Importà è Esporta i Marcatori di Microsoft Edge

U novu navigatore Microsoft Edge, introdotto in Windows 10 è chì si evolve da a versione à a versione, hè una ottima opzione di navigatore per parechji utilizatori (vedi Prugramma di u navigatore Microsoft Edge), ma a pratica di famine, cum'è l'importazione è in particulare di esportà i segnalatori, pò causà problemi.

Questa esercitazione riguarda l'importazione di segnalibri da altri navigatori è dui modi per esportà i segnalatori di Microsoft Edge per un usu successivu in altri navigatori o in un altru computer. È sì u primu travagliu ùn hè micca complicatu di tutti, allora a soluzione di u secondu pò esse un vicinu vicinu - i sviluppatori, apparentemente, ùn vulanu micca chì i segnalatori di navigatore esse accessu liberamente. Se l'importazione ùn hè micca interessante per voi, allora pudete andà direttamente à a sezione Cù salvate (esportate) i marcatori di Microsoft Edge in u vostru computer.

Cumu importà i segnalatori

Per importà i segnalatori da un altru navigatore in Microsoft Edge, cliccate solu nantu à u pulsante di l'impostazioni in cima à destra, selezziunate "Opzioni", e poi cliccate "Vede e impostazioni preferite."

U secondu modu di entrà in l'impostazioni di i segnalibri hè di cliccà nantu à u pulsante di cuntenutu (cù trè righe), allora selezziunate "Preferiti" (un asterisce) è cliccate "Opzioni".

In i parametri vedi a sezione "Importare i Favoriti". Se u vostru navigatore hè listatu, basta verificate e cliccate "Importu". Poi i segnalibri, conservendu a struttura di cartuline, saranu importati in u Bordu.

Cosa ci vole à fà se u navigatore manca in listessa o i vostri segnalatori sò conservati in un schedariu separatu, ch'ellu esporta da un altru browser? In u primu casu, prima usate gli strumenti in u vostru navigatore per esportà i segnalatori in un file, dopu chì l'azzioni saranu listessi per i dui casi.

Microsoft Edge per qualchì ragu ùn supporti micca l'importazione di segnalibri da i file, ma pudete fà u seguitu:

  1. Importate u vostru file di segnalibri in un prublemu suppurtatu per importà in Edge. U candidatu ideale per l'importazione di segnalibri da i file hè Internet Explorer (hè in u vostru computer, ancu se ùn vedite micca l'iconi nant'à a barra di task), lancia u lanciannu digitendu Internet Explorer in a ricerca di a barra di attività o via Start - Standard Windows). Induve hè impurtata l'importazione in IE in u screenshot sottu.
  2. Dopu, importene i segnalibri (in u nostru esempiu da Internet Explorer) in Microsoft Edge in un modu standard, cum'è descritta sopra.

Comu pudete vede, importà i segnalibri ùn hè micca difficiule, ma cù l'esportazione, e cose sò diverse.

Cumu esportà i segnalatori da Microsoft Edge

Edge ùn furnisce micca i mezi per salvà i segnalatori à un file o esportarli in altrò. Inoltre, ancu quandu u sustegnu di e extensioni da stu browser apparse, nunda era disponibile trà l'ampie dispunissime chì simplificassi l'attività (almenu à u mumentu di sta scrittura).

Un pocu di a teoria: da a versione Windows 15 1511, e tabulazioni di Bordu ùn sò più salvate cum'è scorciate in u cartulare, avà sò salvate in un unicilabulu di basa di dati spartan.edb situatu in App Data App: Duta in Stanza C: Utenti U nominu AppData Pacchetti Locali Microsoft.MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe AC MicrosoftEdge Utente Default DataStore

Ci sò diversi modi per esportà i segnalatori da Microsoft Edge.

U primu hè di utilizà un navigatore chì hà a capacità di importà da Edge. À u momentu presente, si ponu precisamente:

  • Google Chrome (Impostazioni - Segnalibri - Importa i Favoriti è l'impostazioni).
  • Mozilla Firefox (Mostra tutti i segnalibri o Ctrl + Shift + B - Import è Backup - Importa i dati da un altru browser). Firefox offre ancu l'importazione da Edge quandu hè installatu in un computer.

Se vulete, dopu importà i vostri preferiti cù unu di i navigatori, pudete salvà i segnalatori di Microsoft Edge in un file cù i mezzi di stu navigatore.

A seconda via per esportà i segnalibri Microsoft Edge hè un'utile prugrammu di terzuele EdgeManage (anzianu Export Edge Favorites), dispunibule da scaricà nantu à u situ di sviluppatore //www.emmet-gray.com/Articles/EdgeManage.html

L'utile ùn permette micca solu di esportà i segnalibri Edge in un schedariu html per aduprà in altri navigatori, ma dinò per salvà copie di salvaguardia di u vostru basa di dati preferiti, gestisci segnalatori di Microsoft Edge (edità cartelle, segnalibri specifici, importa di dati da altre fonti o aghjunghje manualmente, crea scorciati nant'à u desktop).

Nota: per difettu, l'utilità esporta i segnalibri in un file cun l'estensione .htm. In listessu tempu, quandu importu i segnalibri in Google Chrome (è possibilmente altri navigatori basati su Chromium), a finestra di dialogu Apri ùn visualizza micca i file .htm, solu .html. Allora, vi ammonu à salvà i segnalatori esportati cù a seconda opzione di espansione.

À l'ora attuale (ottobre 2016), l'utilità hè pienu funzionale, pulitu di software pussibule indesideratu è pò esse raccomandatu per l'usu. Ma solu se casu, verificate i prugrammi scaricabili in virustotal.com (Cosa hè VirusTotal).

Sì avete ancora e dumande in quantu à i "Favoriti" in Microsoft Edge - dumandatevi in ​​i commenti, pruvaraghju di risponde.