Microsoft Edge hè un navigatore pre-installatu di Windows 10. Avia da esse una alternativa sana a Internet Explorer, ma parechji utilizatori anu pensatu chì i navigatori di terze parti eranu più pratici. Hà generatu a questione di rimuovere Microsoft Edge.
Scaricate l'ultima versione di Microsoft Edge
Cume per rimuovere Microsoft Edge
Questu navigatore ùn hà travagliu per rimuovere u modu standard, perchè Hè una parte di Windows 10. Ma se vulete, pudete fà chì a vostra presenza in u computer hè quasi imperceptibile o completamente eliminatu.
Ricordate chì senza Microsoft Edge, pò esistere prublemi in u travagliu di altre applicazioni di sistema, perciò fate tutte e azzioni à e proprie periculi è risicu.
Metudu 1: Rinominà i File Executable
Pudete perseverà u sistema, cambendu i nomi di i schedari chì sò resi responsabile di l'inserimentu di Edge. Dunque, quandu accede à elli, Windows ùn truverete nunda, è pudete dimentu di stu navigatore.
- Seguitate sta strada:
- Individuà a cartella "MicrosoftEdge_8wekyb3d8bbwe" è andate in ella "Pruprietà" attraversu u menù cuntestu.
- Verificate a casella accantu à l'attributu "Leggera solu" è cliccate "OK".
- Aprite questu cartulare è trova i file. "MicrosoftEdge.exe" è "MicrosoftEdgeCP.exe". Avete bisognu di cambià i so nomi, ma questu necessita diritti di amministratore è permessu da TrustedInstaller. Ci hè troppu guai cù questu altru, allora per rinominà hè più faciule d'utilizà l'utilità Unlocker.
C: SystemApps di Windows
Se avete fattu tuttu u correttu, allora quandu pruvate à entrà in Microsoft Edge, nunda ùn accadrà. Per u navigatore di ripartite di travagliu, restituite i nomi à i file specificati.
Cunsigliu: hè megliu per cambià un pocu i nomi di file, per esempiu, caccià una sola lettera. Allora sarà più faciule per rinvattà tuttu cum'ella era.
Pudete eliminà tuttu u cartulare di Microsoft Edge o i file specificati, ma questu ghjudiziu hè apprezzatu - pò essiri prublimi errori, è restaurendu tuttu hè problematicu. In più, assai memoria ùn vi liberate.
Metudu 2: Eliminazione via PowerShell
In Windows 10 ci hè un strumentu assai utile - PowerShell, cù cui pudete fà e varie azzioni in applicazioni di sistema. Questu vale ancu per a capacità di rimuovere u navigatore Edge.
- Aprite a lista di applicazioni è lanciate PowerShell cum'è amministratore.
- In a finestra di prugramma, tippu "Get-AppxPackage" è cliccate "OK".
- Trova u prugramma cù u nomu in a lista chì compare "MicrosoftEdge". Avete bisognu di copià u valore di l'elemento. PackageFullName.
- Ristona à registra u comando in sta forma:
Get-AppxPackage Microsoft.MicrosoftEdge_20.10240.17317_neutral_8wekyb3d8bbwe | Remove-AppxPackage
Nota chì i numeri è e lettere dopu "Microsoft.MicrosoftEdge" Pò differisce secondu u vostru OS è a versione di u navigatore. Cliccate "OK".
Dopu à quì, Microsoft Edge sarà rimpicciutu da u vostru PC.
Metudu 3: Edge Blocker
L'à a più semplice opzione hè di aduprà un'applicazione di Edge Blocker di terze parti. With it, pudete disable (bloccà) è abilite Edge cù un clic.
Scaricate Edge Blocker
Ci sò solu 2 bottoni in sta applicazione:
- "Blocca" - Blocca u navigatore;
- "Sblocca" - li permette di travaglià torna.
Se ùn avete bisognu di Microsoft Edge, pudete mette impussibule di scaricarlo, di pudè caccia è completamente, o di blocà u so travagliu. Benchì a rimozione sia megliu à ùn ricurrente senza una bona ragione.