Quasi tutti i utilizatori anu avutu à sente à propositu di e unità di stato solidu, è ancu qualchi usanu. Tuttavia, micca assai persone anu pensatu à cume questi dischi differiscenu l'una di l'altru è perchè SSD hè megliu chè u HDD. Oghje ci spieghjarà a differenza è fà una piccola analisi comparativa.
Caratteristiche distintive di l'unità solidale da a magnetica
U scopu di e rigide di statu solidu si espandisce ogni annu. Ora SSD pò esse truvatu quasi ovunque, da urdinatori à servitori. A ragione di ciò hè alta rapidità è fiducia. Ma parlemu di tuttu in ordine, cusì prima vedemu a differenza trà un drive magneticu è un solid-state unu.
In larga parte, a principale differenza hè in u modu di i dati sò salvati. Cusì in HDD utilizza un metudu magneticu, chì hè, i dati sò scritti in u discu da magnetizzà e so zone. In SSD, tutte e informazioni sò scritte in un tippu speciale di memoria, chì hè presentatu in forma di chips.
Caratteristiche di dispositivi HDD
Se fighjate u discu duru magneticu (MZD) da l'internu, hè un dispositivu chì consiste di parechji dischi, teste di lettura / scrittura è una muvimentu elettrica chì ruota i dischi è movi a testa. Hè cusì, MZD hè assai cum'è una piastra à a banana. A velocità di lettura / scrittura di tali dispositivi moderni pò allargà da 60 à 100 MB / s (dipindendu u mudellu è u fabbricante). È a velocità di rotazione di i dischi cambia, di regula, da 5 à 7 mila rotazioni per minutu, è in certi mudelli a velocità di rotazione ghjunghja à 10 mila.
Cons:
- U rumu chì deriva da i mutori elettrichi è a rotazione di i dischi;
- A velocità di lettura è di scrittura hè relativamente bassu, postu chì un certu tempu spende per posizionendu e testate;
- Elevata probabilità di dannu meccanicu.
Pro:
- Prezzi relativamente bassi per 1 GB;
- A grande quantità di conservazione di dati.
Caratteristiche di dispositivo SSD
U prugrammu di u drive à stati solidi hè fundamentalmente diversu da e manette magnetiche. Ùn ci hè micca parti mobili, cioè, ùn ci sò micca motori elettrichi, testate mobuli è dischi rotanti. È tuttu ciò per via di un modu completamente novu di conservazione di dati. Oghje, ci sò parechji tippi di memoria chì sò aduprati in u SSD. Anu ancu dui interfacce di cunnessione à u computer - SATA è ePCI. Per u tipu SATA, a velocità di lettura / scrittura pò allargà finu à 600 MB / s, in u casu di ePCI si pò allargà da 600 MB / s à 1 GB / s. Un discu SSD hè necessariu in un computer in maniera specifica per una lettura e una scrittura più veloce di informazioni da un discu è di ritornu.
Vede ancu: Parallazione di memoria flash NAND
Grazie à u so dispositivo, SSD anu assai più vantaghji di u MOR, ma ùn era micca senza i so minuri.
Pro:
- Nisun rumu;
- Elevata velocità di lettura / scrittura;
- Mettenu u sensible à u dannu meccanicu.
Cons:
- Un costo elevatu per 1 GB.
Un pocu più paragone
Ora chì avemu trattatu e caratteristiche principali di i dischi, continueremo a nostra analisi comparativa. Externamente, u SSD è MZD sò ancu diversi. Ancu una volta, grazie à e so caratteristiche, i drive magnetici sò assai più grandi è più spessi (se ùn tenite micca cunnoscite quelli per i portatili), mentre u SSD hè solu di listessa dimensione chì per i portatarii. Inoltre, e unità di solid-state consumanu parechje volte l'energia.
U riassuntu di u nostru paragunu, sottu, hè una tavula induve pudete vede e differenze di discu in numeri.
Conclusione
Malgradu u fattu chì u SSD in quasi tutti i rispetti sia megliu di u MOR, anu dinò un pocu di l'incunzioni. O si tratta di u volume è u costu. Se si parla di volume, allora attualmente, l'unità di solid-state perdenu significativamente magneticu. I dischi magnetichi beneficenu ancu in u prezzu perchè sò più bassi.
Ebbè, avete sapete ciò chì sò e principali differenze trà i diversi tipi di unità, dunque restanu solu per decideru chì hè megliu è più razionale da aduprà - HDD o SSD.
Vede ancu: Sceglite SSD per u vostru computer