Logout da l'applicazione Telegram

ASUS fabrica vari dispositivi, componenti di computer è periferiche. A lista di i prudutti è presente è apparechju di rete. Ogni mudellu di router di a cumpagnia citata sopra hè configuratu nantu à u listessu principiu attraversu un'interfaccia web. Oghje ci focalizzeremo nantu à u mudellu RT-N12 è spieghjaremu in dettu cume configurà stu router.

U travagliu prughjizativo

Dopu avè disimballatu, installa u dispositiu in un locu sputante, cunnessu à a rete, cunnessa u filo da u fornitore è u cavu LAN à u computer. Tutti i connettori è i pulsanti necessarii si trovanu nantu à u spaziu di u router. Anu u so etichettatu, dunque sarà difficiule per confundà qualcosa.

L'ottenimentu di protocolli IP è DNS hè configuratu direttamente in u firmware di l'hardware, ma hè ancu impurtante verificare questi parametri in u sistema operativu stessa di manera chì ùn ci sia micca cunflitti quando si cerca di accede à Internet. L'IP è DNS devenu esse automaticamente ghjustu è cumu definisce stu valore, leggere u ligame chì seguitu.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Configurazione di u router ASUS RT-N12

Come annunziatu sopra, u dispositiu hè impiantatu per mezu di una interfaccia web speciale. A so apparenza è a funzionalità dipende da u firmware installatu. Se avete di fronte à u fattu chì u vostru menu hè differente da ciò chì vedete in le screenshot in st'artìculu, basta truvà i stessi elementi è li mette in conformità cù i nostri istruzioni. Indipendentemente di a versione di l'interfaccia web, login hè u listessu:

  1. Aprite un navigatore web è digià in a barra di indirizzu192.168.1.1, allora seguite sta strada, cliccendu nantu à Enter.
  2. Vedite un modu da entrà in u menù. Inserite duie linee cù login è password, indicendu in ambigu u valoreadmin.
  3. Pudete immediatamente andà à a categoria "Mappa di Rete", selezziunu quì unu di i tippi di cunnessione è procedi à a so configurazione rapida. Si apre una finestra aggiuntiva induve avete stabilitu i parametri adatti. L'istruzzioni in questu aiutanu à affrontà tuttu, è per l'infurmazioni nantu à u tipu di cunnessione Internet, fate riferimento à a documentazione chì hè stata ricevuta quandu avete fattu un contrattu cù un fornitore.

L'elaborazione usando u morsu integratu hè luntanu da esse adatta per tutti l'utenti, perchè avemu decisu di mette in opera i parametri di configurazione manuali è di cuntà tuttu in dettaglio per ordine.

Impostazione manuale

U vantaghju di l'adattamentu manualu di u router nantu à u più veloce hè chì questu opzione ti permetta di creà una configurazione più adatta per mezu di parametri addiziunali chì sò spessu utili à l'utenti cumuni. Avveremu a procedura di edizione cù una cunnessione WAN:

  1. In a categoria "Impostazione avanzata" sceglite a sezione "WAN". In stu, avete bisognu di determinà prima u tipu di cunnessione, in quantu l'ulteriore debugging dipende di quissa. Cunsultate da a documentazione ufficiale da u fornitore per scopre chì cunnessione si propone di utilizà. Se avete cunnessu u serviziu IPTV, assicuratevi di specificà u portu à u quale si pone u cunnessione di u set-top box. Uttene DNS è IP messu in automaticu ponendu marcatori "Sì" punti opposti "Uttenite a IP WAN automaticamente" è "Cunnessu cun server DNS automaticamente".
  2. Scorri giùvule sottu à u menù è truvà e sette in cui l'infurmazioni di l'account di utilizatore di l'Internet hè pienu. I dati sò inseriti in conformità à quelli specificati in u cuntrattu. Una volta finita a procedura, cliccate nantu à "Applicà"salvà i cambiamenti.
  3. Vogliu marcà "Server Virtuale". Ùn aprite micca i porti. L'interfaccia web hà un elencu di ghjochi è di servizii cunnisciuti, perciò hè pussibule di liberà di entrà manualmente i valori. Per sapè di più nantu à u prucedimentu di trasmissioni di portu in u nostru altru articulu à u ligame sottu.
  4. Vede ancu: Aprite i porti di u router

  5. L'ultima scheda in a sezione "WAN" chjamatu "DDNS" (DNS dinamicu). L'attivazione di un tali serviziu hè fatta da u vostru fornitore, ricevi un login è una password per autorizazione, è dopu indicarli in u menù appositu. Dopu à a so missione, fate casu di applicà e modifiche.

Ora chì avemu finitu cù una cunnessione WAN, pudemu passà à creà un puntu wireless. Permette à i dispositivi di cunnesse à u vostru router via Wi-Fi. A configurazione di a rete senza filu hè u seguitu:

  1. Vai à la sezione "Wireless" è assicuratevi chì sì in "Generale". Quì, setate u nome di u vostru puntu in a linea. "SSID". Cù questu, sarà visualizatu in a lista di cunnessioni dispunibule. A seguitu, selezziunà l'opzione di protezione. U megliu protocolu hè WPA o WPA2, induve a cunnessione hè fatta inserendu una chiave di sicurezza, chì cambia ancu in stu menu.
  2. In a tabulazione "WPS" Questa caratteristica hè configurata. Quì pudete speglià u attivà o attiva, riposa i settings per cambià u PIN, o fà una autenticazione rapida di u dispositivo chì avete bisognu. Sì sei interessatu à imparà più infurmazioni nantu à l'utensu WPS, vai à u nostru altru materiale à u ligame sottu.
  3. Per di più: chì hè WPS in un router è perchè?

  4. Pudete filtrà e cunnessioni à a vostra rete. Ciò hè fattu specificendu indirizzi MAC. In u menù pertinente, attivate u filtru è aghjuntu una lista di indirizzi per i quali si applicà a regula di bloccu.

L'ultimu articulu in a cunfigurazione basica sarà l'interfaccia LAN. Modificà i so parametri hè cumpratu:

  1. Vai à la sezione "LAN" è selezziunate a tab "LAN IP". Quì pudete cambià l'indirizzu IP è a maschera di rete di u vostru computer. Hè necessariu aduprà un prucessu prucessu in rari casi, ma ora sapete chì a configurazione IP LAN hè specificata.
  2. Dopu, fighjate una scheda "Servitore DHCP". DHCP permette di riceve automaticamente certi dati in a vostra rete locale. Ùn hè micca necessariu cambià e so impostazioni, hè assai impurtante assicure chì questu arnesi sia attivatu, cioè u marcatore "Sì" deve sta in opposizione "Abilita u servitore DHCP".

Vogliu attillà a vostra attenzione à a sezione "Gestione di banda di EzQoS". Ci sò quattru tipi diversi di applicazioni. Cliccando nantu à una di elli, si porta in u statu attivu, dando a priorità. Per esempiu, avete attivatu l'elemento cù video è musica, per chì significa chì stu tipu di applicazione ottiene più velocità di u restu.

In a categoria "Modu Operativu" selezziunu unu di i modi di u router. Sò leggermente diversi è sò destinati à scopi diversi. Navigate nant'à e tabulazioni è leggere a descrizione dettagliata di ogni modalità, allora selezziunu a più adatta per voi.

Ci hè quì a configurazione di basa ghjunghje finisce. Avà avà una cunnessione internet stabile per mezu di un cavu di rete o di u Wi-Fi. Dopu, parlemu nantu à cum'è sicuru u vostru reta.

Impostazione di a sicurezza

Ùn ùn aghjaremu micca nantu à tutte e polizze di prutezzione, ma penseremu solu i principali chì ponu esse utenu per l'utente media. Vogliu mette in evidenziu u seguitu:

  1. Move a sezione "Firewall" è selezziunate a tabulazione quì "Generale". Assicuratevi chì u firewall sia attivatu è tutti l'altri marcatori sò marcati in l'ordine spiccatu in a screenshot sottu.
  2. Andà à "Filtre URL". Quì ùn pudete micca attivà solu u filtrazione da e parole chiave in i ligami, ma configurà dinò u so tempu d'esecuzione. Pudete aghjunghje una parola à a lista in una linea speciale. Dopu avà completatu l'azione, cliccate nantu à "Applicà"perchè i cambiamenti saranu salvati.
  3. Di sopra, avemu già parlatu di u filtru MAC per un puntu di Wi-Fi, tuttavia, ci hè sempre u stissu strumentu globale. Incù l'aiutu di questu, l'accessu à a vostra rete hè limitatu à quelli dispositivi, indirizzi MAC chì sò aghjunti à a lista.

Configurazione cumpleta

U passu finale di configurazione di u router ASUS RT-N12 sta mudificà i parametri di amministrazione. Da veda prima a sezione "Amministrazione"dove in a tabulazione "Sistema", pudete cambià a password per accede à l'interfaccia web. In più, hè impurtante à determinà l'ora è a data curretta in modo chì a pianificazione di e regole di sicurezza funziunate correttamente.

Allora apri "Restore / Save / Upload Setting". Quì pudete salvà a cunfigurazione è ripristinà l'impostazioni standard.

Dopu à a fine di l'intera procedura, cliccate nantu à u bottinu. "Reboot" in a parte superiore à a destra di u menu per riavvià u dispositiu, allora tutti i cambiamenti entreranu in vigore.

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di diffici in l'installazione di u funziunamentu di u router ASUS RT-N12. Hè solu impurtante di definisce i parametri in cunfurmia cù l'infurmazioni è a documentazione da u prestatore di servizii Internet, è ancu attenti.