Cume cambiate a estensione di u schedariu in Windows 7, 8?

A estensione di file hè una sigla di 2-3 caratteri di lettere è numeri aghjuntu à u nomu di file. Principalmente adupratu per identificà u schedariu: in modo chì l'OS ne cunnosce chì prugramma apru stu tipu di file.

Per esempiu, unu di i formati di musica più popolari è "mp3". Per impostazione predefinita, Windows Media Player apru tali file in Windows. S'ellu hà u extensione ("mp3") cambiatu in "jpg" (formattazione), allora questu schedariu musicale prova à aprire un prugramma completamente diversu in u sistema operativo è più probabilmente vi trasmette un errore chì u file hè dannatu. Allora, l'estensione di file hè una cosa assai impurtante.

In Windows 7, 8, di solitu, l'estensioni di file ùn sò micca visualizzati. Invece, l'utente hè urdinatu di identificà i tipi di file da icone. In principiu, hè ancu pussibile da l'iconi, solu quandu avete bisognu di cambià l'estensione di u lìbbru - primu devi attivà a so esposizione. Considerà una questione simile in più ...

Cumu abilità a visione di l'estensione

Windows 7

1) Andate à u dirittore, in cima di u pannellu, cliccate nantu à "dispunisci / impostazioni di cartelle ...". Vede u screenshot sottu.

Fig. 1 Opzioni cartella in Windows 7

2) Allora andate in u menu "vede" è girate a rotella di u mouse à a fine.

Fig. 2 menu di vista

3) À u fondu, sò interessati à dui punti:

"Nascondi le estensioni per i tipi di file registrati" - deselezziunate stu elementu. Dopu, avete cumincitu à visualizzare tutte le estensioni di file in Windows 7.

"Mostra i cartelli è i cartelli nascosti" - hè raccomandatu ancu di l'altre, sia attenti cù u discu di sistema: prima di sguassà i file nascosti da lu - "misurà sette volte" ...

Fig. 3 Mostra le estensioni di i file.

A realtà, a configurazione in Windows 7 hè cumpleta.

Windows 8

1) Andate à u direttore in tutte e cartelle. Comu pudete vede in l'esempiu sottu, ci hè un file di testu, ma l'estensione ùn hè micca visualizzata.

Fig. 4 File Display in Windows 8

2) Andate à u menu "vede", u pannellu hè in cima.

Fig. 5 Menu di vista

3) Poi in u menu "vede", avete bisognu di truvà a funzione "Estensioni di nomi di file". Avete bisognu di mette un ticchjolu davanti à ella. Di solitu questu area hè à manca, sopra.

Fig. 6 Mette una marcata per abilità a visualizzazione di a prumuzione

4) Ora a mappazione di l'estensione hè attivata, rappresenta "txt".

Fig. 6 Modificate a stanza ...

Cume cambiate l'estensione di file

1) In u direttore

Modificà una estensione hè assai faciule. Solu cliccate nantu à u lìculu cù u bottinu di dirittu di u mouse, è selezziunu u comando di rinnominà in u menù contuttu di u popup. Dopu, dopu à u punto, à a fine di u nomu di file, cambià 2-3 caratteri cù altri caratteri (veda Fig. 6 un pocu più altu in l'articolo).

2) In I comandanti

A mo opinione, per questi scopi hè molto più praticosa aduprà qualchì gestore di file (parechji sò chjamati cumandatori). Mi piace usà Total Commander.

Totu cumandante

Site ufficiale: //wincmd.ru/

Unu di i migliori programmi di u so tippu. A direzzione principale hè di rimpiazzà l'esploratore per u travagliu cù i file. Permette di eseguire una vasta gamma di attività diverse: ricerca di file, edizione, rinominazione di gruppo, travagliu cù archivi, etc. A propettu un prugramu simile nantu à u vostru PC.

Dunque, in Totale, pudete vede immediatamente sia u lima è a so estensione (vale à dì chì ùn avete micca bisognu d'incusvà nunda in anticipu). A propositu, hè abbastanza faciule per accende immediatamente a visualizzazione di tutti i schedari nascosti (veda Fig. 7 sottu: freccia rossa).

Fig. 7 Modificà u nome di u file in Total Commander.

À propositu, à differenza di Total Explorer, ùn hà micca rallentamentu quandu si vedi un gran numeru di file in una cartella. Per esempiu, aprite una cartella in a quale esistenu 1000 foto in l'esploratore: ancu nantu à un PC moderno è putente truvate un rallentamentu.

Ùn ùn scurdate micca solu chì l'estensione specifica in modu erratu pò influenzà l'apertura di u schedariu: u prugramma puderia semplicemente rifiutà di lanciatu!

È una altra cosa: ùn cambiate micca le estensioni inutilmente.

Avè un bonu travagliu!