U megliu laptop in u 2013

A sceglie di u megliu laptop hè una sfida, da a scelta di un'ampia varietà di mudelli, marche è specifiche. In sta rivisione pruvaraghju di parlà nantu à i portatili più adatti per u 2013 per vari usi, chì pudete cumprà avà. I criteri chì i dispositivi sò listati, i prezzi di i portatili è altre informazioni seranu indicati. Vede l'articulu novu: I migliori laptop di u 2019

UPD: review separati Best laptop gaming 2013

Sì per u casu, faraghju una chiarificazione: I personalmente ùn acquistassi un laptop in quell'attualità, à u mumentu di sta scrittura, u 5 di ghjugnu di u 2013 (prupone l'upportunità di ordinatori è ultrabooks, u prezzu hè intornu à 30 000 rubli). A ragione hè chì in un mese è mezu ci saranu novu mudelli arricavati cù a quaranta generazione di processori Intel Core di recente presentata, cù nome in codice Haswell. (Veda i prucessori Haswell. 5 motivi per interessassi). Significa chì, se aspettate un pocu, pudete cumprà un laptop, chì (in ogni casu, si prumetti) sarà una volta e mezza più putente, ci turrà assai più di travaglià da a batteria. è u so prezzu sarà uguale. Cusì vale a pena di pensà, è s'ellu ùn hè micca bisognu di urgente per l'acquistu, vale a pena d'aspettà.

Dunque, procedi à a nostra recensione di urdinatori 2013.

Best Laptop: Apple MacBook Air 13

MacBook Air 13 hè u megliu laptop per quasi tutti i task, tranne forse di contabilità è di ghjochi (ancu se pudete ghjucà). Oghje pudete cumprà qualchì fattu di i taccuetti ultra-sottuli è leggeri presentati, ma u MacBook Air da 13 pollici spicca in mezu à elli: a qualità perfetta di u travagliu, una tastiera comoda è un touchpad, un design attraente.

L'unica cosa chì pò esse inusuale per parechji utilizatori russo hè u sistema operativu OS X Mountain Lion (ma pudete installà Windows in ellu - vede l'installazione di Windows in un Mac). D'altra parte, aghju à suggerisce di guardà à i computer Apple à quelli chì ùn ghjucanu micca in particulare, ma aduprà u computer per travaglià - u sistema operativu ùn hà micca d'avutu cunnessu cù u sistema operativo OS X per vari assistenti di l'urdinazioni di l'urdinatore, è hè facile fà u travagliu. Un'altra bella cosa di MacBook Air 13 hè a vita di a batteria hè di 7 ore. In listessu tempu, ùn hè micca una struzia di cumerciu, u laptop agisce veramente quine 7 ore cù una cunnessione costante per mezu di u Wi-Fi, navigendu in rete è altre azzioni di l'utente normali. U pesu di u laptop hè 1,35 kg.

UPD: New Haswell 2013 Macbook Air mudelli basati sò stati introdotti. In i Stati Uniti, pudete già cumprà. A vita di a batteria di u Macbook Air 13 hè di 12 ore senza ricaricà in a nova versione.

U prezzu di u laptop MacBook Air cumincia da 37-40 mila rubli

Best Ultrabook for Business: Lenovo ThinkPad X1 Carbon

Nant'à i portatarii d'azienda, a linia di prudutti Lenovo ThinkPad occupa à u luntanu unu di i posti principali. I motivi di sta situazione sò assai numerosi - i tasti più belli di a classe, a sicurezza avanzata, u prughjettu praticu. Ùn hè micca una eccezione è un mudellu di laptop chì hè pertinente in u 2013. U pesu di u laptop in un cassa di carboni durabile hè 1,69 kg, spessu - poco più di 21 millimetri. U laptop hè equipagiu cù un eccellente schermu di 14 pollici cù una risoluzione di 1600 × 900 pixels, pò avè un touch screen, hè u più ergonomu cum'è possibile, è dura di circa 8 ore da una batteria.

U prezzu di l'Ultrabook Lenovo ThinkPad X1 Ultrabook inizia cù una marca di 50 mila rubli per i mudelli cù un processore Intel Core i5, è vi sarà dumandatu 10 mila rubli di più per e versioni di primu di un laptop cun Core i7.

Best Laptop Budget: HP Pavilion g6z-2355

Cù un prezzu di circa 15-16 mila di rubli, stu laptop riesci bè, hà un ripusu produttivu - processore Intel Core i3 cun una frequenza di clock di 2,5 GHz, 4 GB di RAM, una scheda grafica discreta per i ghjochi è un schermu di 15 pollici. U laptop hè perfettu per quiddi chì, per a maiò parte, anu travagliatu à travaglià cù i documenti d'ufficiale - ci hè una tastiera pratica cù un blocu digitale separatu, un discu duru 500 GB è una batteria à 6 celle.

Best Ultrabook: ASUS Zenbook Prime UX31A

L'Ultrabook Asus Zenbook Prime UX31A, equipavu cù a quasi a più bella schermata luminosa cù una risoluzione di Full HD 1920 x 1080, sarà un acquisto eccellente. Questu ultrabook, pesatu solu 1,3 kg, hè equipavatu cù u processore Core i7 più produttivu (esistenu cambiamenti cù u Core i5), sonu Bang-Olufsen di alta qualità è una tastiera comoda da retroilluminatu. Addite à sti 6,5 ore di vita di a batteria è ricevi un ottimu laptop.

I prezzi di i portatili di stu mudellu partenu da circa 40 mila rubli.

U migliore laptop per gaming 2013: Alienware M17x

I portatili Alienware sò leader senza uguali in i portatili di ghjocu. È, avè familiarità cù u mudellu attuale di u laptop in u 2013, pudete capì perchè. Alienware M17x hè equipagiatu cù una scheda grafica NVidia GT680M top-end è un prucessore Intel Core i7 2.6 GHz. Ciò hè abbastanza per ghjucà ghjochi moderni cù fps, à parechji inaccessibili in certi computer. A cuncezzione di spazii di Alienware è a tastiera customizable, oltre à assai altre deliziosi di disegnatori, li facenu micca solu ideali per i ghjochi, ma dinò diversu da l'altri dispositivi di sta classe. Puderete ancu leggere una visione separata di i migliori portatili di ghjocu (link in cima di a pagina).

UPD: Novu modelli di laptop Alienware 2013 introdotti - Alienware 18 è Alienware 14. L'alienazione di i notebook di Alienware 17 hà ancu ricevutu un processore Intel Haswell di a 4a generazione.

I prezzi di sti laptop sìvanu à 90 mila rubli.

Best laptop hybrid: Lenovo IdeaPad Yoga 13

Dall'ultimu liberu di Windows 8, una varietà di urdinatori hibridi cun un schermu amovibile o un tastieru ghjunghjente sò apparsi in u mercatu. Lenovo IdeaPad Yoga hè assai differente. Questu hè un portatile è un tablet in un casu, è questu si faci da l'apertura di u schermu 360 gradi - u dispositivu pò esse adupratu cum'è un tablet, un laptop, o pudete fà un stand out. Hè fattu di plastica soft-touch, stu trasformatore portatili hè dotatu di un schermu di risoluzione alta di 1600 x 900 è di una tastiera ergonomica, chì li face una di i migliori laptops ibridi in Windows 8 chì pudete acquistà à l'instant.

U prezzu di un laptop hè da 33 mila rublu.

Best Ultrabook Affordable: Toshiba Satellite U840-CLS

Se avete bisognu di un ultrabook moderno cù una cassa metallica, pesando un kilogrammi è mezu, l'ultima generazione di un processore Intel Core è una batteria di lunga vita, ma ùn vulete spende più di $ 1000 per cumprà - u Toshiba Satellite U840-CLS sarà a scelta migliore. Un mudellu cù un processore Core i3 di terza generazione, un schermu di 14 pollici, un discu duru di 320 GB è un SSD di 32 GB di cache ti costa solu 22.000 rubli - cusì hè u prezzu di quest'ultrabook. In listessu tempu, U840-CLS vanta una durata di a batteria di 7 ore, chì ùn hè tipica per i portatili à stu prezzu. (Dicu stu articulu per unu di i portatili da sta linea - l'aghju acquistatu è sò assai cuntentu).

Best Workstation di laptop: Apple MacBook Pro 15 Retina

Indipendentemente se sì un graficu professionale d'ordinatore, un capu cun bon gustu o un utente regule, l'Apple MacBook Pro di 15 pollici hè a megliu postu di travagliu chì pudete acquistà. U Core i7 quad-core, NVidia GT650M, SSD à grande velocità è una schermata di Retina notevolmente chiare cù una risoluzione di 2880 x 1800 pixel sò perfetti per a fotò di l'editiu senza prublemu è materiali video, mentre a velocità di u travagliu ancu in travaglii impegnativi ùn deve micca dà reclami. U costu di un laptop - da 70 mila rubli è ancu di più.

Cù questu, vi aduprà a mo rivedi di i portatili di u 2013. Cum'è aghju annotatu sopra, letteralmente in un mese è mezu o dui, tutte e informazioni sopra citate ponu esse considerate obsolete, in cunnessione à u liberamentu di u prucessore Intel è i novu mudelli di laptop in pruduttori, pensu, allora scrivu un novu classamentu di u laptop.