Internet Explorer per Windows 10

Dopu à stallà u novu OS di Microsoft, parechje persone dumandavanu a chjesa u vechju navigatore IE è cumu scaricà Internet Explorer per Windows 10. Chì un novu navigatore Microsoft Edge hà apparutu in 10-ka, u vechju browser standard pò esse ancu utili: per quellu poi hè più familiare, è in alcune situazioni quelli siti è servizi chì ùn travaglianu in altri navigatori travaglianu in essa.

Questa esercitazione descrive cume iniziendu Internet Explorer in Windows 10, pin u so scorcia di scintilu in a barra di task o in u desktop, è ciò chì fà se IE ùn principia o ùn hè micca in u computer (cumu abilità IE 11 in componenti Windows 10 o, se questu metudu ùn funziona micca, installa Internet Explorer in Windows 10 manualmente). Vede ancu: Best browser for Windows.

Eseguite Internet Explorer 11 in Windows 10

Internet Explorer hè unu di i componenti principali di Windows 10, chì dipende di u funziunamentu di u so sistema operativo (quessa hè andatu cum'è Windows 98) è ùn pò esse eliminatu cumpletamente (ancu se si pò disattivà lu, vede Cumu rimuovere Internet Explorer). Di conseguenza, se avete bisognu di un navigatore IE, ùn devi micca cercà induve si scarica, u più spessu bisognu di fà un di i passi chì segui à cuminciare.

  1. In a ricerca nantu à a barra di task, cuminciate a digità Internet, in i risultati vi vederà l'elemento Internet Explorer, cliccate nantu à ellu per lanciatu u navigatore.
  2. In u menu di avvicinamentu in a lista di prugrammi andate in a cartella "Standard - Windows", in questu vedete un toccu per lanciari Internet Explorer
  3. Andate in a cartella C: Programmi i file Internet Explorer è fate u file iexplore.exe da sta cartulina.
  4. Premete i tasti Win + R (Win - una chiave cù u logo di Windows), digià iexplore e premete Invescia o OK.

Pensu chì 4 modi per lanciari Internet Explorer saranu abbastanza è in a maggior parte di i casi, travagliavanu, eccettu a situazione quì iexplore.exe manca da a cartella di i Programmi Internet Explorer (questu casu sarà discusu in l'ultima parte di u manuale).

Cumu mettere Internet Explorer in a barra di task o in u desktop

Se hè più praticu per voi di avè u collegu Internet Explorer, pudete ponhjà facilmente in a barra di applicazioni di Windows 10 o in u desktop.

U modu più simplici (à a mo opinione) di fà ciò:

  • Per ponu un appiccamentu in a barra di task, cominciate a digità Internet Explorer in a ricerca di Windows 10 (u pulsu nantu à a barra di task), quandu u navigatore compare in i risultati di a ricerca, fate un clic destro è selezziunu "Pin in a barra di applicazioni" . In u listessu menu, pudete riparà l'applicazione nantu à u "schermu iniziale", vale à dì, in forma di una piastrella menu di avvio.
  • Per creà un scorciagru di Internet Explorer nantu à u vostru desktop, pudete fà i seguenti: cum'è in u primu casu, truvate IE in a ricerca, cliccate puru nant'à u cliccate nantu à u vociu di menù "Apri cartella cù file". A cartulella chì cuntene a scelta rapida si aprirà, basta copia u vostru desktop.

Queste ùn sò micca tutte i modi: per esempio, pudete semplicemente cliccà à dirittu nantu à u desktop, selezziunate "Crea" - "Scelta" da u menù contestuale è specificate u caminu à u file iexplore.exe cum'è un oggettu. Ma, spergu, per a soluzione di u prublema, i metudi indicati bastanu.

Cume l'installazione di Internet Explorer in Windows 10 è ciò chì deve fà se ùn principia micca in i modi descritti

A volte pò fà cumparisce chì Internet Explorer 11 ùn sia micca in Windows 10 è chì i metudi di u luggeriu sopra descritti ùn travaglianu. U più spessu stu scopu chì a componente necessaria hè disattivata in u sistema. Per esse attivata, di solitu hè abbastanza per effettuà i passi chì seguite:

  1. Andate in u pannellu di cuntrollu (per esempiu, per mezu di u menu cliccatu da u menu cliccate nantu à u bottinu "Start") è aprite l'oggetto "Programmi è Funzioni".
  2. A sinistra, selezziunate "Accendi o spegni funzioni di Windows" (i diritti amministrativi sò necessarii).
  3. In a finestra chì si apre, truvate l'elementu Internet Explorer 11 è attivate se hè disattivata (se abilitata, allora spieghju una opzione possibile).
  4. Cliccate OK, aspettate a stallazione è ripartite u computer.

Dopu sti passi, Internet Explorer deve esse installatu in Windows 10 è gestitu in u modu usuale.

Se IE hè ancu attivatu in i componenti, pruvate a disattivà lu, riavvicinatu, è dopu riabiteghjatu è riavviu: puderebbe risolve i prublemi cù u lanceu di u navigatore.

Cosa fate se Internet Explorer ùn hè micca installatu in "Accende o sparisci funzioni di Windows"

A volte ci sò e fallimenti chì ùn permettenu micca di installà Internet Explorer configurendu i componenti di Windows 10. In questo casu, pudete pruvà sta soluzione.

  1. Run u prompt di comando cum'è Amministratore (per questo, pudete aduprà u menù chjamatu da i tasti Win + X)
  2. Inserite u cumandamentu dism / online / enable-feature / featurename: Internet-Explorer-Optional-amd64 / all e premete Invesione (se avete un sistema di 32 bit, rimpiazzi x86 cù u cumanddu amd64)

Se tuttu va bè, accetta di riavvià u vostru computer, dopu chì pudete avizià è utilizà Internet Explorer. Se u squadra hà segnalatu chì u cumpunente specificatu ùn hè statu micca trovu o ùn puderia esse installatu per una ragione, pudete procedere cumpru:

  1. Scaricate e immagini ISO originali di Windows 10 nant'à u mo primu bittu di u vostru sistema (o cunnesse una unità flash USB, inserite un discu cun Windows 10, se avete un).
  2. Muntatu l'immagine ISO in u sistema (o cunnesse una unità flash USB, inserisci un discu).
  3. Run u prompt di comando cum'è amministratore è aduprà i cumandamenti seguenti.
  4. Dism / mount-image /imagefile:E: fontsinstall.wim / index: 1 / mountdir: C :. (In stu comandu, E hè a lettera di unità cù a distribuzione di Windows 10).
  5. Dism / image: C: win10image / enable-feature / featurename: Internet-Explorer-Optional-amd64 / all (O x86 invece di amd64 per sistemi di 32 bit). Dopu l'esecuzione, ricusate di ripartite subitu.
  6. Dism / unmount-image / mountdir: C: * win10image
  7. Rinvià u computer.

Se queste azioni ùn aiutanu micca a forzare Internet Explorer à travaglià, aghju à cunfirmà verificà a integrità di i file di sistema di Windows 10. E ancu se ùn pudete micca risolve nunda, allora puderete guardà l'articolo in a riparazione di Windows 10 - pò esse da meritu rimbursabile sistema.

Ulteriori informazioni: per scaricà l'installatore di Internet Explorer per altre versioni di Windows, hè praticabile aduprà a pagina ufficiale speciale //support.microsoft.com/ru-ru/help/17621/internet-explorer-downloads