Installazione di Windows 10 nantu à a rete


Se Windows 10 OS hè adupratu in una piccola organisazione, per simplificà l'installazione in parechji computer, pudete aduprà u metudu d'installazione nantu à a rete, chì vulemu presentarvi à oggi.

Procedura di installazione di a rete di Windows 10

Per installà e decine nantu à a rete, avete bisognu di effettuà parechje azioni: installate u servitore TFTP cù una solu di terze parti, preparate i file di distribuzione è configurà u caricatore di avvio di rete, configurate l'accessu condivisu à a directory di i file di distribuzione, aghjuntu u installatore à u servitore è installate u OS. Andemu in ordine.

Passu 1: Installazione è Configurazione di u servitore TFTP

Per facilità l'installazione di a rete di a decima versione di "Windows", devi installà un servitore spiciali, implementatu cum'è solu di terze parti, utilità Tftp gratuita in edizioni 32 è 64 bit.

Pagina di download Tftp

  1. Segui u ligame sopra. Trova u blocu cù a più nova versione di l'utilità. Per piacè, avà a nota chì hè dispunibule solu per OS OS 64, cusì utilizate e revisioni precedenti se a macchina per l'installazione di u servitore travaglia sottu Windows. Per questo scopu, avemu bisognu di una versione di Edizione di u Serviziu - cliccate nantu à u ligame "link direttu per Edizione di u Serviziu".
  2. Scaricate u schedariu d'installazione di Tftp in u computer target è esegu. In a prima finestra, accettà l'accordu di licenza premendu u pulsante "I Agree".
  3. A seguitu, marcate i componenti necessarii, cum'è ind'è una schermata sottu, è cliccate "Prossimu".
  4. Chì l'utile aghjusta un serviziu speciale à quelli esistenti, deve esse installatu solu in u discu sistema o partizione. Per difettu hè selezionatu, cusì cliccate "Install" cuntinuà.

Dopu avè installatu, andate in a configurazione di u servitore.

  1. Lanciate Tftp è in a finestra principale cliccate nantu à u bottinu "Impostazioni".
  2. Impostazioni tab "GLOBAL" lascia solu opzioni attivate "TFTP Server" è "Servitore DHCP".
  3. Vai à segnalibru "Tftp". Prima di tutti, aduprate l'impostazione "Elencu di basa" - Avete bisognu à sceglie a directory in cui sarà a fonte di i file di installazione per l'installazione per a rete.
  4. Dopu, selezziunate a scatula "Legà TFTP à questu indirizzu", è selezziunate l'indirizzu IP di a macchina sorgente da a lista.
  5. Verificate a casella "Permette" à A radice virtuale ".
  6. Vai à la tabulazione "DHCP". Se questu tipu di servitore hè già presente in a vostra rete, allora pudete sceglie a scappu di l'utility incorporata - scrivite i valori 66 è 67 in u già esistente, chì sò l'indirizzu di u servitore TFTP è u parcorsu à a directory cù u installatore di Windows. S'ellu ùn hè micca un servitore, allora u primu parlà di u blocu. "Definizione di Pool DHCP": in "Indirizzu di l'iniziu di a piscina di IP" inserite u valore iniziale di l'ampiezza di l'indirizzi rilasciati, è in u campu "Taglia di a piscina" numeru di posti dispunibili.
  7. In u campu "Def. Router (Opt 3)" inserite l'IP di u router in i campi "Mask (Opt 1)" è "DNS (Opt 6)" - Maschera di gateway è indirizzi DNS, rispettivamente.
  8. Per salvà i parametri entrati, premete u pulsante. "OK".

    Apparirà un avvertimentu chì duverete riavvià u prugramma da salvà, cliccate torna. "OK".

  9. L'utile hè ripartitu, gia in configurazione curretta. Avete ancu bisognu di creà una eccezzione per essu in u firewall.

    Lezione: L'aggiunzione di una eccezione à u firewall di Windows 10

Stage 2: Preparing files di distribuzione

A preparazione di i file di installazione Windows hè necessariu à causa di differenze nant'à u metudu di l'installazione: in una modalità di rete, hè usata un ambiente diversu.

  1. In u cartulare root di u server TFTP creatu in u passu precedente, creà un novu directory cù u nome di u sistema operativu - per esempiu, Win10_Setupx64 per "decine" di capacità di 6464 x. Pone u cartulare in sta cartula. fonti da a sezione curretta di l'immagine - in u nostru esempiu da u cartulare x64. Per copià direttamente da una immagine, pudete aduprà u prugramma 7-Zip, in cui esiste a funziunità necessaria.
  2. Se pensate di usà a distribuzione di a versione à 32 bit, creà un annuariu separatu cù un nomu diversu in a directory radice di u servitore TFTP è inserisci u cartulare pertinente in essu fonti.

    Attentu! Ùn ùn pruvà micca di aduprà a stessa cartella per i file di installazione di differenti profondità di bit!

Ora devi configurà a maghjina di u gestore di boot, rappresentata da u schedariu boot.wim in a radice di u cartulare sources.

Per fà ciò, ci vole à aghjunghje i driver di rete è un script speciale per u travagliu. U modu più faciule per uttene u driver pack di rete hè cù un installatore di terza parte chjamatu Installer di u driver di Snappy.

Scaricate Snappy Driver Installer

  1. Cum'è u prugramma hè portable, ùn avete micca bisognu di stallà nant'à u vostru computer - basta spaccà e risorse in un locu sputante, è mandà u file eseguibile SDI_x32 o SDI_x64 (dipende da a bitezza di u sistema operativu attuale).
  2. Cliccate nantu à l'elemento "Aggiornamenti dispunibili" - Una finestra per selezziunà i download di cunduttori apparirà. Cliccate u pulsante "Rete solu" è cliccate "OK".
  3. Aspetta finu à a fine di u download, allora andate in a cartella i piloti in u directory radice di l'installatore di u Driver Snappy. Ci vole à avè parechji archivi cun i driver necessari.

    Hè raccomandatu di ordinà i piloti per prufessu di bit: installendu versioni x86 per Windows 64-bit ùn hè micca pratica, è viceversa. Allora, vi propemu di creà cartulari separati per ognuna di e opzioni, induve potete spostà e variazioni di 32 bit è 64 bit di u software di sistema separatamente.

Oghje faci a preparazione di e immagini di boot.

  1. Vai à u cartulare radicu di u servitore TFTP è crea una nova cartella in chjamata Image. Copia questu schedariu in sta cartella. boot.wim da u kit di distribuzione di a capacità numerica necessaria.

    Se aduprate una maghjina x32-x64 cumpressa, avete bisognu di copià ogni à volta: u 32-bit deve esse chjamatu boot_x86.wim, u 64-bit deve esse chjamatu boot_x64.wim.

  2. Per cambià e imagini, aduprate l'utellu. Powershell- truvate di per "Cerca" è aduprà l'elemento "Run as administrator".

    Per esempiu, mustraremu una modificazione di una immagine di boot di 64 bit. Dopu avè l'apertura di PowerChell, inserisci i seguenti cumandi:

    dism.exe / get-imageinfo / imagefile: * indirizzu di u cartulare Image * boot.wim

    Dopu, inserisci l'operatore seguente:

    dism.exe / mount-wim / wimfile: * l'indirizzu di u cartulare Image * boot.wim / index: 2 / mountdir: * l'indirizzu di u cartulare in u quale a immagine hè montata *

    Cù questi cumandamenti muntamu a maghjina per manipularla. Ora andate in u cartulare cù i pila di driver di rete, copia i so indirizzi è aduprà u cumandamentu seguente:

    dism.exe / image: * l 'indirizzu di u cartulare cun l' immagine montata * / Add-Driver / Driver: * l 'indirizzu di a cartella cù a pussibilità di bit necessaria * / Recurse

  3. Senza chiusa PowerShell, andate in a cartella à a quale hè chjappu l'image - pudete fà per "Questu computer". Poi creà un schedariu di testu in ogni locu winpeshl. Aprite è incusite u cuntenutu seguente:

    [LaunchApps]
    init.cmd

    Accende la visualizzazione di e estensioni di file, se ùn l'avete micca fattu prima, è cambiate l'estensione. Txt on INI in file winpeshl.

    Copiate questu schedariu è andate in u cartulare duve avete montatu a immagine boot.wim. Espandi i directoryWindows / System32da questu cartulare è appiccà u documentu resultante quì.

  4. Crea un altru schedariu di testu, sta volta chjamatu init, in chì incolla u testu chì seguita:

    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    :: INIT SCRIPT ::
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    @echo off
    title INIT NETWORK SETUP
    culore 37
    cls

    :: Variabili INIT
    imposta netpath = 192-168.0.254 share_ Setup_Win10x86 :: ci dev'essere un caminu di rete à a cartella chì contene i file di installazione
    set user = guest
    set password = guest

    :: WPEINIT principia
    echo Start wpeinit.exe ...
    wpeinit
    echo.

    :: Mount Net Drive
    echo Mount net drive N:
    usazione netta N:% netpath% / user:% user %% password%
    IF% ERRORLEVEL% GEQ 1 goto NET_ERROR
    echo Drive drive muntatu!
    echo.

    :: Fate una Setup di Windows
    culore 27
    echo Inizio di Windows Setup ...
    pushd N: sorgenti
    setup.exe
    goto SUCCESS

    : NET_ERROR
    culore 47
    cls
    echo ERROR: Cant mount net drive. Verificate u statu di a rete!
    echo Verificà e cunnessioni di rete, o accede à una cartella di risorse participative ...
    echo.
    cmd

    : SUCCESS

    Salva i cambiamenti, chiudi u documentu, cambia a so estensione in CMD è ancu spostallu in a cartellaWindows / System 32l'immagine montata.

  5. Chiudite tutte le cartelle associate à l'immagine montata, è dopu ritornu à PowerChell, induve inserisci u comando:

    dism.exe / unmount-wim / mountdir: * l'indirizzu di u cartulare cun l'imagine montatu * / commit

  6. Se aduprate più boot.wim, i passi 3-6 duveranu esse ripetuti per elli.

Passu 3: Installate u caricu di avvicinamentu in u servitore

In stu stadiu, avete bisognu di stallà è configurà un caricatore di avvio di rete per installà Windows 10. Hà situatu in una directory denominata PXE in l'immagine boot.wim. Pudete accede ad elli cù u metodo di montu descrittu in u passu precedente, o aduprà u listessu 7-Zip, è adupralo.

  1. Aprite boot.wim a profondità di bit desiderata cù 7-zip. Naviga finu à u cartulare numeru più grande.
  2. Cambia directory Windows / Boot / PXE.
  3. Trova i file in prima pxeboot.n12 è bootmgr.exe, copiali in u cartulare radice di u servitore TFTP.
  4. Dopu in u listessu cartulare, creà una nova cartella chjamata Boot.

    Ora torna à u 7-zip aperta, in cui andate a radice di a immagine boot.wim. Apertu i cartulari à Bootu DVD - copia di i file da quì BCD, boot.sdicum'è un cartulare ru_RUchì incolla in a cartella Stivalicreatu in precedenza.

    Ancu bisognu di copià u directory Fonts è file memtest.exe. A so locu esatta dipende da l'immagine specifica di u sistema, ma più spessu si si trovanu à boot.wim 2 Windows PCAT.

A copiatura regula di i lima, ahimè, ùn hè micca finita quì: avete bisognu di configurà BCD, chì hè un file di configurazione per u bootloader di Windows. Questu pò esse fattu per mezu di un'utile particulare BOOTICE.

Scaricate BOOTICE da u situ ufficiale

  1. L'utile hè portable, cusì dopu u scaricatu hè finitu, basta cunsegnà u schedariu eseguibile chì risponde à a bitezza di u sistema operativu di a macchina sorgente.
  2. Vai à segnalibru "BCD" è selezziunate a scelta "Altru Ficinu BCD".

    A finestra si aprirà "Esploratore"in cui avete bisognu di specificà u schedariu situatu in * A directory radice TFTP * / Boot.

  3. Cliccate u pulsante "Modu faciule".

    L'interfaccia di configurazione BCD simplificata sarà lanciata. Prima di tuttu, si riferiscenu à u blocu "Impostazioni globali". Disabilite u timeout 30 scrive in 0 in u campu pertinente, è deselezziunate l'elemento cù u listessu nome.

    Poi nantu à a lista "Lingua di avvicinamento" set "ru_RU" è vitture di punti "Mostra u menu di boot" è "Nè controlli di integrità".

  4. Dopu, andate in sezione "Opzioni". In u campu "Titulu OS" scrivite "Windows 10 x64", "Windows 10 x32" o "Windows x32_x64" (per a distribuzioni cumbinate).
  5. Move to block "Boot device". In u campu "File", hè necessariu inserisce l'indirizzu di a situazione di a maghjina WIM:

    Image / boot.wim

    Di listessa manera, specificate a posizione di u file SDI.

  6. Spingite i bottoni "Salvà u sistema attuale" è "Chiudi".

    Quandu si torna à a finestra di utilità principale, aduprà u pulsante "Modu prufessiunale".

  7. Espandà a lista "Oggetti d'applicazione"in cui truvà u nomu di u sistema specificatu prima in u campu "Titulu OS". Selezziunate stu elementu cliccendu nantu à u pulsante sinistro di u mouse.

    A seguitu, muvine u cursore à a parte destra di a finestra è cliccate à dirizzione diritta. Selezzi un item "Nuu elementu".

  8. In a lista "Nome di l'elemento" selezziunate "DisableIntegrityChecks" e cunfirmi cun pressione "OK".

    Una finestra si vede cù un cambiamentu - pone a "Veru / Sì" e premete "OK".

  9. Ùn hè micca bisognu à cunfirmà e modifiche salvate - basta chjappà l'utilità.

Questu hè a fine di a configurazione di u gestore di avvicinamentu.

Passu 4: Sharing directory

Avà avete bisognu di configurà nantu à a macchina destinazione per spartite a cartella di servitore TFTP. Avemu già riesaminatu i dettagli di sta procedura per Windows 10, perchè vi propemu di aduprà e istruzioni da u articulu sottu.

Lezione: Sharing Folder in Windows 10

Passu 5: Installate u sistema operativu

Forse u più faciule di e tappe: Installazione diretta di Windows 10 nantu à a rete hè guasgiu cum'è installazione da una unità flash USB o CD.

Leggi ancu: Cumu installà Windows 10

Conclusione

L'installazione di u sistema operativu Windows 10 nantu à a rete ùn hè micca troppu difficiule: e principali difficoltà sò di preparà in modo currettu i schedari di distribuzione è di configurà u schedariu di configurazione di u gestore di boot.