Grazie à u schermu di alta qualità è di dimensioni compatte, hè in l'iPhone chì gli utenti preferenu spessu guardà i video in passaghju. U casu resta per u picculu - per trasmette u film da un computer à un smartphone.
A difficoltà di l'iPhone sta in u fattu chì, cum'è una unità amovibile, u dispositiu, quandu cunnessu per mezu di un cavu USB, funziona cun l'urdinatore estremamente limitatu - solu e foto ponu esse trasferite da u Explorer Ma ci sò parechje altre vie alternative per trasferisce i video, è certi di elli saranu ancu più pratici.
Modi per trasmette filmu à iPhone da u computer
Qui di sà avè pruvà à tene in considerazione u numeru massimu di modi per aghjunghje video di un computer à un iPhone o un altru gadget chì esegue iOS.
Metudu 1: iTunes
U modu standard per trasferisce i clip, impegni à l'usu di iTunes. U svantaghju di stu metanu hè ch'è l'applicazione standard "Video" sustiene a riproduzione di solu trè formati: MOV, M4V è MP4.
- Prima di tuttu, avete bisognu di aghjunghje video à iTunes. Questu pò esse fattu in parechji maneri, ognunu chì era in precedenza descrittu in dettu nantu à u nostru situ web.
Leggi più: Cumu aghjunghje video à iTunes da un computer
- Quandu u video hè caricatu in Aytyuns, resta à esse spustatu à l'iPhone. Per fà quessa, cunnessu u dispositiu à u vostru computer cun un cavu USB è aspettate chì u vostru gadget sia rilevatu in u prugramma. Ora aprite a sezione "Movies"è in a parte sinistra di a finestra selezziunate l'elemento "Videos di casa". Hè quì i vostri video saranu visualizzati.
- Cliccate nantu à u video chì volete trasmette à iPhone, cliccate à dirittu destro è seleziona "Add to device" - "iPhone".
- U prucedimentu di sincronizazione principia, chì a durata dipende da a taglia di u film trasferitu. Una volta finitu, pudete vede un filmu nantu à u vostru telefonu: per fà ciò, aprite l'applicazione standard "Video" e andate in tab "Videos di casa".
Metudu 2: iTunes è l'applicazione AcePlayer
U principale svantagghiu di u primu metanu hè a mancanza di formati supportati, ma pudete allà nantu à a situazione se trasmette u video da un computer à una applicazione di lettore video chì supporta una larga lista di formati. Hè per quessa chì in u nostru casu a scelta si hè fatta nantu à AcePlayer, ma ogni altru lettore per iOS face.
Leggi ancu: I migliori lettori di iPhone
- Se ùn avete micca installatu AcePlayer eppure, installatevi nantu à u vostru smartphone da l'App Store.
- Connettu u vostru iPhone à u vostru computer cun un cavu USB è lancia u iTunes. Per cuminciare, andate in a sezione di cuntrollu di telefunuti cliccendu nant'à u micca icona in cima à a finestra di u prugramma.
- A parte sinistra di a sezione "Impostazioni" aprite a tab "Fili cumuni".
- In a lista di applicazioni installate, cerca è selezziunà AcePlayer cun un clic. Apparirà una finestra in a parte diritta di a finestra, in cui i lìculi già trasmessi à u lettore sò visualizati. Chì ùn avemu micca tutti i schedari, apritu simultaneamente a video in l'Esploratore di Windows, è dopu traghjeru finu à a finestra AcePlayer.
- U prugramma cumincerà à copià u schedariu à l'applicazione. Una volta finitu, u video hè trasferitu à u smartphone è dispunibule per a riproduzione da AcePlayer (per fà ciò, aprite a sezione "Documenti").
Scaricate AcePlayer
Metudu 3: Immagazzinamentu nube
Sì sì un utilizatore di qualchì archiviu di nuvule, pudete trasferisce senza altru per esse video di u vostru computer usando. Considerà u prucessu prucessu in l'esempiu di u serviziu di Dropbox
- In u nostru casu, Dropbox hè dighjà installatu in u computer, cusì aprite u cartulare di nube è trasmettite u nostru video.
- U video ùn allura micca nantu à u telefunu finu chì a sincronizazione ùn hè micca cumpletata. Perciò, quandu l'icona di sincronizzazione vicinu à u file cambia in una spunta verde, pudete vede un filmu nantu à u vostru smartphone.
- Lanciate Dropbox in u vostru smartphone. Sì mancu un clientu ufficiali, scaricatu gratuitamente da l'App Store.
- U schedariu sarà dispunibule da vede in l'iPhone, ma cun un pocu di chiarimentu - per ghjucà, ci vole à cunnesse à a rete.
- Ma, se hè necessariu, a video pò esse salvata da Dropbox in a memoria di u smartphone. Per fà ciò, chjamate u menu in più premendu u pulsante di tre punti in u angulu in dirittu superiore, è selezziunà "Esporta".
- In u menù contestuale chì vene, selezziunu "Salva video".
Scaricate Dropbox
Metudu 4: Sincronizza via Wi-Fi
Se u vostru computer è l'iPhone sò cunnessi à a stessa rete Wi-Fi, hè una cunnessione senza filu chì pudete aduprà per trasferisce video. In più, avemu bisognu di l'applicazione VLC (pudete ancu aduprà qualsiasi altru gestore di file o lettore dotatu di a funzione di sincronia Wi-Fi).
Leggi ancu: Gestori di file per iPhone
- S'ellu ci vole, installa VLC per Mobile in u vostru iPhone scaricendu l'applicazione da l'App Store.
- Fighjate VLC. Selezziunà l'icona menu in u angulu in alto à sinistra, è dopu attivà l'elemento "Accessu Wi-Fi". Nantu à questu articulu, mostra l'indirizzu di rete chì avete bisognu di andà da qualunque browser installatu nantu à u vostru computer.
- Apparirà una finestra nant'à u schermu, induve avete bisognu cliccà nantu à l'icona di segnu più in u angulu in dirittu superiore, è poi selezziunate u video in u Esploratore di Windows aperto. Pudete ancu trà e lasciate un file.
- A scarica comincerà. Quandu u status hè visualizatu in u navigatore "100%", pudete tornà à VLC in iPhone - u video apparirà automaticamente in u lettore è sarà dispunibule per a riproduzione.
Scaricate VLC per Mobile
Metudu 5: iTools
iTools hè un analogu di iTunes, chì simplifica u prucessu di travaglià cù i file trasferiti à o da u dispositivo. Pudete ancu aduprà qualunqui altru prugrammu cù capacità simile.
Di più: Analogi di iTunes
- Lanciate iTools. A parte sinistra di a finestra di prugramma, selezziunate a sezione "Video", è in cima - u pulsante "Importu". Dopu, Windows Explorer si apre, induve avete bisognu di sceglie un file video.
- Assicurà l'aggiunzione di u filmu.
- Quandu a sincronizazione hè completa, u schedariu sarà in l'applicazione standard. "Video" annantu à l'iPhone ma sta vittura in a tab "Movies".
Comu pudete vede, malgradu a piacè di iOS, ci erau parechji maneri di trasmissione di video da un computer à un iPhone. In termini di praticità, mi vogliu mette in evidenziu u quattru metru, ma ùn funzionerà micca se u computer è u smartphone sò connessi à e rete diverse. Se sapete altri metudi di aggiunzioni di video à dispositivi di mela da un computer, spartila in i commenti.