Imparà à fà numeri romani in un documentu di Microsoft Word

A maiò parte di i titolari di u smartphone Fly IQ445 Genius almenu una volta pensatu o almenu sentitu parlà di a possibilità di reinstallà u sistema operativo Android nantu à u dispositiu per risturà a sua capacità di travagliu, amplià a funzionalità, introduce qualchi miglioramenti in u software di sistema. Questu articulu vi presenta una visione generale di l'utili è di i metudi di lampà u mudellu specificatu chì sò dispunibuli da aduprà da qualcunu, ancu quelli senza esperienza in materia di travaglià cù u lugiziale di sistema di dispositivi mobili, da l'utente.

L'interventu in u lugiziale di sistema Fly IQ445, ancu se si seguite e istruzioni verificate, hè una pratica di periculi per utte! A responsabilità di tutti i risultati di l'implementazione di e raccomandazioni da l'articolo, cumprite quelle negative, sò spese solu da l'utente di u Android-smartphone!

Preparazione

A causa di a fiducia mediocre di u prugramma di sistema Fly IQ445 (crash di u sistema hè un avvenimentu frequente), a megliu soluzione per u pruprietariu avarà tuttu ciò chì serve per u firmware "à a portata", chì hè dispunibule nant'à u discu di u computer, chì sarà adupratu in un attrezzu per manipularu u telefonu. . Tra l'altro, l'implementazione preliminare di i seguenti passi preparatori vi permetterà di reinstallà Android nantu à un dispositivo mobile in qualunque tempu in fretta è perfettamente cù tutti i metudi suggeriti in l'articolo.

Installazione di u driver

U lugiziale chì ti permette di fà operazioni in riscrittura di sizzioni di a memoria di i dispositivi Android, è ancu manipuli relativi, richiede per a performance efficace di e so funzioni a presenza di piloti in u sistema per i modi specializati di cunnessione di un dispositivo mobile.

Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

In u casu di u mudellu Fly IQ445, i cumpunenti necessarii ponu esse integrati in u sistema aduprendu l'auto-installer, chì porta i driver universali à u computer per tutti i modi di funziunamentu di u dispositivo mobile.

Scaricate u driver installator installer per Firmware Fly IQ445

  1. Disattivà l'opzione di verifica di a firma digitale di driver in Windows.

    Leggi più: Disattivà a verifica di a firma digitale di u driver

  2. Scaricate in u discu urdinatore da u ligame spicchjatu prima di sta istruzzione, è dopu lancia u file Driverinstall.exe.
  3. Cliccate "Prossimu" in a finestra di installatore, offrant di sceglie u parcorsu d'installazione.
  4. Poi "Install" in u seguitu.
  5. Assicuratevi chì tutti i dispositivi Mediatek sò disconnessi da u PC facendo clic "Sì" in a scatula di dumanda.
  6. Aspettate chì i schedari da copià - notifiche nantu à ciò chì accade si vene in a finestra di a console di Windows chì principia.
  7. Cliccate "Finish" in a finestra d'installazione finale è ripartite u computer. Questu cumpleta l'installazione di i piloti per u Fly IQ445.

In casu di prublemi, cioè, quandu u dispositariu traduttu in i modi sopra descritti ùn hè micca visualizatu in "Manager di dispositivi" Come indicatu in a descrizione di u passu preparatoriu successivu, installate manualmente i driver da u pacchettu, chì pudete esse ottenutu cliccendu nantu à u ligame:

Scaricate i driver (installazione manuale) per u firmware Fly IQ445

Modi di cunnessione

Aprite "Manager di dispositivi" ("DU") Windows è ancu più cunnessi à u smartphone di PC, traduttu in unu di i modi seguenti, in paralelu, verificendu a giustizia di l'installazione di u driver.

  1. "MTK USB Preloader" - Questa hè a modalità di serviziu principale, funziendula ancu in quelli smartphone chì ùn sò micca carichi in Android è ùn ponu micca esse trasmessi à altri stati.
    • Puru cunnessi u smartphone spento à u cunnessu USB di u computer. Quandu si faci a coppia di un dispositivo spicchiatu cù un PC in mezu à i dispositivi in ​​a sezione "Porti COM è LPT" "Manager di dispositivi" l'oggetto deve apparì è poi sparire "MediaTek PreLoader USB VCOM (Android)".
    • Se u telefuninu ùn hè micca scuppatu in u computer, pruvate ciò chì segue. Rimuova a batteria da u dispositiu, dopu cunnessa a porta USB di u PC. Poi chiudite per un pocu tempu u puntu di test in a scheda madre di u smartphone. Si tratta di duie uscite - tazze di rame situate sottu à u connettore. SIM 1. E megliu ad aduprà una pinzetta per cunnessu, ma altri strumenti pratichi sò adatti, per esempio, un clip spiegatu. Dopu una tale esposizione "Manager di dispositivi" più spessu risponde cum'è discu sopra, cioè, ricunnosce u dispositivu.

  2. "Fastboot" - statu, aduprendu chì l'utente riceve l'occasione di sfrutterà e sizzioni di sistema particulare di a memoria di u mubile mobile cù dati da file di immagine situati nantu à u discu PC. Dunque, l'installazione di i vari componenti di u lugiziale di sistema, in particulare, recuperu persunalizatu, hè effettuata. Per cambià u dispositivo à a modalità "Fastboot":
    • Spegni u smartphone cù un PC, è cliccate nantu à i primi trè chjavi hardware -"Vol +", "Vol -" è "Potenza". Tenite i pulsanti finu chì duie partite sò visualizzate in cima di u schermu. "Modu di riparazione: Volume UP" è "Modu di fabbrica: Versu u volumu". Ora cliccate "Vol +".
    • Aduprendu i chjavi di cuntrollu di u volumu, setate a freccia improvisata in diretta di l'elemento "FASTBOOT" e cunfirmi a transizione à a modalità chiave "Vol -". A schermata di u telefunu ùn cambierà micca, u menu di u modalità hè sempre espositu.
    • "DU" visualizza u dispositiu traduttu in modalità Fastboot in a sezione "Telefono Android" in a forma di "Interface Bootloader Android".
  3. "RECOVERY" - ambiente di recuperu, per cui in a versione fabbrica hè pussibule di ripresentà u dispositiu è scurdà a so memoria, è in casu d'usu variazioni di moduli (persunalizati) modificati, creà / restaura u backup, installa u firmware non ufficiale è esegui altre azioni.
    • Per accede à u recuperu, nantu à a Fly IQ445 disattivata, preme tutte e tre chjavi di hardware à u tempu tempu è li tene finu chè dui iscrizioni facenu capu in cima à u schermu.
    • Dopu operate a chjave "Vol +"in u menu chì si vede, selezziunu "RECOVERY"cliccate "Potenza". Nota, cunnessu u telefunu quandu gestisce l'ambiente di recuperu à u computer per guadagnà l'accessu à e sezioni di sistema di u dispositiu Android in u casu di u mudellu in questione ùn hà significatu.

Backup

Assicurà a sicurezza di i dati di l'utente chì saranu cancellati da a memoria di u lampadario Fly IQ445 si basa interamente cù u pruprietariu di u dispositivo. Una ampia scelta di metudi è di uttà sò aduprati per fà una copia di salvezza di l'infurmazioni, chì u più efficace hè descrittu in u seguitu articulu:

Leggi più: Cumu fà un backup di un dispositiu Android prima di lampi

Quandu esaminate cumu installà u sistema operativo di u dispositiu in più in u materiale, simu concentratu nantu à e procedure per creà una copia di backup di una di e zone più impurtanti di a memoria di u dispositiu - "NVRAM", oltre à u sistema cum'è in tuttu (quandu usu a recuperazione doganale). E azzioni specifiche chì vene da aduprà per assicurà a capacità di ripristinà u software di sistema in situazioni critiche sò incluse in l'istruzzioni per eseguirà u firmware chì utilizanu diversi metudi - ùn ignori micca a so implementazione!

Ruth diritti

Se per qualchì fine, per esempio, creendu una copia di backup cù strumenti distinti o rimuovere le applicazioni di sistema in l'ambiente di u firmware ufficiali, avete bisognu di privilegi di Superuser, pudete ottenerli facilmente usando l'utensu di KingoRoot.

Scaricate Kingo Root

I passaggi chì necessitano da fà per volà u Fly IQ445, chì operanu sottu u cuntrollu di ogni assemblea di Android ufficiali, sò spiegati in l'articolo à u ligame chì seguita.

Cumu uttene privilegi di superusu nantu à Android usando Kingo Root

Morbida

Quandu manipule u software di sistema telefonicu, parechji strumenti software pò esse aduprati, ognunu chì ti permette di ghjunghje un scopu specificu.

Hè desiderabile equipe u computer in pruprietà cù u seguitu software.

SP FlashTool per dispositivi MTK

Utente universale pensatu per eseguirà una serie di operazioni cù u lugiziale di sistema di dispositivi custruiti basatu di processori Mediatek è chì operanu sottu u controlu di Android. Per realizà u firmware di u mudellu smartphone consideratu, e novu versioni di u strumentu ùn funzionanu micca; in l'esempii sottu, l'assemblea hè aduprata v5.1352. Scaricate l'archiu cù sta versione di l'Utilitatu SP Flash da u ligame sottu è poi spacchite u discu in un PC.

Scaricate u SP Flash Tool v5.1352 per u smartphone di u firmware Fly IQ455

Per capisce i principii generali di l'applicazione FlashTool, puderete leghje u articulu chì seguita:

Leggi ancu: Cumu lampà un dispositivo Android cù u Strumentu SP Flash

ADB è Fastboot

L'utility ADB è Fastboot saranno impiegati per integrà ambienti di recuperu mudificati in u smartphone, è ponu ancu aduprà per altri scopi.

Vede ancu: Cumu lampà un telefonu o un tablet per mezu di Fastboot

Scaricate u pacchettu chì seguitu è ​​disifinu u. L'ADB è u Fastboot, cum'è Flashstar, descrittu sopra, ùn anu micca necessariu installazione, basta ponu u catalogu cù u so set minimu in a radice di u discu sistema.

Scaricate ADB è Fastboot per travaglià cù u software di sistema di u smartphone Fly IQ445 Genius

Firmware

Per sceglie i mezi giusti è u firmware di u Fly IQ445, hè necessariu determinà u risultatu à esse ottenutu da u risultatu di tutte e manipule. I trè strumenti chjamati sottu vi permetteranu di stallà u firmware ufficiali passo passo, cioè, riportà u smartphone à a so statazione in fabbrica (riprudisce operazione di software), è dopu fà a transizione verso una di e modifiche di l'utente di u sistema operativo Android o di u firmware personalizzato.

Metudu 1: SP FlashTool

Se avete bisognu di ripristinà u software Fly IQ445 per scusà da a scatula o di rende u mudellu à un statu uguagliante dopu à u crash di l'OS di Android, chì pò esse causatu, per esempiu, per sperienze chì ùn anu micca successu cun firmware personalizatu, fate una scrittura completa di e zone di memoria di sistema di u dispositiu. Usendu l'applicazione SP FlashTool, sta attività hè facilmente risolvuta.

Pacchetto cù l'ultima versione ufficiale di Android offerta da u fabbricante V14cuntenendu e immagini di i file per u trasferimentu in a memoria di u telefuninu via FlashTool pò esse scaricatu quì:

Scaricate u Firmware ufficiale V14 di u smartphone Fly IQ445 per l'installazione cù u Strumentu SP Flash

  1. Sciffa l'archive trascinata da u ligame di sopra cun immagini di u OS mobile è altri file necessari in un cartulare separatu.
  2. Fighjate FlashTool aprendu u schedariu. flash_tool.exesituatu in u cartulare cù u prugramma.
  3. Indichi à l'applicazione u parcorsu à u schedariu spargimentu da u directory truvatu per esse cumandatu l'archive cù u firmware ufficiali. Cliccando u pulsante "Scatter Loading", aprite una finestra di selezione di file. Dopu, andate à u caminu duve MT6577_Android_scatter_emmc.txtselezziunu stu file è cliccate "Apertu".
  4. Ancu s'ellu Fly IQ445 ùn hà inizio in Android, creà una sezione di backup "NVRAM" a so memoria, chì cuntene l'identificatori IMEI è altre informazioni chì assicuranu l'efficienza di e reti senza filu in u dispositivo:
    • Passa à a tab "Readback" in u strumentu flash, cliccate "Add".
    • Fate un dopu cliccate nantu à a linea chì compare in u campu principale di a finestra di l'applicazione.
    • Specifichi u caminu per salvà a sezione di dump futuru "NVRAM"nomu u file è cliccate "Salvà".
    • Inserite i campi di a finestra successiva l'indirizzu di u blocu iniziale è a lunghezza di u spaziu di memoria di lettura, è cliccate nant'à "OK":

      "Avvertenza Indirizzu" -0xa08000;
      "Lunghe" -0x500000.

    • Cliccate "Read Back" e cunnessu u Fly IQ445 spento à u computer.
    • A lettura di i dati da u dispositivo è di a furmazione di u file di backup hè effettuata assai veloce. A procedura hè finita cù una mostra di finestra. "Readback Ok" - chiuderu è scucciunu u telefonu da u PC.
  5. Installate u firmware ufficiali:
    • Tornà à la tabulazione "Download"caselle libere PRELOADER è "DSP_BL" da marchi.
    • Dopu à s'assicurà chì a finestra Flash Tool hè cum'è in a screenshot sottu, cliccate "Download".
    • Connettu u smartphone in u statu di discuntu à u computer. Appena u prugramma u vede, inizierà a rigenerazione di e sezioni di memoria Fly IQ445.
    • Aspittate a fine di u firmware, fighjendu a barra di statu riempiendo cù colore giallu.
    • Dopu à l'apparenza di a finestra, notificendu nantu à a fine di a procedura, "Scaricate OK", chjude u disconnu à u telefuninu mobile da u cavu cunnessu à u PC.
  6. Fighjate u Fly IQ445 in u sistema installatu - u tene premutu un pocu di più chè a chiave di solitu "Potenza". Aspettate chì u schermu apparisci duvete pudete cambià l'interfaccia di u sistema operativu mobile à u russo. Dopu, determinate i parametri di base di Android.

  7. L'installazione / riparazione di u sistema ufficiali V14 per u Fly IQ445 hè cumpletatu,

    è u dispositivo in sè hè prontu à funziunà.

Optional. Recuperazione NVRAM

Sì mai ci hè una necessità di ripristinà da u backup di a zona di memoria di u telefuninu "NVRAM"Quellu assicura u ritornu di l'identificatori IMEI è l'operabilità di e reti senza filu à u dispositivo, seguite sti passi.

  1. Fighjate FlashTool è scaricà u schedariu scatter di u pacchiu cù e immagini di u firmware ufficiali.
  2. Mette l'applicazione in u modu di travagliu per i prufessiunali premendu a combinazione nantu à a tastiera "CTRL" + "ALT" + "V". Cusì, a finestra di prugramma cambierà a so'apparenza è a didicazione appare in u so titulu. "Modu Avanzatu".
  3. Chiama u menu "Finestra" è selezziunate l'elemento in esse "Scrivere a Memoria".
  4. Cliccate nantu à la scheda chì hè diventata disponibile. "Scrivere a Memoria".
  5. Cliccate nantu à l'icona "Browser" vicinu à u campu "File Path". In a finestra Explorer, andate à u percorso di u file di backup "NVRAM"selezziunu cù un clicse di mouse è cliccate "Apertu".
  6. In u campu "Begin Address (HEX)" inserite valore0xa08000.
  7. Cliccate u pulsante "Scrivere a Memoria" è cunnessu a macchina in u statu di off à u computer.
  8. Sovrascrivere una partizione cù dati da u lugpiu di rimpasci accumincerà automaticamente, ùn durerà micca troppu,

    è finisce cù l'apparenza di a finestra "Scrivere a Memoria OK".

  9. Scurdà u dispositivo mobile da u PC è esegu in Android - avà ùn ci vole micca di prublemi cù u travagliu nantu à a rete cellulare, è l'identificatori IMEI sò visualizati correttamente (pudete controllà inserendu a combinazione in u "dialer"*#06#.)

Metudu 2: ClockworkMod Recovery

U sistema ufficiali offertu da i sviluppatori di Fly per l'usu nantu à IQ445 ùn hè micca cunsideratu a migliore soluzione da a maiò parte di i pruprietarii di macchine. Per u mudellu, un mumentu di cuttuni d'Android modificati è di prodotti personalizzati sò stati creati è postati in Internet, chì sò caratterizzati da una più larga gamma di funzioni è travaglianu nantu à l'assicuranza di i so creatori è di e recensioni di l'utente cun qualità più altu. Per installà tali soluzzioni, e funzioni di recuperu persunate sò aduprate.

U primu ambientu di ripruduzione modificatu dispunibile per u dispositiu chì pò esse adupratu hè ClockWork Recovery (CWM). Versione di recuperu di versione 6.0.3.6Aduptatu per l'usu nantu à u mudellu in questu, è u file di spargimentu chì sarà impurtatu per stallà u modulu in u telefonu, si puderete ottene scaricendu l'archiu per mezu di u linku dopu è dopu da u disimanu.

Scaricà Custom Recovery ClockworkMod (CWM) 6.0.3.6 per Fly IQ445 Smartphone + Scatter file per stabilisce l'ambiente

Passu 1: Sostituite u recuperu di a fabbrica cù CWM

Prima di un utente pò manipule per CWM, a ripresa stessa deve esse integrata in u smartphone. Installate l'ambiente via FlashTool:

  1. Run u driver di flash è specificà u caminu à u file di spargimentu da u cartulare chì cuntene l'immagine di l'ambiente.
  2. Cliccate "Download" e cunnessu u telefonu spegatu à u computer.
  3. L'installazione di l'ambiente di recuperu hè considerata cumpleta quandu una finestra cù una spunta verde vene in a finestra di Flash Tula "Scaricate OK".
  4. U metudu di download in u recuperu hè descrittu in a prima parte di stu articulu ("Modi di cunnessione"), usa lu per assicurà chì l'ambiente di stallazione è e so prestazione.

    A selezzione di l'elementi in u menu di CWM hè fatta cù i pulsanti chì controllanu u livellu di u volumu in Android, è a cunfirmazione di l'entrata di sta o di quella sezione o di l'iniziu di a prucedura - cù a chiave "Potenza".

Passu 2: Installate un firmware non ufficiale

À esempiu, cunsiderate l'installazione in u sistema d'urgu personalizatu cunnessu Fly IQ445, chjamatu Lollifox. Questa soluzione hè basata nantu à Android 4.2, hè carattarizata da una interfaccia più o menu "moderna" è, secondu e riviste di i pruprietari chì u stallanu, u mudellu travaglia rapidamente è lisciamentu, è durante u travagliu ùn mostra micca fallimenti o bugs serii.

Scaricate u pacchettu cun u software specificatu à u ligame sottu, o truvate un altru firmware in Internet, ma in stu casu, attenti à a descrizione di a soluzione - u sviluppatore deve indicà chì l'installazione hè fatta cun CWM.

Scaricate u Firmware di Lollifox non ufficiali per u smartphone Fly IQ445

  1. Piazzate u fermu zip firmware personalizzato nantu à una unità amovibile installata in u dispositiu è riavvale in a riparazione CWM modificata.
  2. Crea un backup di u sistema installatu:
    • Vai à la sezione "backup è ripristinare" da u menu principale di ClockWork Recovery. A seguitu, selezziunate u primu articulu in a lista. "backup"Hè cusì iniziendu l'iniziu di a procedura di backup di dati.
    • Aspittate di copia l'infurmazione. In u prucessu, ci sò notificazioni nantu à u schermu nantu à ciò chì sta accadendu, è di conseguenza, l'iscrizzione "Backup completo!". Andate in u menu di recuperu principale, evidenzendu "+++++ Torna Tornà +++++" è cliccendu "Potenza".
  3. Pulite e sezioni di a memoria interna di Fly IQ445 da i dati chì cuntenenu:
    • Selezziunu "sguassate i dati / reset di fabbrica" nant'à a schermata principale di l'ambiente di recuperu, allora "Sì - Pulisci tutti i dati di l'utente".
    • Aspettate u furmatu à completà - u missaghju si vene "Dati pulisci nant'à".
  4. Installate u schedariu zip di l'OS:
    • Vai à u puntu "installare zip"selezziunate "sceglite zip da sdcard".
    • Spostà a selezzione à u nome di u file di modificazione è cliccate "Potenza". Cunfirmà l'iniziu di l'installazione selezionendu "Sì-Installazione ...".
    • Dopu avà eseguitu i passi sopra ripresentati, u installatore di u firmware di AROMA inizierà. Tapnite "Prossimu" dopu, dopu allora cumincieghja u prucessu di trasferimentu i schedari da u pacchjinu à e sezioni di memoria di dispositivi. Rimanendu à aspettà l'esecuzione di manipuli da u installatore, senza interrompeli cun accussioni.
    • Touch "Prossimu" dopu chì a notificazione vene "Installazione cumpleta ..."è dopu "Finish" in l'ultima schermata di l'installatore.
  5. Ritornu à a schermata principale di CWM è selezziunate "ripartizione di sistema"chì riavanu u telefunu è cumincianu à mandà a shell di Android installata.
  6. Aspettate finu chì a schermata di benvenuta vene è seleziona i parametri principali di l'OS non ufficiali.
  7. U vostru Fly IQ445 hè prontu à aduprà, pudete procedere à u restauru di l'infurmazioni

    è valutà i vantaggi di un sistema installatu!

Metudu 3: Prughjettu di Riprendimentu di TeamWin

In più di u CWM di sopra per Fly IQ445, ci sò adattate costruzioni di una versione più avanzata di recuperu custom - TeamWin Recovery (TWRP). Questu ambientu vi permette di creà una copia di backup di e sezioni individuale (tra cui "NVRAM") è, più impurtante, installà l'ultime versioni di u firmware personalizatu esistente per u mudellu.

Pudete scaricà l'imagine di recuperu utilizzata in u nostru esempiu à u seguente link:

Scaricate img-image di TWRP 2.8.1.0 di recuperu personalizatu per u smartphone Fly IQ445

Passu 1: Installate TWRP

Pudete integrà a riparazione più funzionale per Fly IQ445 in u telefuninu utilizendu u listessu metudu cum CWM, cioè, aduprendu l'Utilitatu Flash in modu conforme à l'istruzzioni spiccate in l'articolo. Considereremu u secondu modu ugualmente efficace - stallà l'ambiente via Fastboot.

  1. File di immagine caricatu Fly_IQ445_TWRP_2.8.1.0.img copia in u cartulare cù fastboot.
  2. Lanciate a cunsulta di Windows è inserisci u comando per andà à a cartella utilità, allora cliccate "Enter" in a tastiera:

    cd C: ADB_Fastboot

  3. Mutà u dispositivo à a modalità "FASTBOOT" (U metudu hè descrittu in a prima parte di l'artìculu), cunnessu a porta USB di u PC.
  4. Verificate dopu chì u dispositiu sia statu difinitu in u sistema à l'inserimentu in a riga di cumunicazione:

    dispositivi fastboot

    A risposta di a console hè di sta scrizzione "mt_6577_phone".

  5. Iniziate una riscrittura di a sezione di memoria "RECOVERY" dati da u file d'immagine TWRP mandendu u cumandamentu:

    fastboot flash recovery Fly_IQ445_TWRP_2.8.1.0.img

  6. U successu di a procedura hè cunfirmatu da a risposta di a linea di cumannu di u furmatu:

    OKAY [X.XXXs]
    hè finitu. tempu tuttu: X.XXXs

  7. Rinvai à l'OS di Android cù u comandofastboot reboot.

  8. U lancio di TWRP hè effettuatu cume altri tipi di l'ambiente di recuperu, è u cuntrollu di quì si esegue toccà nantu à l'elementi di u bottinu, daveru una chiamata à una funzione particulare.

Passu 2: Installazione di Custom

In l'esempiu di seguito, un firmware personalizatu hè installatu, basatu annantu à a versione massima possibile di Android per u dispositiu in questione - 4.4.2. Questu portu hè probabilmente a soluzione più aggiornata per u Fly IQ445, ma pudete installà àutri cipri zip destinati à l'integrazione per TWRP è adattati à u mudellu, aghjuntu à l'alchimitru chì seguita.

Scaricate u Firmware personalizatu basatu nantu à Android 4.4.2 per u smartphone Fly IQ445

  1. Scaricate u fermu zip firmware personalizatu è copiate in l'unità amovibile di u dispositivo.
  2. Andate à TWRP è fate un backup di u sistema installatu:
    • Tapnite "Backup" è dopu dì à u sistema a strada per a carta di memoria. Hè nantu à a carta chì avete bisognu di salvà i dati, in quantu a memoria interna di u Fly IQ445 prima di installà u sistema operativo non ufficiali sarà cancellatu. Touch "Conservazione ...", muglite u pulsante di radio à "sdcard" è cliccate "OK".
    • Verificate e marcate vicinu à tutti l'articuli in lista. "Selezzi Partizioni per Back Up:". Una attenzione particulare deve esse prestata à u paragrafo "NVRAM" - Una copia di a sezione curretta hè creata!
    • Attiva da muvendu à l'elemento di dirittu "Scorri per fà una copia di saluta" è aspettate chì a copia di salvezza finisci. Quandu u prucessu hè finitu, riturnate à a schermata principale TVRP, toccà "Casa".

    Dopu, pudete risturà u sistema installatu in precedenza in a so parte o partizione. "NVRAM" separatu quandu ci vole. Per fà quessa, aduprà a funzionalità di a sezione. "Ripristinare" in TWRP.

  3. U prossimu passu, necessariu per a stallazione curretta di l'OS non ufficiali è a so ulteriore operazione, sta formattatu a memoria di u telefunu:
    • Selezziunu "Pulisci"tocca "Avanzate Pulisci".
    • Posa i croci in caselle di spuntà vicinu à i nomi di tutte e spazie di memoria, eccettu (impurtante!) "sdcard" è "SD-Ext". Iniziate a pulizia attivendu l'oggetto "Passa per spazzà". À a fine di a procedura, a notificazione sarà emessa "Pulisci Riequutu"Ritornu à u schermu di recuperu principale.
  4. Riavvi TWRP toccà in a schermata principale. "Reboot"dopu sceglie "Recuperu" è muvendu l'elemento di interfaccia di ricaricamentu in diritta.
  5. Installate persunate:
    • Cliccate "Install", cliccate nantu à u nome di u file zip zip è attivate l'elemento "Passa per Confirmu Flash".
    • Aspetta finu chì i componenti di u sistema operativu mobile venenu trasferiti à e spazii cumpetite di a memoria di u Fly IQ445. Dopu à a conclusione di a prucedura sarà notificatu "Avutu successu" e diventà i bottoni attivi per l'azione ulteriore. Cliccate "Rinvià u sistema".
  6. Aspettate u lance di u persunale installatu - apparirà un schermu da u quali l'iniziu a configurazione di Android.

  7. Dopu avè selezionatu i parametri di base, pudete cuminciare à esplorà a nova Android-shell


    è ulteriore operazione di u dispositivo mobile.

Conclusione

Avendu ammaestatu l'utili è i metudii di u metudiziu di travaglià cù elli discuti in l'articolo, ogni utilizatore di u smartphone Fly IQ445 pò installà, aggiornà o riprudisce u sistema operativu di Android chì controlla u dispositivo. Succidendu e istruzioni verificate, pudete assicurà chì ùn ci sò micca ostaculi insurmonabili à a procedura per lampà u mudellu.