L'udienza nantu à a versione VR di Half-Life hè attaccata. Di recente, e foto apparse nant'à u web annantu à i prototipi di caschi di realtà virtuale. Una di e fotografie mostra chjaramente u logo di a cumpagnia di Valve nantu à u PCB. A data in u schermu di u computer chì hè entrata in un quadru in un altra foto indica chì e immagini sò state scattate in lugliu di questu annu.

Read More

Parechje persone aduprà sistemi di pagamento elettronicu. Hè assai praticu: a moneta elettronica pò esse ritirata in numerariu o pagà per qualunque bè o servizii in ligna. Unu di i sistemi di pagamentu più cunsigliatu hè WebMoney (WebMoney). Permette di aprire portafogli equivalenti à quasi tutte e valute, è offre ancu parechje manere per cassa u numaru di l'elettatura.

Read More

Namco Bandai hà scopu accidentalmente un altru eroe di u so jocu di lotta à vene ... ùn hè per prima volta! U account Twitter ufficiale di a divisione americana di a cumpagnia Namco Bandai hà piantatu erudamente un tweet cun un link à u trailer, chì dimostra u caratteru anzichiatu di u ghjocu Soulcalibur VI - u pirata spagnolu Cervantes de Leon.

Read More

A Cumpagnia Cinese Colorful ha lanciatu vendite di a scheda video iGame GeForce RTX 2080 Ti Kudan per un valore di $ 3.000. Pudete cumprà un novu pruduttu publicatu in una edizione limitata di 1000 copie in a piattaforma di trading jd.com. IGame Colourful GeForce RTX 2080 Ti Kudan Colorful iGame GeForce RTX 2080 Ti Kudan è dotatu di un sistema di raffreddamentu ibrido chì unisce un raffreddore à aria è un blocu d'acqua.

Read More

A publicità hè diventata una parte integra di a vita di a sucietà, è di attaccà l'attenzioni di i spettatori, i creaturi di publicità sò pronti à andà per quasi tuttu. Quali publicità sò i megliu è u più vistu in u 2018? Content 1. Alexa pera a so voce - Amazon Super Bowl LII Commercial 2.

Read More

A Agenzia Naziunale di Sicurezza Cibernese di Israele hà annunziatu un attacco à i utilizatori di messaggero di WhatsApp. Cù l'aiutu di difetti in u sistema di prutezzione di posta vocale, i aggressori piglianu cuntrollu tuttu nantu à i conti in u serviziu. Cum'è specificatu in un missaghju, e vittime di hackers sò quiddi utenti chì anu cunnessi cù l'operatori di telefunuti di u serviziu di vucere è di vede, ma ùn avianu stabilitu una nova password per quessa

Read More

Operazioni cù critt valeri hannu divintatu di recente un bon tippu di guadagni. Hè particu da popolari in i paesi tecnicamente sviluppati. I Russi si sò riuniti à u mondu di a cryptomonna relativamente recentemente è molte operazioni cù "banconote virtuale" causanu ancu difficoltà. Un di i momenti più difficiuli hè u trasferimentu di u numaru digitale in dollari "ordinarii" o rubli.

Read More

U notebook protetto sviluppatu da Rostec basatu nantu à u processore Elbrus 1C + naziunale dighjà a clientela, u Ministru di a Difesa di a Federazione Russa, parechje volte più onore di i so partiti stranieri. À sente u serviziu di stampa di a sucietà statale, u costu di u dispositivo in a configurazione di basa serà 500 mila rubli. U laptop EC1866 hà una custodia sigillata pesanti chì suppone un'ampia gamma di temperature è influenze esterne, cum'è impurtanze, vibrazioni è penetrazione di acqua.

Read More

Unu di l'utenti di Reddit hà publicatu infurmazioni nantu à a nova parte di Diablo, chì ùn hè ancu annunziatu ufficialmente. À sente à l'autore, ellu è u so "amicu cunnessu cù Blizzard" cunnoscenu qualchi dettagli nantu à u ghjocu in traccia d'urgu sviluppatu. Dunque, Diablo 4 diventerà un ghjocu di multiplayer, ancu se conserverà a prospettiva isometrica è e funzioni fondamentali di u gameplay.

Read More

L'azienda americana Bose hà annunziatu l'iniziu di vendite di cuore senza fili per maschere di u rumu sferiggenti Sleepbuds, cuncepiti per combattà l'insonnia. U dispositiu, chì costa 250 US $, hè capace di ostruire i rumi estranei chì impediscenu u sonnu è ripruducà soni è melodie rilassanti. I fondi necessarii per inizià a produzione di Bose Noise-masking Sleepbuds, l'azienda raccoglie nantu à a piattaforma di crowdfunding Indiegogo.

Read More

È in stu MMORPG truvatu elementi di ghjocu. Recentemente, i utilizatori di Guild Wars 2 da Belgio si misu in lagnanza per a impossibilità di acquistà munete in-game per soldi veru. A Bielorussia hè ancu sparitu da a lista di paesi chì ponu sceglie quandu fà l'acquisti in a ghjocu. Nè u sviluppatore di ArenaNet, nè l'editore di NCSoft hà ancu fattu nisun cumulimentu nantu à sta situazione, ma questu hè prubabile quantu à ogni sbagliu, ma di cambià u ghjocu per conformà à e nuove norme belgi.

Read More

Ogni ghjornu, una grande quantità di interessanti scoperte tecnologiche sò fate in u mondu, novu prugrammi è dispositivi di computer appuntanu. Di solitu e grandi imprese tentanu à tene u so travagliu in una stretta fiducia. A mostra IFA in Germania apre u velu di u secretu, in u quali - tradiziunalmente à l'iniziu di u primu autunno - i pruduttori presenti a so creazioni, chì sò in puntu per entrà in vendita.

Read More

U Gruppu Mail.Ru hà fattu a maghjina di u più grande aggiornamentu di u so sistema di posta elettronica di i passati anni. Non solu u cuncepimentu, ma dinò a funzionalità di u serviziu hè passata da un trattamentu significativu. Tra i novu funzioni chì diventeranu prontamente dispunibuli per l'utenti di Mail.Ru, i rappresentanti dell'azienda cullanu nantu à u pagamentu di servizii, u gruppu "intelligente" di lettere è risposte rapide.

Read More

Accessu d'Origine L'utente primu pò pruvà ghjochi novi. A lista di prughjetta dispunibule per abbonati include i ghjochi Beholder 2, Darksiders III è Questu sò i Polizia 2. In precedenza, hè statu segnu chì solu una nova parte di u slasher di Darksiders sarà aghjunta à a biblioteca di servizii di ghjocu. L'aspettativa, per l'utenti di l'azienda, u prughjettu hà avutu in uccisioni dui rilasci relativamente recenti: una ricerca cù elementi di a gestione di e unità di polizia Questa hè a Polizia 2 è un simulatore per l'informatore Beholder 2.

Read More

Malgradu a prumessa d'AMD di preservà a compatibilità di i processori Ryzen sull'architettura Zen 2 cù tutte e cartoline madre AM4, in realtà, a situazione cù u supportu per i chips nuovi pò esse micca così rosata. Dunque, in u casu di e più vecchie schede madri, l'upgrade di a CPU hè impossibile da a limità di capacità di i chips ROM, assume a risorsa PCGamesHardware.

Read More

U prossimu aggiornamentu di a tecnulugia di WebAssembly, chì permette à i navigatori di eseguire u byte-code à bassu, renderà i computer basati in processori Intel vulnerabili à l'attacco di Spectre è Meltdown, malgradu i patch liberi. Quellu hè statu annunziatu da u speziale di cyber sicurezza Cycle Forcepoint John Bergbom. Per aduprà Specter o Meltdown per piratà un computer cù un navigatore, i aggressori anu usatu un timer software pignulariu.

Read More