Abilita è configurà a modalità di notte in Windows 10

Parechji utilizatori, passanu assai tempu ind'un monitor di l'ordinatore, prima o dopu cumincianu à preoccuparsi per a so propria vista è a salute di l'occhi in generale. In precedenza, per riduce a carica, era necessariu installà un prugramma speziale chì tagliava a radiazione chì venia da u schermu in u spettrinu blu. Ora, un risultatu simile, ancu di più efficace, pò esse realizatu aduprendu strumenti standard di Windows, almenu a so decima versione, postu chì era in questu chì una manera simile utile apparse "Notte di luce", u travagliu di chì spieghjaremu oghje.

Modu di notte in Windows 10

Comu a maiò parte di e funzioni, strumenti è cuntrollu di u sistema operativu, "Notte di luce" nascosu in ella "Parametri"chì avemu bisognu à cuntattà cun voi per attivà è configurà sta funzione. Allora principiatu.

Passu 1: Accende u "Luce di Notte"

Per difettu, a modalità notturna in Windows 10 hè disattivata, dunque, prima di tuttu bisognu per abilità. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Aprite "Opzioni"cliccendu in u bottinu sinu di u mouse (LMB) prima nantu à u menu di inizio "Start"è dopu in u simbulu di a sezione di sistema di interessu à manca, fatta in forma di ingranaggio. In alternativa, pudete aduprà e chjavi "WIN + I"A pressione di ciò chì sustituisce sti dui passi.
  2. In a lista di opzioni dispunibule per Windows andate in sezione "Sistema"cliccendu nant'à u LMB.
  3. Assicuratevi di truvà in a tabulazione "Mostra", mette u switch in posizione attiva "Notte di luce"situatu in u blocu di opzione "Colore", sotto a maghjina di u visu.

  4. Atturendu di attivà a modalità notturna, pudete micca solu valere ciò chì si presenta cum'è in i valori predefiniti, ma dinò rendu più fine nant'accumpagnà di quì no farrà dopu.

Passu 2: Configurate a funzione

Per andà à l'impostazioni "Notte di luce"dopu avendu abilitu sta modalità, cliccate nantu à u ligame "Parametri di a luce di notte".

In tuttu, ci sò trè opzioni dispunibuli in questa sezione. - "Abilita adesso", "Temperatura di culore di notte" è "Pianu". U significatu di u primu bottinu marcatu nantu à l'immagine sottu hè chjaru - permette di forzare "Notte di luce", senza riguardu à l'ora di u ghjornu. È questu ùn hè micca a megliu soluzione, postu chì questu modalità hè necessariu solu à a tardi serata è / o di notte, quandu si riduce significativamente a tensione di l'ochju, è ùn hè micca bè praticosa di scandallu in i parallelli ogni volta. Dunque, per andà à l'impostazione manuali di u tempu di attivazione di a funzione, sposta u passaghju in una posizione attiva "Pianificà a luce di notte".

Hè impurtante: Scale "Temperatura di colore", marcatu annantu à u screenshot cù u numeru 2, ti permette di determinà quantu fredda (à diritta) o calda (à a sinistra) sarà a luce emessa di notte da u display. Avemu raccomandazione ch'ella lascia a più almenu à un valore media, ma hè ancu megliu per spostà a sinistra, micca necessariamente à a fine. A sceglie di i valori "à parte diritta" hè praticu o praticu inutilmente - a tensione di l'ochju diminuirà minimamente o micca in tuttu (s'è u lussu di diritta di a scala hè selezionatu).

Dunque, per definisce u vostru tempu per accende di u modu di notte, prima attiva u switch "Pianificà a luce di notte"è poi sceglite una di e dui opzioni di dispunibule - "Dusk Till Dawn" o "Set clock". A cumincià da a fine autunno è finisce à u primu mumentu di a primavera, quandu ghjè scuri piuttostu prughjettu, hè megliu di cunsiderà a so autoreffinazione, chì hè a seconda opzione.

Dopu chè si spicca u spuntà a casella contra a casella "Set clock", pudete ponete in modo indipendente l'ora di in "Notte di luce". Se avete sceltu un periodu "Dusk Till Dawn"Ovviamente, a funzione accende à u tramuntu in a vostra zona è si spegne à l'alba (per questo, Windows 10 deve avè permessu per determinà a vostra posizione).

Per definisce u vostru periodu di travagliu "Notte di luce" cliccate nantu à u tempu specificatu è selezziunate prima l'ore e i minuti di accumuzzione (scorrendu a lista cù a ruota), poi premendu a marcata per confermà, e ripetete i stessi passaggi per indicà l'ora di u fermu.

A stu mumentu, cù l'adattazione diretta di u funziunamentu di notte di notte, hè pussibile finisce, ma vi spiegeremu ancu una coppia di sfumature chì simplifichi l'interazione cù questa funzione.

Dunque per rapidu on o off "Notte di luce" Ùn hè micca necessariu riferisce à "Parametri" sistema operativu. Basta chjamà "Centro di gestione" Windows, è cliccate nantu à a piastrella rispunzabile per a funzione chì stavanu considerendu (numero 2 in u screenshot sottu).

Se avete ancora bisognu di cunfigurà a modalità notturna, fate un clic destro (RMB) in a stessa piastrella in "Centro di notificazioni" è selezziunate solu l'algiu dispunibule in u menù contestuale. "Vai à i parametri".

Vi truverete di novu in "Parametri"in a tabulazione "Mostra"da chì avemu principiatu di considerazione di sta funzione.

Vede ancu: Assignment per applicazione di difettu in Windows 10 OS

Conclusione

Cum'è chì pudete attivà a funzione "Notte di luce" in Windows 10, è dopu persunalizassi per voi. Ùn avete paura, s'è à principiu i culori di u schermu ne sembranu troppu caldi (gialli, aranciu, è ancu vicinu à u rossu) - pudete abituà a cusì in appena mezza ora. Ma ancu di più impurtante ùn hè micca assottivenu, ma u fattu chì una tale micca apparente ponu veramente alleviare a tensione di l'ochji à a notte, minimizendu, minimizendu, è, probabilmente, cumplettamente eliminà a prublemu visuale durante un travagliu prolungatu à u computer. Speremu chì questo picculu materiale hè di utili per voi.