icona per ogni segnalibru. Pudete aumentà e prestazioni cambendu u valore di i dui parametri seguenti da "Veru" à "False":

browser.chrome.site_icons

browser.chrome.favicons

5. Per impostazione predefinita, Firefox pre-carica quelli ligami chì u situ consideranu quelli chì vi apriranu cun u prossimu passu.

In fattu, questa funzione hè inutile, ma disattivà aumenterà a prestazione di u browser. Per fà quessa, setate u valore "False" parametru prossimu:

network.prefetch-next

Facendu questu tweaking (Firefox Setup), vi puderete truvà un impulsu di prestazione di u navigatore, cume una diminuzione in u cunsumu di RAM.