L'unità perde gradualmente a so popularità trà l'utenti, ma se si decide di installà un novu dispositivo di stu tipu, dopu à cunnessione cù u vecchia, bisognu di fà una impostazione speziale in u BIOS.
Installazione di l'azionamentu adatta
Prima di fà qualchì impostazione in u BIOS, avete bisognu di verificà a cunnessione curretta di u drive, fighendu attenzione à i punti chì seguite:
- Muntate u discu in a unità di sistema. Deve esse firmatu fermu cù almeno 4 viti;
- Connettu u cavu di tensione da l'alimentu à u drive. Deve esse firmatu fissu;
- Connettu u cavu à a scheda madre.
Posizionatu u drive in u BIOS
Per configurà a componente appena installata in modo currettu, aduprà sta istruzzione:
- Accende u computer. Senza aspettà chì l'OS verrà carregatu, entra in u BIOS cù e chjavi da F2 finu à F12 o Elimà.
- Sicondu a versione è u tippu di unità, l'elementu chì avete bisognu pò esse chjamatu "SATA-Device", "Dispositiu IDE" o “Dispositivo USB”. Avete bisognu di circà questu articulu in a pagina principale (tab.) "Principale"chì si aprite per difettu) o in tabs "Configurazione Standard CMOS", "Avanzate", "Funzione avanzata di BIOS".
- Quandu sì u articulu, assicuratevi chì ci hè un valore contru. "Abilita". S'ellu ci hè "Disable", selezziunà sta opzione cù i tasti freccia è premete Enter per fà ajustamenti. A volte, invece di u valore "Abilita" avete bisognu di mette u nome di u vostru drive, per esempiu, "Dispositiu 0/1"
- Ora uscisci da u BIOS, salvendu tutte e impostazioni cù a chjave F10 o cù u tab "Salvà & Esci".
A situazione di l'elemento desideratu dipende da a versione di BIOS.
Pè se avete cunnessu correttamente u drive è avete fattu tutte e manipolazioni in u BIOS, pudete vede u dispositivu cunnessu in u prucessu di avviare u sistema operativu. S'ellu ùn accade micca, si consiglia di verificate a cunnessione curretta di u discu in a scheda madre è l'alimentu.