Abilitu a visualizzazione di e extensioni di file in Windows 7

Ùn tutti l'utenti sà chì ogni computer chì esegue Windows hà un nome. In realtà, diventa impurtante solu quandu si metti in travagliu nantu à a rete, cumpresu u locale. Dopu tuttu, u nomu di u vostru dispositivo da altri utilizatori cunnessi à a rete sarà visualizatu esattamente cum'è scrittu in a configurazione di u PC. Scopri cumu cambià u nome di u computer in Windows 7.

Vede ancu: Cumu cambià u nome di l'ordinatore in Windows 10

Cambia u nome di u PC

Prima di tutti, scopre chì nome pò esse attribuitu à un computer, è chì ùn pò. U nome di u PC pò includere i caratteri latini di qualunque registru, numeri, è ancu un trattinu. L'utilizazione di caratteri spaziali è spazi è exclusu. Hè cusì, ùn pudete micca includere tali segni in u nome:

@ ~ ( ) + = ' ? ^! $ " “ . / , # % & : ; | { } [ ] * №

Hè ancu micca preferitu aduprà lettere di cirillicu o di altri alfabeti, eccettu u latinu.

In più, hè impurtante sapè chì e prucedure descritte in stu articulu ponu esse cumpletate cù successu solu chì accede à u sistema sottu un contu di amministratore. Una volta chì avete determinatu quale nomu assignate à l'ordinatore, pudete procedere per cambià u nome. Ci hè dui modi di fà quellu.

Metodo 1: "Prupietà di u sistema"

Prima di tutti, cunsiderate l'opzione induve u nome di u PC varieghja cù e pruprietà di u sistema.

  1. Cliccate "Start". Clicca destro (PKM) nantu à u pannellu chì vene cù u nomu "Computer". In listessa visualizzata, selezziunate "Pruprietà".
  2. In u riquadro di sinistra di a finestra chì si vede, scorrite per a posizione. "Opzioni avanzate ...".
  3. In a finestra aperta, cliccate nantu à a sezione "Nome di u computer".

    Ci hè ancu un modu più veloce per andà à l'interfaccia di editazione di nome PC. Ma per a so implementazione hè necessariu per ricordà u cumandamentu. Quadrante Win + Rè dopu batte in:

    sysdm.cpl

    Cliccate "OK".

  4. A finestra già cunnessa di e proprietà di i PC aprirà direttamente in a sezione "Nome di u computer". Valori di fronte "Nome pieno" U nome di l'apparatu attuale hè visualizatu. Per rimpiazzanu cù una altra opzione, cliccate "Cambia ...".
  5. Una finestra per edità u nomu di u PC sarà visualizata. Quì in a zona "Nome di u computer" inserite ogni nome chì cunsiderate, ma aderite à e regule annunciate in precedenza. Poi premete "OK".
  6. Dopu, dopu, una finestra d'informazione sarà visualizata in a quale sarà raccomandatu à chiusu tutti i prugrami è i documenti aperti prima di riavvià u PC per evità perdita di informazioni. Chiudi tutte e applicazioni attivi è cliccate "OK".
  7. Ora vi restituete à a finestra di pruprietà di u sistema. L'infurmazione va esse visualizzata in a so area inferiore chì indica chì i cambiamenti diventeranu pertinenti dopu à u reiniziziu di u PC, ancu s'ellu era oppostu à u "Nome pieno" u novu nomu hè digià dimostratu. U riavvicinatu hè necessariu pè chì l'altri membri di a rete vedenu ancu u nome cambiatu. Cliccate "Applicà" è "Chiudi".
  8. Una finestra di dialogo si aprite in cui pudete sceglie a da ripartite o PC allora o dopu. Se sceglite a prima opzione, u computer sarà riavvitatu immediatamente, è se selezziunate u secondu, puderete riesce à rializà cù u metodo standard dopu u finitu di u travagliu attuale.
  9. Dopo riavvicinatu, u nomu di u computer cambia.

Metudu 2: "Linea di comando"

Pudete ancu cambià u nomu di u PC aduprendu l'espressione di input in "Linea di cumandamentu".

  1. Cliccate "Start" e sceglite "Tutti i prugrammi".
  2. Andà à u cartulare "Standard".
  3. Trà a lista di l'oggetti, truvà u nome "Linea di cumandamentu". Fate un clicu PKM e selezziunà l'opzione di lanciata per nome di l'administratore.
  4. Shell hè attivatu "Linea di cumannu". Inserite un cumandatu da u mudellu:

    system computer wmic where name = "% computername%" call rename name = "new_option_name"

    Espressione "nome_nomu numaru" Sostituite cù u nome chì vede bene, ma, dinò, aderendu à e reguli cunsegnate sopra. Dopu avè accettatu a stampa Enter.

  5. U comando di rinnunziu sarà eseguitu. Chiudi "Linea di cumandamentu"premendu u pulsante di chjaru standard.
  6. Inoltre, cum'è u metudu precedente, per cunsiderà a missione, avemu bisognu di ripartite u PC. Ora avete da fà a manualmente. Cliccate "Start" è cliccate nantu à l'icona triangulare à a destra di l'iscrizzione "Shutdown". Sceglite da a lista chì compare Reboot.
  7. U computer riavanu, è u so nome serà cambiatu permanentemente in a versione assignata a voi.

Lezione: Aperazione di a "Linea di Command" in Windows 7

Cum'è scuppiatu, pudete cambià u nome di u computer in Windows 7 cù dui opzioni: attraversu a finestra "Prupietà di u sistema" è aduprà l'interfaccia "Linea di cumannu". Questi metudi sò cumplettamente equivalenti è l'utente quessa decide quellu chì hè più pratticu di utilizà. U requisitu principale hè di fà tutte e operazioni per nome di l'administratore di sistema. In più, avete bisognu di ùn dimenticà micca e regule per elaborà u nome currettu.